vivaro / trafic / multivan-transp / vito-viano

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
hej,
kupuje se en ''kombi'' pa nimamo idej in izkušenj, v postev pride nekaj od nastetega - najraje vw, pa vendar zakaj sta dvojčka opel-reno toliko cenejša od vw oz mercedesa, zgolj zaradi znamke? ok nekaj je oprema
smile-1.gif
nekaj ime...pa vseeno mi zna kdo razlozit , ker skoraj nov ali pa nov vivaro potniški je pol cene transporterja/ multivana.
je pa tako da se prvenstveno rabi kombi za normalno vozit tako da mora biti potniski - v drugem planu pa da gre klop lepo ven in da se vozi blago.
kaksne so hibe enega drugega...znane tezave, koliko zdrzijo v povprečju (ce se kupi nekaj 6 let starega recimo z nekih 150kkm ) cimvec. hvala

lepa hvala za ideje predloge in razlike
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Brat ima Vianota 3.0cdi avtomatik. Dober avto. Izdelava slabša od VW, ampak motor je le V6 in se pelje super.

Reno, Opel enostavno ne spada v ta razred, kar tudi cena potrjuje. 60k€ je tak Viano, kot ga ima brat.

Lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: doctorz

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Za vožnjo je sigurno najboljši VW samo je zanesljivost vprašljiva.... če bi kupil novega še nekako, ker bi ga vozil lepo od samega začetka, pri rabljenem je pa velik rizik za moje pojme.
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.575
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Imam kolega, ki ima vivarota do sedaj prevozil 360kkm brez enega problema star je pa 3leta. Prej je imel transporterja, bil zadovoljen dokler mu ni menjalnik shodil pri okoli 300kkm. Jaz bi rekel pojdi po cenejšega če rabiš delovni avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kolega ima Vivarota Passenger 1.9, ga tudi jaz veliko vozim. Pelje se super, moči je dovolj tudi če jih je 9+prtljaga. Tak naložen poraba 9l, sicer pa okoli 8 (4-5 ljudi in brez prtljage). Notranjost je renojevska (beri nikakvi design in trda plastika), klima do tretje klopi ni preveč učinkovita in te v prvi vrsti zebe, da tisti zadaj ne zgorijo. Sedi se še kar udobno, tudi na daljši poti ni problema.

Star je 4 leta, prevoženih ima 90.000 km, okvare nobene. Kupljen od prvega lastnika, ki mu je bolj ali manj stal na dvorišču.
 

cerko

Pripravnik
9. maj 2012
278
0
16
Vem, da nisi napisal nič o Peugeot Expert (Citroen Jumpy / Fiat Scudo) a ti svetujem, da greš na testno vožnjo.
Med vsemi zgoraj naštetimi je bil za moj okus najlažje vodljiv oz. se sedi najbolj podobno osebnemu avtu.
Mi smo ga kupili za potrebe prevoza invalida in ga temu primerno prilagodili. Sedaj se vozimo nekaj več kot eno leto in lahko samo pohvalim. Vzeli smo verzijo z vso možno opremo in je prišel cenovno 26k€, kar je cca 5k cenej kot smo takrat dobili ponudbo od Renaulta oz. Opla in toliko kot bi prišla 5 let stara VW Multivan oz. 5 let star Viano - vsi seveda dobro opremljeni.
V glavnem ga vozi žena in brez problema manevrira po mestu. Do sedaj smo res zadovoljni.
Ni bil avto kar tako Taxi leta 2012/2013.
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
Sem se do lanske jeseni precej prevozi z Vivarom (dokler se mi ni pred avto "postavilo" drevo
cry12bpy.gif
) in ga lahko samo pohvalim.
Do cca 185.000km, kolikor smo jih uspeli narediti, smo menjali potisni ležaj in pa EGR ventil.
Proti VW T4, ki smo ga imeli pred Vivarom, so bili to nikakršni stroški - na cca 40.000km smo menjali sprednji desni ležaj, naslednji lastnik je v naslednjih nekaj 10.000km menjal katalizator, "razšraufala" se mu je turbina itd.

Kar se tiče pa navora motorja in lege na cesti pa primerjava ni smiselna - Vivaro se uskrije.

Srce pravi T5, razum pa Vivaro/Trafic
smile-1.gif
 

Lejro

Zelenc'
23. jul 2007
15
0
1
Ljubljana
Trafic , potniška izvedba letnik 2009, 60.000 km, uporabljan je kot družinski avto, kupljen nov, vzeta podaljšana garancija...
Pelje se super, žena zadovoljna.....jaz pa vse manj. Do sedaj odpovedalo: levi volanski končnik (menjan pod garancijo), zablokirale zadnje zavore (žica ročne zavore zablokirala in so jo zamenjali pod garancijo. Zavorne obloge so mi lepo zaračunali, kao ne paše pod garancijo, čeprav mi jih je sežgalo zaradi rjaste žice.) Dva tedna nazaj vidim luft v desnem kolesu, zračnost na zobati letvi...tule so se pa začele pravljice na servisu..češ zaradi tega bo tehnični vseeno šel čez, to ste vi krivi ker peljete čez robnike itd. Pa še ena strokovna razlaga: veste trafic ima podvozje od lagune to je glih tok, da se skup drži...
Tako, da po eni strani sem zadovoljen s traficom, po drugi pa zdaj s temi okvarimi, ki jih ne bi smelo biti pri teh kilometrih, ne preveč.
Še najmanj zadovoljen sem pa zaenkrat s servisom....še nisem rešil glede menjave zobate letve.

lp
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Nisi prvi s težavo na podvozju. Meni so ga nekako odsvetovali ker znam (pre) hitro po kakšnem makadamu in to bi znalo pomenit kakšno (stalno)težavo.
Po drugi strani pa sem pri Scenicu v 260 000 na podvozju menjal samo diske , ploščice in ta teden prvi končnik , dva zadnja lonca izpuha, drugega ne,aja pa en senzor ABS-a moram še menjat ker prekinja.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Prejšni teden crknil službeni Opel Vivaro, 2.5 motor. Letnik 2007, 70000km. Računalnik šel po gobe. Cena novega? Sitnica, 2700€ + delo.

Če želiš, ti pošljem tabelo v excelu, kaj vse je do sedaj crknlo.

Roke stran od teh jajc oplovih pol kurca vrednih...
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Če želiš, ti pošljem tabelo v excelu, kaj vse je do sedaj crknlo.

Čakam da se oglasi dentex
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
648
113
Kaj bi rad vedel prijatelj mehanični
wink-1.gif


Tkole je Kupil novega Blac edition 2.0 115 HP septembra 2011. Malo dodatne opreme, dodatno gretje pa digi klima(takrat je še ni blo v seriji pa......) je 8 zicer.
Delal k šus do februarja 2012 pri 13 kkm je napisalo total injection failure strop in tko je tud blo. Preprogramiral računalnik češ, da v tem grmu tiči zajec.
Ampak zajec je takrat šele iz grma skoču
wink-1.gif


Pol smo pa na 15kkm redno menjal olje pa filtre sej avto sem kupu zato, da ga bom mel. Pa se je začelo, volanske letve, mehanizem brisalcev ( še zmeraj ne dela), pa voznikov sedež( razpada) pa volanski usnjeni pobroč( se je pluščil kot jajce) pa.....

Avto kjub rednem servisiranju in obisku vseh možnih serviserjev še zmeraj ne dela.
Septembra lani, sem dokončno popizdil, kljub vsem prigovarjanjem je prišlo do tega , da definitivno nekaj ne štima, poraba in tresenje je postalo neznosno, ampak pojavljalo se je in se na random.

Pustil sem jim ga na servisu na polno natočenega in rekel šefu servisa in glavnem elektrončku naj se vozijo dokler se ne bo pokazalo kaj je narobe. Pač imel sem čas, bil sem teden v inozemstvu pa naj ga majo.

Po štirih urah vozikanja brez težav se je avto ustavil, ampak res ustavil, mehanikom je izpisalo toliko napak na testerju, da sta ga naložila na vlečno službo, ker avto res ni več delal.

Potem pa se zgodba nadaljuje, volanski obroč je spet riknil, to pot poleg lupljenja se je še razplastil, menjati bo treba sklopko, vztrajnik, krer ga speljat ne morem normalno na počas, ker skače ko pes na kuzli, če že rata pa buta v motorju, avto še zmeraj zgubi na moči, ga vrže v nek safe mode, ki to ni, parametri so normalni samo obrati ne grejo æez 2000.
Odločijo se za menjavo kompletne elektrike in elektronike, od prve do zadnje žice v avtu.

Ker tega normalno ni na lagerju, mi dajo nadomestno vozilo, ne vprašajte, katerega od palete vozil proizvajalca še nisem vozil
smile-1.gif


Kljub menjavi kompleta, se stvari ponavljajo, nedolgo nazaj sem postavil rekord v porabi.
Več ali manj vozim iste poti pod istim režimom, nisem divjak, ampak tole presega znanje vseh.
Poraba na relacijo se mi ko dela normalno giblje med 7,8 do 8,5 odvisno koliko je naložen, no zadnje tri rezervoarje pa sem uspel postaviti rekord, za 678 kilometrov sem porabil SAMO 103 litre dizla.

Na vse prigovarjanje sem bil deležen obiska ljudi iz tovarne, ki so mi na koncu prijazno ponudili komercialno menjavo, sam mi ne morejo zagotoviti, da bodo popravila. ki jih bodo še naredili tudi delovala, sploh po tem, ko bo avto izven garancije.

Drgač pa vsi pravjo, da se baksuz, ki ima pač srečo z avti. Moj 3 ji nov voz in 3jič pi.zdarije na kubik.
Drug polled pa imam 3 frende, ki vozijo te identične avte pa niso imeli v 350kkm nobenih problemov razen rednega vzdrževanja.

Tko da sej ne vem kaj naj ti svetujem. Če bo delal, bo delal k šus drgač bo pa bosta dva prjatla drago in stane
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Iskreno? Ker ti denarja ne bodo vrnili (verjetno) je najboljša komercialna menjava (dobiš drugo novo vozilo). Ker si izgubil zaupanje v ta avto ga prodaj (verjetno), lažje boš novega in delujočega
confused-1.gif
. Lahko pa bo nov delal...
Glede na izkušnje se potem izogibaj trojčka Renault Trafic/Opel Vivaro/Nissan... Ker je to identični avto (Renault, tudi njegovi motorji so); Opel in Nissan samo prispevata logotipe, grafiko merilnikov, mogoče radijski aparat in kakšen detajl na karoseriji...
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
648
113
Lej Roberto, povsem iskreno, zaupanje, sej ne vem, če ga bi sploh še kdo imel, dobil bom novega, ker sem si izmislil še nekaj dodatnih stvari, ki jih v redni prodaji pri nas ni so mi naračunali še en drobiž zraven ampak OK, nimaš pa kej, avto, kot sem ga kupi je to kar sem rabil in še ga rabim, T% z identično opremo je bil po predračunu predrag, za vivarota vianota, se nisem odločil, ker ga ima kolega pa samo sranje. Kaj pa zdaj. Nič vzel bom novega in upal, da bo delal
wink-1.gif
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
A če pa ne bi vzel nekaj dodatnih stvari bi ga dobil brez doplačila?

Kaj konkretno si si pa izbral dodatno?
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Citat:
Uporabnik cerko pravi:
Vem, da nisi napisal nič o Peugeot Expert (Citroen Jumpy / Fiat Scudo) a ti svetujem, da greš na testno vožnjo.
Med vsemi zgoraj naštetimi je bil za moj okus najlažje vodljiv oz. se sedi najbolj podobno osebnemu avtu.
Mi smo ga kupili za potrebe prevoza invalida in ga temu primerno prilagodili. Sedaj se vozimo nekaj več kot eno leto in lahko samo pohvalim. Vzeli smo verzijo z vso možno opremo in je prišel cenovno 26k€, kar je cca 5k cenej kot smo takrat dobili ponudbo od Renaulta oz. Opla in toliko kot bi prišla 5 let stara VW Multivan oz. 5 let star Viano - vsi seveda dobro opremljeni.
V glavnem ga vozi žena in brez problema manevrira po mestu. Do sedaj smo res zadovoljni.
Ni bil avto kar tako Taxi leta 2012/2013.

Se pridružujem tem mnenju. Naš Expert še ni eno leto in smo zelo zadovoljni. Pri nas je bil vzrok nakupa voziček za dvojčke, ki zasede 2/3 prtljažnika. Smo pa nabavili podaljšano verzijo z praktično vso možno opremo. Nimam ESPja in motor je "samo" 130 KM.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Dentex: če ti bo garancija začela z nulo, ga pač imej. Je pa zanimivo da nekateri imajo smolo nekateri pa srečo. Svaku 4 leta star 2,0 90ps uvožen, kmalu po nakupu odleti šplenta na potisnem ležaju. Material nekaj centov, delo pa 100€+.
Sedaj že dobro leto dela brez večjih okvar.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
648
113
Mah Hanzi, ni vse tko rožnato k zgleda, po drug stran pa tud ne tolk črno.
wink-1.gif


Odloču sem se za nakup takrat sem ga res nucu u taki dimenziji, tudi danes ga še zmeraj na srečo.

Gre za princip kupil sem novo tehnično izpravno vozilo z namenom, da ga bom imel, ne da bi dilal z njim ali pa da bi rabil stroške.

Problemov pa je še več, ne samo tisti, ki so navedeni zgoraj.
- Voznikov sedež za zamenjat, zatezovalci pasov za zamenjat, dodatno gretje hlajenje ne dela, oziroma spredaj maš naštiman 20 stopinj, zadaj pa ne glede na regulacijo samo greje in to ne greje ampak švasa, zadnja klop, je za zamenjat, se pravi vsakič, ko jo zložim, moram razšraufat pasove in naslon ter jo sestavit nazaj, če hočem še koga peljat. Pol so kle še konstantne težave z centralnim zaklepanjem, avto pč po svoje asinhrono zaklepa in odklepa vrata - vzroka ne poznajo s tem se še niso srečali, žarnice menjavam po tekočem traku vsaj 1 krat tedensko, nivo luči oziroma motorčki v njih sami spreminjajo višino, brez posredovanja na armaturi ali pa pri različni obremenjenost, če se za kom vozim, definitivno pop..izdi. Pa še bi lohk naštevali.

kuplen je bil povečn rezervoar, ne da se nastaviti na bc-ju, da prepozna količino goriva oziroma velikost rezervoarja-že softwerska napaka.
tako, da moram biti pozoren kdaj tankam, ko pa natočim je zmeraj na polno. Včasih mi piska da je prazen pri 70 porabljenih litrih, drugič pa ko je porabljenih že 100 še nič. Pol se pa zanesi nanj.