Samo mimogrede malo teorije (v praksi je itak tako, da je najbolje met ABS): to, da ima guma najboljši oprijem tik preden zdrsne, ne drži. Guma ima najboljši oprijem, ko rahlo zdrsne. Velja za zaviranje in za vožnjo v ovinek. Vsaka guma ima namreč svoj idealni "slip angle", pri katerem najbolje deluje - je pa to v ovinku recimo par stopinj razlike v kotu med smerjo, v katerega je obrnjena guma in smerjo, v katero se giblje avto. Podobno je pri zaviranju - idealno je, da ima guma kak procent zdrsa (po domače: da se recimo v trenutku, ko se avto med zaviranjem pelje 100 na uro, guma vrti za recimo 95 na uro). Najlažje je to na suhem zaznat (in da se čutit, če imaš dovolj občutka za te stvari) tako, da probaš zavirat tako, ga guma čisto rahlo škripa (in se včasih celo vidi čisto rahla sled).
Pa še nekaj o umikanju: praviloma se umakneš tja, kjer je prostor. In če je treba ob tem zapeljat na (recimo) nasprotni vozni pas, je treba najprej pogledat, če je tam prostor. Bolje treščit v tistega, ki te je izsilil, kot v naproti vozeči avto. In ne gledat v oviro (avto gre ponavadi tja, kamor gleda voznik) ampak usmerit pogled na izbrano "pot rešitve".
Aja, še tole:
Citat:
Ok, se umaknem, rahlo začnem bremzati, ker sem zapeljal ravno za šleperja (ta pa vsi vemo, kak speed ima v klanec gor..
Pa zakaj hudiča se na desni pas umikate tako, da morate potem bremzat. Če ste tolko blizu prehitevanega (in s tako hitrostjo), da morate ob vračanju na desno za prehitevalnega (upravičeno) bremzat, potem od vas nihče ne more pričakovat, da se boste umaknili. Tako početje je nevarno (nekateri ob umikanju bremzajo že na pol na prehitevalnem) in nepotrebno. Bo(mo) že tisti zadaj počakal, da končaš prehitevanje, ki si ga očitno že krepko začel.