Voznik s spremljevalcem - zavarovanje avta

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
če mene vprašaš, te je tale tvoj kolega cenilec odpravil po liniji najmanjšega odpora, enako pa se je dogajalo Jodlarčku, ko je zbiral informacije po zavarovalnicah, saj so mu vse hotele prodati zavarovanje za mladega voznika.
@Matey: Tudi ti si me hotel odpraviti na podoben način
wink-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
res je in mi je žal. oziroma mi ni (
grin1.gif
), ker sem na podlagi prehodnega napačnega mišljenja podal odgovor, za katerega sem mislil, da je pravilen, sedaj pa sem ugotovil to, kar sem obrazložil v svojem prejšnjem postu in se s tem naučil nekaj novega.

5 let sem že v zavarovalniških vodah pa še nisem naletel na tak primer, da bi moral iti bolj v detajle pogledat to zadevo s spremljevalcem 16-18 let starega voznika, vsak dan se lahko naučimo česa novega pa motiti se je človeško
tongue-1.gif
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:je pa dejstvo, da bodo vse zavarovalnice kmalu izoblikovale tudi dodatek za take stranke, saj je dejstvo, da je riziko nesreče s takim voznikom še večji, kot če oseba že ima vozniški izpit, ampak še z manj kot 3 leta izkušenj.

Tus se motiš in upoam,d a ne bo res tako - taki vozniki so namreč precej varnejši od voznikov, ki so ravno dobili izpit in vozijo sami ...
Tako med drugim kaže tudi statistika IIHS ...
In zakaj bi bil rizik večji, če ima ta voznik ravno tako za sabo kompleten prgram avtošole, kot frišen voznik ki vozi sam, le da prvi poleg enakega znaja vozi še pod nadzorom?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
poznam način razmišljanja zavarovalnic in tudi sam upam, da se motim samo dvomim (že samo zaradi dodatne opcije za prodajo novega produkta)... kar se pa drugega dela tiče - program je dejansko enak? tudi po številu ur, CPPju, izpit prve pomoči, itd? te IIHS statistike pa tudi ne poznam...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:je pa dejstvo, da bodo vse zavarovalnice kmalu izoblikovale tudi dodatek za take stranke, saj je dejstvo, da je riziko nesreče s takim voznikom še večji, kot če oseba že ima vozniški izpit, ampak še z manj kot 3 leta izkušenj.

Tus se motiš in upoam,d a ne bo res tako - taki vozniki so namreč precej varnejši od voznikov, ki so ravno dobili izpit in vozijo sami ...
Tako med drugim kaže tudi statistika IIHS ...
In zakaj bi bil rizik večji, če ima ta voznik ravno tako za sabo kompleten prgram avtošole, kot frišen voznik ki vozi sam, le da prvi poleg enakega znaja vozi še pod nadzorom?

Ideja je dejansko genialna
smile-1.gif


Mineva deset let odkar sem ravno takle čas začel voziti prve ure v avtošoli. Ko sem na glavni vožnji naredil kozlarijo na nagužvani avtocesti sem bil pred točno takšnim problemom - voziti v prometu vsaj približno znaš in za naslednjo izpitno vožnjo rabiš le še nekaj malega več prakse (ki seveda stane, čeprav inštruktor zraven piše vso mogočo papirologijo
tongue-1.gif


*Učinek je približno tak, kot če si eden srečnikov, ki so pri 14 letih naredili H kategorijo...
smile-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:je pa dejstvo, da bodo vse zavarovalnice kmalu izoblikovale tudi dodatek za take stranke, saj je dejstvo, da je riziko nesreče s takim voznikom še večji, kot če oseba že ima vozniški izpit, ampak še z manj kot 3 leta izkušenj.

Tus se motiš in upoam,d a ne bo res tako - taki vozniki so namreč precej varnejši od voznikov, ki so ravno dobili izpit in vozijo sami ...
Tako med drugim kaže tudi statistika IIHS ...
In zakaj bi bil rizik večji, če ima ta voznik ravno tako za sabo kompleten prgram avtošole, kot frišen voznik ki vozi sam, le da prvi poleg enakega znaja vozi še pod nadzorom?

Praviš da so boljši ?
Ravno včeraj sem imel priložnost gledati enega in sicer manj kot minuto. In zasledil sledeče:

STOP znak - kaj je to ??? (Se je skoraj zaletel v mene, jaz sem se pripeljal po prednostni.)
Na avtomobilu so montirani smerokazi ??? (Seveda pri tem ni nakazal kaj sploh namerava.)
Avto ima bremze ??? (Še sreča da sem naredil izogibalni manever in se izognil trčenju.)

Oprosti ampak to mi ne deluje bolj varno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
poznam način razmišljanja zavarovalnic in tudi sam upam, da se motim samo dvomim (že samo zaradi dodatne opcije za prodajo novega produkta)... kar se pa drugega dela tiče - program je dejansko enak? tudi po številu ur, CPPju, izpit prve pomoči, itd? te IIHS statistike pa tudi ne poznam...

Malo na pamet, ampak preden lahko voziš s spremljevalcem moraš oddrgnit PP, CPP in praktični del vožnje, nimaš pa izpitne (to narediš pri 18). Torej načeloma enak.

IIHS je Insurance Institute for Highway Safety, ena kako neprofitna organizacija, ki se ukvarja s prometno varnostjo v ZDA in bi najraje imela omejitev (recimo) 10 na uro, koliko je v resnici neodvisna pa pove njeno ime in to, da jo financirajo zavarovalnice.
Pa so ugotovili, da imajo vozniki s spremljevalcem manj nesreč, ko začnejo redno vozit sami, kot tisti, ki samo naredijo izpit in začnejo vozit sami ...

EDIT: pogoji za vožnjo s spremljevalcem:
1) veljaven osebni dokument,
2) starost najmanj 16 let,
3) tečaj in izpit iz prve pomoči
4) zdravstveni pregled
5) vpis v šolo vožnje
6) opravljen tečaj CPP (najmanj 20 ur)
7) uspešno opravljeni republiški testi CPP
8) v šoli vožnje zaključen program praktičnega dela usposabljanja (najmanj 20 ur)
9) vpis spremljevalca v evidenčni karton vožnje


Točka 8 pomeni, da odvoziš potreben program ur in opraviš preizkus pred komisijo avtošole ...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:je pa dejstvo, da bodo vse zavarovalnice kmalu izoblikovale tudi dodatek za take stranke, saj je dejstvo, da je riziko nesreče s takim voznikom še večji, kot če oseba že ima vozniški izpit, ampak še z manj kot 3 leta izkušenj.

Tus se motiš in upoam,d a ne bo res tako - taki vozniki so namreč precej varnejši od voznikov, ki so ravno dobili izpit in vozijo sami ...
Tako med drugim kaže tudi statistika IIHS ...
In zakaj bi bil rizik večji, če ima ta voznik ravno tako za sabo kompleten prgram avtošole, kot frišen voznik ki vozi sam, le da prvi poleg enakega znaja vozi še pod nadzorom?

Praviš da so boljši ?
Ravno včeraj sem imel priložnost gledati enega in sicer manj kot minuto. In zasledil sledeče:

STOP znak - kaj je to ??? (Se je skoraj zaletel v mene, jaz sem se pripeljal po prednostni.)
Na avtomobilu so montirani smerokazi ??? (Seveda pri tem ni nakazal kaj sploh namerava.)
Avto ima bremze ??? (Še sreča da sem naredil izogibalni manever in se izognil trčenju.)

Oprosti ampak to mi ne deluje bolj varno.

Eden ni statistika. Po statistiki so dirkači tudi bolj varni vozniki v normalnem prometu, pa se jih vedno najde ene par, ki počnejo pizdarije in nesreče.

Sicer pa: a je imel zeleno L nalepko na avtu? In kako veš, da je vozil ravno začetnik, ne pa tisti, ki bi moral biti spremljevalec (in je samo slab vzgled, v takem primeru)?


Mimogrede: praksa, ki jo dobiš pri vožnji z OK spremljevalcem pomeni tudi, da ne padeš na izpitu iz kupa ne le nenavadnih, celo bedastih razlogov (C/P iz enega foruma):

Citat:
Mene so vrgli na izpitu za avto, ker sem menjal pas preko polne črte. Inštruktor mi tega ni nikoli povedal. Menda se pade tudi če se zamenja pas v križišu (to sem izvedel danes šele po končani izpitni vožnji)

Pri obračanju sem prevozil polno črto.

Padla sem, ker na izpitu za avto nisem znala odkleniti volana. Ocenjevalec mi je rekel, da se to uči prvo uro v avtošoli. Nisem čisto prepričana, da mi je učitelj vožnje res pokazal, kako se odklene volan v avtomobilu.

Predno greste na izpit, preverite, če vi to znate, ali pa da res znate uporabljati luči. Jst sem ugotovila,da tudi luči za vožnjo ponoči ne znam prižgati,kaj šele uporabljati.

Zgrešil sem smer vožnje, potem pa nisem znal najti prostora za obrnit

In tako naprej, in tako naprej.

Ima pa predpis tudi eno bedarijo: spremljevalec mora biti star vsaj 27 let. Zanimivo, inštruktor v šoli vožnje je lahko tudi mlajši. Pa izjeme, da bi bil lahko spremljevalec nekdo, ki je sicer mlajši od 27, a ima kako drugo kvalifikacijo, ki bi bila "olajševalna okoliščina" (recimo da je inštruktir vožnje, voznik, ki sme vozit vozilo s prednostjo, morda tečaj varne vožnje ali kaj podobnega) ni.
confused-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
poznam način razmišljanja zavarovalnic in tudi sam upam, da se motim samo dvomim (že samo zaradi dodatne opcije za prodajo novega produkta)... kar se pa drugega dela tiče - program je dejansko enak? tudi po številu ur, CPPju, izpit prve pomoči, itd? te IIHS statistike pa tudi ne poznam...

Malo na pamet, ampak preden lahko voziš s spremljevalcem moraš oddrgnit PP, CPP in praktični del vožnje, nimaš pa izpitne (to narediš pri 18). Torej načeloma enak.

IIHS je Insurance Institute for Highway Safety, ena kako neprofitna organizacija, ki se ukvarja s prometno varnostjo v ZDA in bi najraje imela omejitev (recimo) 10 na uro, koliko je v resnici neodvisna pa pove njeno ime in to, da jo financirajo zavarovalnice.
Pa so ugotovili, da imajo vozniki s spremljevalcem manj nesreč, ko začnejo redno vozit sami, kot tisti, ki samo naredijo izpit in začnejo vozit sami ...

EDIT: pogoji za vožnjo s spremljevalcem:
1) veljaven osebni dokument,
2) starost najmanj 16 let,
3) tečaj in izpit iz prve pomoči
4) zdravstveni pregled
5) vpis v šolo vožnje
6) opravljen tečaj CPP (najmanj 20 ur)
7) uspešno opravljeni republiški testi CPP
8) v šoli vožnje zaključen program praktičnega dela usposabljanja (najmanj 20 ur)
9) vpis spremljevalca v evidenčni karton vožnje


Točka 8 pomeni, da odvoziš potreben program ur in opraviš preizkus pred komisijo avtošole ...


zanimivo, hvala za info
zmaga.gif


potemtakem pa res obstaja možnost, da zavarovalnice tega ne naredijo (novega produkta pač), če bodo naše zavarovalnice le upoštevale to statistiko tega inštituta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Saj ne bi bilo nič narobe, če bi bil nov produkt - konec koncev je vožnja s spremljevalcem verjetno še vedno bolj tvegana, kot če sploh ne voziš (in vozi tisti, ki bi bil spremljevalec).
Namesto da zaflikajo luknjo in to vožnje porinejo pod obstoječe 30% doplačilo naj za to ponudijo nižje doplačilo, čas, ki ga je kandidat prevozil s spremljevalcem pa naj se šetje za izkušnje (ko govorimo o doplačilu za "mladega voznika")
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad