Volvo V60

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Predlog motorja in avta je bil človeku, ki je želel premium kvaliteto za veliko km na avtocestah. Sklepam, da bi se za tak avto lahko stegnil, če ne novega pa rabljenega. Ni pa to za vsakega seveda.

Dizel mlinčki v Bmw so problem, ker so prenaviti in hkrati kupec takega Bmw pričakuje raketo, ker je pač Bmw. In temu primerno vozi.

Od premium avtov in dobrih dizlov bi rekel, da je trenutna Mercedes generacija v odhajanju (Mb 2.1 - 170KM ali 204KM) odličen motor. Tudi novi 2.0 194KM zgleda hudo dober, samo je še premalo let za njim. Bmw bencinarji so po moje tudi zelo dobri.
Meni osebno se kolca po ne preveč navitih V5 in V6 mašinah. Vem, da niso toliko varčni, ampak udobje vožnje, zvok, občutek...ah ja.

Volvo se je dizlu odrekel, njihov stari program oz. kar se še dobi sicer ni slab. Bencinarji..nič posebnega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Koliko je 35d v 3ki touring na naših cestah? Ja.. folk nima za zavarovanje, registracijo in vzdrževanje takega motorja, privoščijo si lahko 18 ali 20d, ki pa sta ena najslabših motorjev. Bmw je daleč od premium zadnja leta, vse preveč napak povsod.
Se kar strinjam, znanec je kupil novega, da ga bo imel za "vedno" pa se ga je po nekih petih letih znebil za drobiz ker je imel dovolj stirimestnih cifer z servisa.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
S količino elektronike in ekranov v avtih ne bo noben avto več za večno. Žal. Sploh pa premium avti, ki so še bolj nabiti z vsem. Še slabše je, da tudi mehansko avti vedno bolj šepajo. Eko lobiji zahtevajo dodatne komplicirane sisteme, vse skupaj pa veselo crkuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Dizel mlinčki v Bmw so problem, ker so prenaviti in hkrati kupec takega Bmw pričakuje raketo, ker je pač Bmw. In temu primerno vozi.

Tako je, sploh kakšna 316d z 2.0 motorjem in 115hp kar poka od prenavitosti.
smile-1.gif
 
  • Všeč mi je
Reactions: model1a

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Dizel mlinčki v Bmw so problem, ker so prenaviti in hkrati kupec takega Bmw pričakuje raketo, ker je pač Bmw. In temu primerno vozi.

Tako je, sploh kakšna 316d z 2.0 motorjem in 115hp kar poka od prenavitosti.
smile-1.gif

467716-post_slo.gif
Sem hotel ravno to napisat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
320d je eden slabših motorjev? Res? Od kdaj? Aja pa ne zagovarjam, BMW mi gre na K.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Sicer pa podvprašanje glede samega motorja, a pozna kdo kak primer v zadnjih 10 letih da so kak motor narazen metali pri normalnih kilometrih zaradi mehanske okvare ker je "prenavit"? Pa pustimo zdaj pregrete motorje in podobno. Prej bo crknilo vse ostalo na avtu kot pa sam "motor"
smile-1.gif
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Slike notranjosti prosim.
Edit, vidim da so v sgornjem linku, rad bi v zivo videl tisti karirast vzorec.
Ne vem kako bi pozicioniral Volvota. Bi ga imel, ampak ne vem kdo ti ga v sloveniji popravi za nek normalen denar ce ti ga zacne srat.

Aja T6 hibrid bo imel.pospesek do 62mph pod 5. Torej konkurenca tudi stingerju
evil.gif
kataloska poraba goriva pa bo najbrz vsaj za.polovico manjsa od stingerja.


Dobri varianti glede servisa za normalen denar sta dve.

Jaz moje švede že 10 let šravfam pri Janezu Baumanu (včasih vodja servisa Dumida) sedaj pa na svojem, v eni mali delavnici v bližini Maribora - Dumida. Do zdej brez kakršnih koli pripomb, se najavim, ve da pridem iz osrednje slovenije, zato avto napade več mehanikov hkrati in stvari hitro porihtajo. Lani so mi v manj kot dveh urah naredili servis + menjavo vseh diskov in ploščic.

Druga varianta pa je Tomaž v Blagovici. Bivši Lekšetov mehanik. O njemu slišim tudi pohvale, ampak iz prve roke pa ne znam povedat.


Je pa treba pri nakupu šveda imeti v mislih, da so rezervni deli precej dražji od renojev, volkswagnov ipd. Marsičesa se tudi ne da dobiti OEM. Toliko za ilustracijo: lani jeseni me je na poti z zasneženega Predela odneslo v robnik. Rezultat: zvit notranji in zunanji končnik. Cena popravila z delom in optiko: 490 eur.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
320d je eden slabših motorjev? Res? Od kdaj? Aja pa ne zagovarjam, BMW mi gre na K.

BMW 2.0 D N47 motor na splošno, ne glede na oznako na zadku avta.

Čeprav kaj več kot o problematičnih verigah/napenjalcih ni bilo govora, če se ne motim??
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Rezultat: zvit notranji in zunanji končnik. Cena popravila z delom in optiko: 490 eur.
Niti ni toliko. Kolegica od hčere dala na starem volvotu 460 za sprednjo meglenko čez 300€. Počeno steklo pa je niso spustili na tehničnem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
Čisto enostavno. Bilo je okoli 1. novembra, ko še nisem imel zimskih pnevmatik, na italjanski strani Predela pa je zapadlo 10 cm mokrega snega, ki ni bil splužen. Avto je šel lepo po svoje in končal v robniku. Pa sem vozil po polžje, še nikoli tako počasi. Od takrat dalje preklinjam vsak ponedeljek, ko zapade sneg in moram na pot proti Lj
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik MaverickT pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Slike notranjosti prosim.
Edit, vidim da so v sgornjem linku, rad bi v zivo videl tisti karirast vzorec.
Ne vem kako bi pozicioniral Volvota. Bi ga imel, ampak ne vem kdo ti ga v sloveniji popravi za nek normalen denar ce ti ga zacne srat.

Aja T6 hibrid bo imel.pospesek do 62mph pod 5. Torej konkurenca tudi stingerju
evil.gif
kataloska poraba goriva pa bo najbrz vsaj za.polovico manjsa od stingerja.


Dobri varianti glede servisa za normalen denar sta dve.

Jaz moje švede že 10 let šravfam pri Janezu Baumanu (včasih vodja servisa Dumida) sedaj pa na svojem, v eni mali delavnici v bližini Maribora - Dumida. Do zdej brez kakršnih koli pripomb, se najavim, ve da pridem iz osrednje slovenije, zato avto napade več mehanikov hkrati in stvari hitro porihtajo. Lani so mi v manj kot dveh urah naredili servis + menjavo vseh diskov in ploščic.

Druga varianta pa je Tomaž v Blagovici. Bivši Lekšetov mehanik. O njemu slišim tudi pohvale, ampak iz prve roke pa ne znam povedat.


Je pa treba pri nakupu šveda imeti v mislih, da so rezervni deli precej dražji od renojev, volkswagnov ipd. Marsičesa se tudi ne da dobiti OEM. Toliko za ilustracijo: lani jeseni me je na poti z zasneženega Predela odneslo v robnik. Rezultat: zvit notranji in zunanji končnik. Cena popravila z delom in optiko: 490 eur.

Aleluja, končno eden ki je realen in pove kako je na stvari brez pametovanja
zmaga.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
320d je eden slabših motorjev? Res? Od kdaj? Aja pa ne zagovarjam, BMW mi gre na K.

BMW 2.0 D N47 motor na splošno, ne glede na oznako na zadku avta.

Čeprav kaj več kot o problematičnih verigah/napenjalcih ni bilo govora, če se ne motim??

Ja, fail z verigami katero ti za drobiž zamenjajo v sklopu vpoklica, nekaj malega plačaš za delo... A misliš da drugim pa ne trga verig? Sicer za Audi še nisem slišal da bi trgalo verige, začnejo pa napenjalci spuščat razne zvoke in je tudi jeba z menjavo in strošek zato pa sem jaz pristaš jermenov. Menjava na 200k+ km, minimalni strošek. Drugače pa je kolega s tem famoznim "preveč navitim" 318d BMWjem naredil vsaj 400t km s tem da je avto videl vsak tretji servis ali pa še to ne... pa ga je prodal in še zadeva vedno deluje kajti kupim ga je en lokalec. Skratka zopet se posplošuje tako kot v čist vsaki drugi temi.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
kot receno za volvote je tomaz decko na mestu. deli stanejo kokr stanejo, delo pa normalno racuna, ne kot v zlatarni.