Citat:
Uporabnik gonilnik pravi:
Ravnokar sem prišel iz avstrije iz graza.Celo pot sem prevozil po stranskih cestah.In v celih 80kilometrih ki sem jih prevozil v eno smer ni bilo omejitve 50 kmh za en kilometer.Izven naselja imajo omejitev 100kmh v naseljih pa povečini 70 ali 80kmh.In se lahko normalno pelješ brez da bi dirkal.
Gonilnik, a ni Gradec ena sama cona 30, razen glavnih cest?
Kje si se pa peljal? Če bi šel čez Šentilj, bi videl precej 50kmh omejitev. Mislim da v enem naselju velja za celo naselje cona 30 (spodaj pa za pismene pripis da za glavno ulico pa 50kmh, nekaj takega) Vem da na koroškem v Völkermarktu je tako.
aja, glavna razlika, noben me še v avstriji ni prehitel v naselju, če sem vozil po omejitvi ali celo malo manj, ker sem iskal kak odcep.
Motoristom zelo poznana t.i. Golica ima iz Lavamünda do vrha 70 omejitev, samo par hiš, edino gostilna s parkplacom na drugi strani je nevarna.
Pa recimo NockalmStrasse, plačljiva turistična cesta, večinoma skoraj prazna, nobenega naselja, omejitev 70.
V splošnem pa drži za Avstrijo, da so omejitve bolj smiselno postavljene.
2all:
zakaj spet vsi samo zvišanje kazni vidite?
Saj je tudi nekaj čisto pametnih sprememb.
Recimo obvezen zdravniški pregled na 5/10 let če sem prav razumel.
Ali pa ukinitev začasnega odvzema izpita v primeru povzročitve manjše nesreče.
Ali recimo 300Eur kazni za tovornjakarje ki vozijo tranzitni promet po vzporednicah avtocest.
Nihče se ne buni, ker so dvignili starostne meje za izpit za moped in traktor
Bo pa vsekakor zanimivo. Voznik začetnik 30 preveč v naselju=> prenehanje veljavnosti izpita.
Hudič pa je, ker ima Česenj prav.