vivaro / trafic / multivan-transp / vito-viano

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Za najnovejši model "bratstvo": Citroen, Peugeot, Toyota in Opel
Vivaro
V čem je razlika proti "staremu" PSA trojčku s Toyoto?
Sodeč po katalogu so samo še Opla dodali zraven.
Tako da mislim da mirne vesti lahko iščeš mnenja o starem trojčku.
Kar sem jaz vozil testno, je tole konkretno manjse vozilo od tvojega sedanjega. Tako po dimenzijah prostora, kot vrat. Edino daljše predmete lahko voziš v njem, ker predmete lahko porines tudi v območje nog sopotnika, kar pa pri Fordu ne moreš.
Je pa za voznika bistveno bolj ergonomsko zasnovan. Noge mi jih imaš v škarjice postavljene pri Fordu mi res niso jasno kje so imeli glavo oblikovalci.
Pri avtomatiku je zadeva lepo rešena, pri klasiki jim je pa prostora zmanjkalo za poličko za levo nogo.
Tudi od opreme je W takrat imel nekaj več bonbonckov kot Ford. Kako je sedaj.z FL Fordom nisem primerjal.
Če rabiš velika vrata in širok nakladalni prostor, potem imaš sedaj obe dimenziji vsaj 10cm vecje
 
  • Všeč mi je
Reactions: krimec

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.808
129
63
Je kdo preizkusil delovanje (pol) aktivnega tempomata na tem trojčku: Opel Vivaro/Zafira Life, Peugeot Expert/Traveller, Citroen Spacetourer/Jumpy.
Baje deluje samo tako, da radar sicer drži razdaljo in popusti/doda plin, nič pa ne zavira?
Kakšne izkušnje?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Je kdo preizkusil delovanje (pol) aktivnega tempomata na tem trojčku: Opel Vivaro/Zafira Life, Peugeot Expert/Traveller, Citroen Spacetourer/Jumpy.
Baje deluje samo tako, da radar sicer drži razdaljo in popusti/doda plin, nič pa ne zavira?
Kakšne izkušnje?
Ravno danes govoril s človekom ki je po letu in pol lastništva se znebil experta. Ni važno za kako ceno, je rekel. Samo da ga ne vidi več. Torej je imel v času garancije dovolj novoletnih jelk....
Mogoče je imel samo zadnjega v petek zvečer narejenega, ali pa so mu na servisu, ob neštetih vpoklicih še kaj dodatno nehote pokvarili, kar potem niso znali popraviti.
Zdaj ima mercedes Vito. Prej je imel.trafica, ki.mu je zameril samo 1.6 motor....
Da se to ne bo kolcalo po fordu ;)
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Tud 2.0 dCi niso baš nešto....radi pijejo olje!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Verjamem da vam na servisu ne pije ker tam ne sme, se ne spodobi......enako so/ste razlagali tudi kolegu....ampak ta v katerem se vozim jaz še nima 20kkm in eno leto pa je že treba dolivat ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Priznam, nas ga lepo cuzal, pa mi bili površni z dolivanjem, tako da je kdaj tudi na hlape laufal najbrž.
Ampak francoska zgodovina nam ni znana, od petega leta starosti je pa tudi pri nas tistih 90 oslov večkrat gagalo kot rezgetalo.
Sploh ko je bila skupna teža okoli 3T in vrhniški klanec ....je šel dol 2x hitreje kot gor.
Dol je šel tudi hitreje od 130 konjskega Forda. Pa ne malo. Ampak prazen, ne poln. Poln bi se najbrž na viaduktu Verd razletel ali pa bi pristal v Verdu.

Aha, je Renault šel nazaj na 2.0.
Nisem nikol vozil 1.6, ampak se 2.0nalozen ne gre nikamor, 1.6 pa...
 
Nazadnje urejeno: