VAG 2.5 V6 TDI motor

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Ei crashy......a tvoj je mel tud v vsakem cilindru drugo kompresijo
tongue-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Če začnem jaz naštevat vse probleme pri mojem Fiatu (Brava 1.6 16V), bom porabil približno 3 strani. Pri zadnji okvari smo zamenjali kar cel motor.
aplauz.gif

Blagor tebi. Jaz nisem iz foha, pa imam tudi par strani dolg spisek pri ibizi. Če bi nabavil renaulta vprašljivega letnika s primerno razvpitim motorjem (recimo 2.2 dci) bi imel sigurno manj okvar pa vsaj človeško bi se vozil, ne pa ropotajoče kot s 30 let starim ursusom. Pri takih klumpih ceed človeku zagotovo pride na pamet..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Ja kaj? Se mu je pač pošteno vsedo v želodec
smile-1.gif
Ja, ampak moraš bit tudi pošteno pribit, da greš primerjat vožnjo s kanto, katera stane nova 10K EUR in vožnjo s kanto katera stane nova 40k eur. Pa tudi, če je ta Reno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Kanta od renoja stane pa 40K zato ker ti tolk zanjo daš
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Veliki servis bom delal kar sedaj (227k km). Se bom potem bolje počutil, ker brezveze da mi razleti motor zaradi jermena ali šponarja.
smile-1.gif
Kok pa pride približno velik servis za ta motor ?

400 EUR. Redni servisa pa če delaš sam nekje 60 EUR (olje PD se dobi po 6 - 7 EUR po litru).

Pa zmeni se s serviserjem da ti raje kaj več zamenja kot manj(Torej jermen + špan rolice + rolice). MEni je menjal še eno 'jermenico' ki je na najvišji točki (na glavi motorja). PA jaz sem menjal še oljni blažilec (ki naj bi se ga pri 2 velikem servisu).

Poišči eno temo od Mac77 'DIY - Veliki servis TDI' oz. nekaj vtem smislu, kjer je menejal na motorju tudi 'tesnila' ki se jih lahko zamenja ob velikem servisu (poceni zadeva, samo jaz tega nisem dal menjat, pa mi zdaj rosi tam olje).

Osebno bi dal zamenjat še obe manšeti (jaz jih nisem ob velikem servisu - pa me še vprašal če mi jih menja, no pa mi je ena spustila drugo leto, ta druga pa lani (po treh letih)...pa imaš tako 3 x večji strošek + možnost da ti gre homookinetični zglob).

Glede LMM-jev..ti že dolgo časa več niso problematični. Jaz imam na avtu še originalnega (Star 7 let, pa ima avto po števcu 165.000 km (realno pa verjetno čez 300.000 km)).
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
eni bodo spet napisali da se deli za VAG drazji...vendar kaj ce so drazji na FIATu pa crkne vse.....no saj je ze sam napisal kaj je ze menjal
To govori nekdo, ki Fiata ni v življenju imel. Stilo je moj 3 Fiat (pred tem Tipo 1.4 250.000km in Brava 1.4 trenutno 242.000) in z nobenim ni bilo izrednih stroškov, redni servisi tankaj in vozi. Pri 200k+ km pa itak ima vsak avto že nekaj delov zamenjanih.
Trenutno s Stilom narejenih v malo manj kot dveh letih 70.000km in nisem imel nikakršnih problemov.
cheer.gif

Meni je Fiat super in imam z njim same pozitivne izkušnje, kar pa ne pomeni da je the best in da je vse drugo zanič.

O Fiatu pa raje ne bi..... Pocrkalo je vse kar je sploh možno ali pa ne....... Tako da Fiat sux...
10.gif
 

pazok

Pripravnik
10. apr 2008
580
10
18
Lep na oko,vprašal pa bi če se da naštimat kromirane letvice okoli okna in vrat na starejše modele pasata,recimo let.99?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Citat:
Uporabnik pazok pravi:
Lep na oko,vprašal pa bi če se da naštimat kromirane letvice okoli okna in vrat na starejše modele pasata,recimo let.99?

shocked-1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.262
3.901
113
Citat:
Uporabnik pazok pravi:
Lep na oko,vprašal pa bi če se da naštimat kromirane letvice okoli okna in vrat na starejše modele pasata,recimo let.99?

Na zadnjih šipah (tiste ki se ne odpirajo) se ne da. Oziroma je treba šipe ven vzet.

Za tavelik servis (pri 280k) sem dal ca. 500€, je bila pa menjana tudi tista jermenica o kateri je govoril vincent (+ vsi napenjalci, vodna pumpa,....). Roke in LMM so bile menjane pri ca. 200k. Motor je PD 115 (sicer čipan na 150), letnik 1999, v zadnjih 100k prevoženih ni crknilo nič.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
eni bodo spet napisali da se deli za VAG drazji...vendar kaj ce so drazji na FIATu pa crkne vse.....no saj je ze sam napisal kaj je ze menjal
To govori nekdo, ki Fiata ni v življenju imel. Stilo je moj 3 Fiat (pred tem Tipo 1.4 250.000km in Brava 1.4 trenutno 242.000) in z nobenim ni bilo izrednih stroškov, redni servisi tankaj in vozi. Pri 200k+ km pa itak ima vsak avto že nekaj delov zamenjanih.
Trenutno s Stilom narejenih v malo manj kot dveh letih 70.000km in nisem imel nikakršnih problemov.
cheer.gif

Meni je Fiat super in imam z njim same pozitivne izkušnje, kar pa ne pomeni da je the best in da je vse drugo zanič.


dvomim da si imel mjeta ali jtdaj.benciarji v stilotu so pa res jetra ja
O Fiatu pa raje ne bi..... Pocrkalo je vse kar je sploh možno ali pa ne....... Tako da Fiat sux...
10.gif
 

digg

Pripravnik
10. okt 2008
316
0
16
Da si malo sposodim temo, če bi kupovali karavana, kaj od tega ob predpostavki da je z vsakim od njih vse vredu (motor, turbina, odmične, menjalnik,...) predvsem kar se različnih moči motorjev tiče:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3781285&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3810436&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3809941&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3756229&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3502301&show=1

So ti 155, 164 ali 180 konjski motorji kaj manj pokvarljivi od 150? Kako vem katera Bosch črpalka je vgrajena v kateri tip in če je bila že menjana/obnovljena, prav tako turbina?
Se je bati avtomatskega menjalnika v kombinaciji s temi motorji(težave)?
Kako se kaj obnese pa npr. 1.9 motor, 110 ali 130 konjski (naj bi bila načeloma manj pokvarljiva) v tako težkem avtu?

Hvala za odgovore vnaprej!

edit: seveda sem prebral vse teme v zvezi s temi motorji, pa še vseeno se nekako ne morem odločiti...
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ti bo zdaj ata povedal na kratko... če se imaš rad pusti pri miru 2.5 TDI motorje. Koliko vidim kupuješ tam za 5-6 jurčkov. Zdaj pa malo možgane uporabimo, kdo ti bo šel na avtomobilu zamenjat turbino, odmične, bosch pumpo in ti bo potem avtomobil prodal za 5 jurčkov? Nihče... Poglej malo in boš vido kakšne cene hočejo za te šestice če so res v odlični kondiciji, tut prek 10 jurčkov. Dobro nebom preveč bluzil.. Na tvojem mestu bi iskal šestico 1.9 130PS. Super motorček, ni nič prešvohen za tak avtomobil. Od kod ti ideja da je ta avtomobil težki? Daj si malo pogledat specifikacije koliko kg ima takšna 1.9 130PS šestica. Mislim da ti lahko mac77 pove iz prve roke koliko tehta avtomobil, kakšno je vzdrževanje itd... Jaz bi 2.5 TDI vzel čist zadnjega torej letnik 2004, tisti so pomojem že lepo izpopolnjeni, letniki 01 in okoli pa znajo met še dost težav. Moj je bil 2001, sem bil z njim zadovoljen ampak je imel kar nekaj težav (sem menjal odmične, bosch črpalko), turbo pa vprašanje koliko je še mel "lufta". Skratka če nimaš 2 jurčkov na strani raje pozabi na ta avtomobil. Pri avtomatskem menjalniku pa je tako, dobrih tukaj ni, so samo slabi (multitronic) in manj slabi (tiptronic). Ne moreš pri 8-9 let starem avtomobilu pričakovat da bo avtomatski menjalnik v top formi. Ti novejši tiptronici so menda bomba ampak tisto je še stara generacija in nekako ljudje pravijo da je njihova povprečna življenska doba tam okoli 200.000km seveda po Slovenskem načinu vožnje. Če pa ti šibaš skos avtocesto pa bi najbrž zdržal 500.000km in gor... Skratka dobro razmisli preden se boš v kaj spuščal. Je pa tudi 2.5 TDI motor zelo zaheban glede šraufanja, povsod prideš težko zraven in morš za vsaki drek jemat dol luči odbijač itd...

PS:. Moj z 2.5 TDI motorjem je imel 1550kg.
 
Nazadnje urejeno:

digg

Pripravnik
10. okt 2008
316
0
16
Boklonej za odgovore.
Tega kar si napisal se tudi najbolj bojim; kombinacija 2,5 in avtomatik. Torej se le ne splača reskirat te kombinacije.
Sicer prej nisem omenil za kakšen namen kupujem avto ampak vseeno; začel bom graditi in v prtljažniku sedanjega avta lahko peljem glih 2 platoja piva in je poln. Zato iščem karavana v katerega lahko nekaj naložiš in s spodobno konjenico vlečeš še zraven polno prikolico. Zato so mi ti Audiji padli v oči za dokaj solidno ceno. Ampak bom jih raje pustil pri miru oz. iskal nekaj z 1.9.

Kaj drugega v tem rangu zanesljivega bi še prišlo v poštev(Omega, BMW5, Mondeo, Passat,...)?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hja glej rekel ti bom tako, če vzameš solidnega 130PS ne moreš falit, nima ti kaj crknit, če pa ti kaj crkne pa imaš malo morje rabljenih kakor tudi nachbau delov! Je pa tako da če ti rukne menjalnik je obnova sigurno tam 1500€, turbina je nova od 700-800€ naprej, odmične set so tudi 600-700€ naprej, pri vseh cenah si prištej zraven + DELO in vidiš kje si. Tukaj imaš še potem injektorje ki tudi radi zezajo na teh zvoženih 2.5 TDI motorjih... Tako da kaj ti naj rečem, pamet v roke!
smile-1.gif