Vklop grelca

tony

Guru
23. jul 2007
9.722
1.518
113
Pozanimaj se še, če se je kot dodatno originalno dodatno opremo dalo naročiti timer za tvoj webasto...
zmaga.gif
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

Citat:
Uporabnik vincent pravi:

drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).




Glede štroma res drži. Tast menjuje akumulator na dve leti.





Lp




Naj kupi tast tak accu, ki ima več kot 2 leti garacije. Nikoli več ga ne bo rabil kupiti - ga bodo v garanciji menjali.
grims-1.gif




Sedaj pa resno - bolj kot grelec je za takšne menjave krivo ponavadi to, da se accu ne napolni dovolj - torej pogoste kratke vožnje.



Na linkih nekaj postov nazaj so podatki - poraba el.energije 25-50W, torej 2-4A, kar je manj, kot porabi žarnica enega žarometa. Accu bi vzdržal vsaj čez noč, teoretično bi zjutraj manjkalo kakšnih 5L goriva - verjetno pa bi (nisem preverjal zaščite) elektronika (krmilnik) izklopila zadevo po prednastavljenem času torej po moje po kakšne pol do ene ure.

LP
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).

Glede štroma res drži. Tast menjuje akumulator na dve leti.


Lp

Naj kupi tast tak accu, ki ima več kot 2 leti garacije. Nikoli več ga ne bo rabil kupiti - ga bodo v garanciji menjali.
grims-1.gif


Sedaj pa resno - bolj kot grelec je za takšne menjave krivo ponavadi to, da se accu ne napolni dovolj - torej pogoste kratke vožnje.

Na linkih nekaj postov nazaj so podatki - poraba el.energije 25-50W, torej 2-4A, kar je manj, kot porabi žarnica enega žarometa. Accu bi vzdržal vsaj čez noč, teoretično bi zjutraj manjkalo kakšnih 5L goriva - verjetno pa bi (nisem preverjal zaščite) elektronika (krmilnik) izklopila zadevo po prednastavljenem času torej po moje po kakšne pol do ene ure.
LP







na splosno velja ce imas grelec je potrebna malo mocnejsi aku., se bolje vgradit noter najvecjega ki ga je mogoce, mislim glede prostora seveda.
Poraba pa je tem nekje od 0.2-0.5L/h pri polni obremenitvi, tako da porabi res malo, recimo najvec 0.2L da imas zjutraj topel avto.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...
Elektronika grelca ni tako zelo občutljiva in tudi ne vidim razloga, da bi avto štartal na kable, ko je grelec vključen. Ko štarta na kable pa menda ja vsak izključi vse porabnike - pravzaprav jih že prej, ko hoče zagnat, pa štarter ne obrača ...
Vse ostalo, kot je navedel mac77.

LP





ne vem no ce dela z odklopljeno crpalko, ti ta novi so kar zajebani takoj ko mu nekaj manjka izspise napako in se sploh ne zazene...
...lani je meni odpovedala elektronika na zracnem grelcu
frown-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Sliši se dobro, če je res črpalka v grelcu.
Se pravi rabim samo takšno klik stvar in grelec bo grel mašino.

Ventilacije v kabini pač ne bo, bo pa motor ogret in v minuti bo avto tudi segret če dam ventilacijo na full.
Si to prav zamišljam?

Lp





ce bos tole porihtal si skoraj ze naredil vse.
Tam kje imas tiplko za vklop bi bilo potrebno namestiti timer ali pa modul za daljinski vklop grelca, obenem pa se povezat z ventilatorjem da bi se obenem vklopil na 2go stopnjo.
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...
Elektronika grelca ni tako zelo občutljiva in tudi ne vidim razloga, da bi avto štartal na kable, ko je grelec vključen. Ko štarta na kable pa menda ja vsak izključi vse porabnike - pravzaprav jih že prej, ko hoče zagnat, pa štarter ne obrača ...
Vse ostalo, kot je navedel mac77.

LP

ne vem no ce dela z odklopljeno crpalko, ti ta novi so kar zajebani takoj ko mu nekaj manjka izspise napako in se sploh ne zazene...
...lani je meni odpovedala elektronika na zracnem grelcu
frown-1.gif

Bo delal, ker v primeru, da pretok poganja črpalka motorja, elektronika zazna gibanje rotorja črpalke in dovoli delovanje grelca. O vžiganju s kabli in grelcu sem že napisal, pri varjenju pa menda ja vsak odklopi accu.

LP
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.526
2.419
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ce bos tole porihtal si skoraj ze naredil vse.
Tam kje imas tiplko za vklop bi bilo potrebno namestiti timer ali pa modul za daljinski vklop grelca, obenem pa se povezat z ventilatorjem da bi se obenem vklopil na 2go stopnjo.

Jutri pišem mail na Eberschpacher, kaj je s to pumpo, ali je vgrajena ali ne in modul za vklop ventilacije.

Če pa imaš še tel.št. od kakega dobrega popoldanca, pa si itak, naredil več kot za veliko pivo
aplauz.gif


Lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vidim da si s pomurja lahko ti dam tel. od enega mojstra z Radgone, mislim da bi ti on to lahko porihtal, ker vse grelce obvlada.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
MODEL D5Z-H
Lp

D pomeni dizel, 5 pomeni - 5kW, W najbrž wasser- vodni model
Z pomeni zuheizer, torej dogrelec, skratka zadeva namenjena dogrevanju, ko motor laufa. Ta nima pumpe.

Tisti, ki je standheizung, torej dela tudi pri ugasnjenem motorju, pa ima oznako SC in ima pumpo integrirano.
Poglej slike teh dveh, standheizung ima "nadgradnjo" v kateri je pumpa.
http://cgi.ebay.at/Standheizun...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.at/12V-Eberspa...1QQcmdZViewItem

Toliko sem teoretično do sedaj preučil.
Praktičnih izkušenj nimam pa še nobenih. Moj Eberspächer (zuheizer) čaka, da ga (najprej na mizi) usposobim in zmontiram.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Mogoče bo še komu prav prišlo...
Eberspächer d3w z, brez can-bus vodila..
rdeč : +12v
rjav : masa
moder :vklop grelca (vezava na +)

zelena sta za dozirno pumpo goriva.