Ti bo zdaj ata povedal na kratko... če se imaš rad pusti pri miru 2.5 TDI motorje. Koliko vidim kupuješ tam za 5-6 jurčkov. Zdaj pa malo možgane uporabimo, kdo ti bo šel na avtomobilu zamenjat turbino, odmične, bosch pumpo in ti bo potem avtomobil prodal za 5 jurčkov? Nihče... Poglej malo in boš vido kakšne cene hočejo za te šestice če so res v odlični kondiciji, tut prek 10 jurčkov. Dobro nebom preveč bluzil.. Na tvojem mestu bi iskal šestico 1.9 130PS. Super motorček, ni nič prešvohen za tak avtomobil. Od kod ti ideja da je ta avtomobil težki? Daj si malo pogledat specifikacije koliko kg ima takšna 1.9 130PS šestica. Mislim da ti lahko mac77 pove iz prve roke koliko tehta avtomobil, kakšno je vzdrževanje itd... Jaz bi 2.5 TDI vzel čist zadnjega torej letnik 2004, tisti so pomojem že lepo izpopolnjeni, letniki 01 in okoli pa znajo met še dost težav. Moj je bil 2001, sem bil z njim zadovoljen ampak je imel kar nekaj težav (sem menjal odmične, bosch črpalko), turbo pa vprašanje koliko je še mel "lufta". Skratka če nimaš 2 jurčkov na strani raje pozabi na ta avtomobil. Pri avtomatskem menjalniku pa je tako, dobrih tukaj ni, so samo slabi (multitronic) in manj slabi (tiptronic). Ne moreš pri 8-9 let starem avtomobilu pričakovat da bo avtomatski menjalnik v top formi. Ti novejši tiptronici so menda bomba ampak tisto je še stara generacija in nekako ljudje pravijo da je njihova povprečna življenska doba tam okoli 200.000km seveda po Slovenskem načinu vožnje. Če pa ti šibaš skos avtocesto pa bi najbrž zdržal 500.000km in gor... Skratka dobro razmisli preden se boš v kaj spuščal. Je pa tudi 2.5 TDI motor zelo zaheban glede šraufanja, povsod prideš težko zraven in morš za vsaki drek jemat dol luči odbijač itd...
PS:. Moj z 2.5 TDI motorjem je imel 1550kg.