Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).
Glede štroma res drži. Tast menjuje akumulator na dve leti.
Lp
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).
Glede štroma res drži. Tast menjuje akumulator na dve leti.
Lp
Naj kupi tast tak accu, ki ima več kot 2 leti garacije. Nikoli več ga ne bo rabil kupiti - ga bodo v garanciji menjali.
Sedaj pa resno - bolj kot grelec je za takšne menjave krivo ponavadi to, da se accu ne napolni dovolj - torej pogoste kratke vožnje.
Na linkih nekaj postov nazaj so podatki - poraba el.energije 25-50W, torej 2-4A, kar je manj, kot porabi žarnica enega žarometa. Accu bi vzdržal vsaj čez noč, teoretično bi zjutraj manjkalo kakšnih 5L goriva - verjetno pa bi (nisem preverjal zaščite) elektronika (krmilnik) izklopila zadevo po prednastavljenem času torej po moje po kakšne pol do ene ure.
LP
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...
Elektronika grelca ni tako zelo občutljiva in tudi ne vidim razloga, da bi avto štartal na kable, ko je grelec vključen. Ko štarta na kable pa menda ja vsak izključi vse porabnike - pravzaprav jih že prej, ko hoče zagnat, pa štarter ne obrača ...
Vse ostalo, kot je navedel mac77.
LP
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Sliši se dobro, če je res črpalka v grelcu.
Se pravi rabim samo takšno klik stvar in grelec bo grel mašino.
Ventilacije v kabini pač ne bo, bo pa motor ogret in v minuti bo avto tudi segret če dam ventilacijo na full.
Si to prav zamišljam?
Lp
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...
Elektronika grelca ni tako zelo občutljiva in tudi ne vidim razloga, da bi avto štartal na kable, ko je grelec vključen. Ko štarta na kable pa menda ja vsak izključi vse porabnike - pravzaprav jih že prej, ko hoče zagnat, pa štarter ne obrača ...
Vse ostalo, kot je navedel mac77.
LP
ne vem no ce dela z odklopljeno crpalko, ti ta novi so kar zajebani takoj ko mu nekaj manjka izspise napako in se sploh ne zazene...
...lani je meni odpovedala elektronika na zracnem grelcu
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ce bos tole porihtal si skoraj ze naredil vse.
Tam kje imas tiplko za vklop bi bilo potrebno namestiti timer ali pa modul za daljinski vklop grelca, obenem pa se povezat z ventilatorjem da bi se obenem vklopil na 2go stopnjo.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
MODEL D5Z-H
Lp
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Boga ti!?
Pa me res zanima kdo je ta v mojem okolišu ))
Lahko na PM, upam da mi dela.
Hvala!
Lp