Vlečna kljuka - kateri ponudnik

luka51

Guru
16. avg 2007
14.731
6.034
113
Da boš lažje razumel. En kos železa dol, drugi kos gor.

1741789194494.png


1741789212846.png
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
Še enkrat. ko je avto tak sesut zadaj da faše baterija se ne sekiraš za to, ker je avto za odpad.
Pa še nekaj za teoretika. Popolnoma nobene razlike ni al imaš kljuko ali ne, ker železni nosilec, ki je pod odbijačem daš dol in namesto tega kljuko gor. V obeh primerih ti prileti zadaj avto v nekaj, kar je pritrjeno na popolnoma enaka nosilna mesta z bolj ali majn isto trdnostjo.
Razlika je da če že imaš recimo vlečne rinke so te pod nivojem odbijača pa fi tistih rink je tak da se defomirajo ob udarcu. Torej ko ti nekdo pribije zadaj imaš 20-30cm lufta ki ga predstavlja trda pena v odbijaču, ki absoribira udarec preden sploh pride do konstrukcije.

Pri montirani vlečeni kljuki pa ti nimaš več teh 20-30cm "lufta", ampak še dodaten štrcelj iz jekla ki se direktno nasloni na zadnji nosilec ki je prva točka zadnje zmečkljive cone.

To velja na splošno kot problem vlečnih kljuk, ne samo za toyoto. Zakaj toyota daje (oz. je dajala) 0kg v veliko vozil za vlečno silo pa ne vem, meni je bilo razloženo da zaradi varnosti baterije.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.232
9.718
113
Razlika je da če že imaš recimo vlečne rinke so te pod nivojem odbijača pa fi tistih rink je tak da se defomirajo ob udarcu. Torej ko ti nekdo pribije zadaj imaš 20-30cm lufta ki ga predstavlja trda pena v odbijaču, ki absoribira udarec preden sploh pride do konstrukcije.

Pri montirani vlečeni kljuki pa ti nimaš več teh 20-30cm "lufta", ampak še dodaten štrcelj iz jekla ki se direktno nasloni na zadnji nosilec ki je prva točka zadnje zmečkljive cone.

To velja na splošno kot problem vlečnih kljuk, ne samo za toyoto. Zakaj toyota daje (oz. je dajala) 0kg v veliko vozil za vlečno silo pa ne vem, meni je bilo razloženo da zaradi varnosti baterije.
Sej se po navadi ne zaletiš rikverc v steno. Največkrat se ti v zadnji odbijač prikoplje drug avto s svojo zmečkljivo cono in ta tvoja kljuka prej njemu naredi več škode, kot pa tebi.
Nazadnje, ko se je to zgodil meni, udarec do nosilca kljuke sploh prišel ni (vertikalana), so prej fasala vrata prtljažnika njegovo havbo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.232
9.718
113
Najlažje bi prišel do točnih informacij točno tam, kjer sem ti rekel, na LPP, kjer delajo homologacije.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
Sej se po navadi ne zaletiš rikverc v steno. Največkrat se ti v zadnji odbijač prikoplje drug avto s svojo zmečkljivo cono in ta tvoja kljuka prej njemu naredi več škode, kot pa tebi.
Nazadnje, ko se je to zgodil meni, udarec do nosilca kljuke sploh prišel ni (vertikalana), so prej fasala vrata prtljažnika njegovo havbo.
V bistvu je najbolj pogosto da se zaletiš v steno s kljuko, ker jo nimaš ves čas gor pa pozabiš. Danes v času kamer je to sicer manj pogosto se pa vseeno zgodi. Poznam mnogo takih primerov in pri precej veliko primerih je šlo za precej drago stvar.

Se je enako kot snet kolesa s strehe ko zaviješ v garažo, mnogim se zgodi! ;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.232
9.718
113
Če se zaletiš s kljuko rikverc v steno s tako hitrostjo, da narediš kakršnokoli škodo, bi se tud brez poknil not, sej ni iz cukra.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.478
3.836
113
davorinm.wordpress.com
A je kdo probal Sygic mislim da ima funkcijo, kot da voziš prikolo oz. avtodom? Da te sproti opozarja kje lahko prbiješ? Bi morda pomagalo, če bi imel strešne nosilce, če tole s kljuko pade v vodo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.232
9.718
113
A je kdo probal Sygic mislim da ima funkcijo, kot da voziš prikolo oz. avtodom? Da te sproti opozarja kje lahko prbiješ? Bi morda pomagalo, če bi imel strešne nosilce, če tole s kljuko pade v vodo.
Meni pri strešnih nosilcih pomaga edino to, da vsi prisotni v avtu razmišljamo o tem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.731
6.034
113
Na nosilce si daj en jambor dolg tri metre pred avto in zvonec gor. Tak, da boš najprej z zvoncev vsekal v nadstrešek :)

Drugač pa še enkrat če si prej spregledal. Če imaš v homologaciji vozila 0kg vlečne sile pozabi na homologacijo kljuke. Ker taka kljuka ne obstaja (razen če je kot original oprema - nosilec kolesa). Pri homologaciji se gleda papirje od kljuke in nalepko na kljuki. In če vzameš to od nehibridne izvedenke v papirjih ne bo tvojega modela avta in ne bojo homologirali.
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
155
19
18
To ne drži. Katera navodila si ti bral?

Poglej priponko 97408
Moja napaka, sem bil prepričan, da je pisalo, da se odsvetuje vleka. V original navodilih o tem res nič ne piše, tudi v homologaciji pišejo dovoljene obremenitve.

Ker se živo spomnim kako sem to prebral, sem backtrackal do tega dokumenta. Zadevo sem bral na dopustu na mobitelu, ker takrat še ni bilo 2022 navodil na spletu sem našel te 2021. Stran 161, ne vem za kater trg so.