Vozni park SLO

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.212
3.844
113
Ja, ostali se tudi "učijo".

Stvar je v tem, da so nekdaj avtohiše (ki jim je osnovna dejavnost prodaja novih vozil) prodajale večinoma avtomobile, ki so jih stranke dale note rpo sistemu staro za novo, ker pa so zavohali zaslužek, se zdaj tudi "na šleper" kupujejo sklumpani avti, ki se jih za silo zrihta in postavi pred salon.

Težave tega je da imamo recimo slovenci vseeno nek odnos do avtomobilov, medtem ko kaki italijani delajo z njimi kot svinja z mehom. Še najmanj kar je, je da je vsak bil kleparsko popravljan. Vsak. Kdor je bil v kakem večjem mestu v kateri od teh "sredozemskih" držav, že ve o čem govorim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zebdi in Viper_XxL

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.753
1.262
113
Titograd
Ni, ampak največ možnosti da se zahebeš je pač v 03. Jaz sem svojega zadnjega, sicer uvoženega, vzel v LJ, že po oglasu in tel pogovoru štimalo vse, carvertical je to potrdil, bil pa je pri pooblašcencu. Sicer sem zelo "lepe" zgodbice slišal o čefo sceni pri celjskem friauto in selmarju, ki imata sicer na oglasih kar vredu avte, vsaj na prvi hitri vtis sodeč.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.856
10.067
113
MB
Ja, ostali se tudi "učijo".

Stvar je v tem, da so nekdaj avtohiše (ki jim je osnovna dejavnost prodaja novih vozil) prodajale večinoma avtomobile, ki so jih stranke dale note rpo sistemu staro za novo, ker pa so zavohali zaslužek, se zdaj tudi "na šleper" kupujejo sklumpani avti, ki se jih za silo zrihta in postavi pred salon.

Težave tega je da imamo recimo slovenci vseeno nek odnos do avtomobilov, medtem ko kaki italijani delajo z njimi kot svinja z mehom. Še najmanj kar je, je da je vsak bil kleparsko popravljan. Vsak. Kdor je bil v kakem večjem mestu v kateri od teh "sredozemskih" držav, že ve o čem govorim.
pa sej imaš opcijo da vidiš kaj pripeljejo.

recimo: https://browser.goauto.si/

samo ni za občutljive. v tujini je avto pač orodje. :D
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.259
32
48
Žal ni EU zakonodaje kjer bi bili dostopni VSI podatki o vozilih seveda "brezplačno" pa teh nategov nebi bilo toliko - vsaj če bi bilo pol manj pa bi zmagal!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.467
3.997
113
Ja, ostali se tudi "učijo".

Stvar je v tem, da so nekdaj avtohiše (ki jim je osnovna dejavnost prodaja novih vozil) prodajale večinoma avtomobile, ki so jih stranke dale note rpo sistemu staro za novo, ker pa so zavohali zaslužek, se zdaj tudi "na šleper" kupujejo sklumpani avti, ki se jih za silo zrihta in postavi pred salon.

Težave tega je da imamo recimo slovenci vseeno nek odnos do avtomobilov, medtem ko kaki italijani delajo z njimi kot svinja z mehom. Še najmanj kar je, je da je vsak bil kleparsko popravljan. Vsak. Kdor je bil v kakem večjem mestu v kateri od teh "sredozemskih" držav, že ve o čem govorim.
Zakaj bi avtohiša bila na slabšem in na rabljenih zaposlila nekoga, ki ne bo "konkurenčen". A ker ji nad vrati piše VW
autodelta, namesto keko cigo šargi? Od nekdaj (v cvetočih časih avtosejma) so v avtohišah na rabljenih delali enaki cigoti kot ostali prodajalci. V petek si šel v avtohišo gledat avto, v nedeljo dopoldne pa potem na rudniku srečal iste ljudi kot v avtohiši.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.567
10.251
113
Ja, ostali se tudi "učijo".

Stvar je v tem, da so nekdaj avtohiše (ki jim je osnovna dejavnost prodaja novih vozil) prodajale večinoma avtomobile, ki so jih stranke dale note rpo sistemu staro za novo, ker pa so zavohali zaslužek, se zdaj tudi "na šleper" kupujejo sklumpani avti, ki se jih za silo zrihta in postavi pred salon.
No ja. Dejstvo pa je, da povprečen Slovenec vseeno raje scola 20 jurjev za 4 leta starega Passata, kot pa za 1.0 novega Clia. In dejstvo je tudi, da je verjetno kar večina rabljenih vozil, ki se jih uvozi v Slovenijo čisto korektnih. Pač s pričakovanimi dejstvi. Če pa je zate pravi avto samo devičnik, tudi brez recimo pobarvanega zadnjega odbijača zato, ker je žena kovček potegnila po njemu ali pa, ker je (spet žena itak) počohala zid, potem imaš pač nove avte na voljo.
Se pa strinjam, da pač nekateri preprodajalci delajo po tem principu, ki si ga opisal. Mi pa ni jasno, kako jim to uspeva že toliko let. Očitno so Slovenci res glupi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.567
10.251
113
Zgodbica je normalnemu kupcu nepomembna. Važno je dejansko stanje vozila (ne po besedah prodajalca) in dokazljiva servisna zgodovina. Zaradi mene, če je 8letna hči butnila odbijač in so ga barvali ali pa 5 letni sosedov sin, ki ga je hudič obsedel. Če je dejansko le odbijač pobarvan, mi dol visi.
Tisti, ki pa kupujejo zgodbice in ne stanja vozila, so si pa sami krivi.
Aja, ko mi preprodajalec po telefonu začne pri uvoženem vozilu razlagati o bakici, ki ga je uporabljala samo za k maši, mu samo dol vržem in si označim, da tudi gledam ne več njegovih vozil.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.966
1.066
113
Ja, ostali se tudi "učijo".

Stvar je v tem, da so nekdaj avtohiše (ki jim je osnovna dejavnost prodaja novih vozil) prodajale večinoma avtomobile, ki so jih stranke dale note rpo sistemu staro za novo, ker pa so zavohali zaslužek, se zdaj tudi "na šleper" kupujejo sklumpani avti, ki se jih za silo zrihta in postavi pred salon.

Težave tega je da imamo recimo slovenci vseeno nek odnos do avtomobilov, medtem ko kaki italijani delajo z njimi kot svinja z mehom. Še najmanj kar je, je da je vsak bil kleparsko popravljan. Vsak. Kdor je bil v kakem večjem mestu v kateri od teh "sredozemskih" držav, že ve o čem govorim.

Zato kupis novo. Malo drazje v startu ampak neprimerno bolje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.567
10.251
113
Sem kupil že precej rabljenih vozil in sem se nasankal le pri enem. Pač mladič brez izkušenj.
To novo je sploh sedaj pri EVjih totalno brez veze. Praktično v treh letih pušiš 50% vrednosti. Če prav kupiš imaš avto s cca. 40.000 prevoženimi km in še veljavno garancijo za pol cene novega. Jaz ne vidim kalkulacije, da grem novega kupit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Robert