V strom 650 vs Crossrunner 800

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Ovca si sam, ler ovce uporabljajo rek, da ni vazen cilj ampak pot. Ceprav zelo uspesni ljudje ravno kontra delajo! Da cilj ni vazen, neuspesnih 97% ljudi opravicujejo svojo lenobo ob neuspehu in se nikamor ne premaknejo v zivljenju. Te poplnoma razumem, tudi sam sem tako razmisljal. Ce imas pa v glavi cilj, pa ni prepreke, ki bi ti preprecila narediti the tisto!
Ostalega ne bom komentiral, ker vožnja z motorjem pomeni vsakemu svoje in menim, da ni noben način napačen, pa čeprav to pomeni hitenje za kilometri in enominutno fotkanje na pomembnih lokacijah za objavo na FB.
Ampak da pa cilj in uspešnost vlačiš v vožnjo z motorjem, si pa tudi lolek na kubik. Ker že vsak bedak ve, da če moraš čimprej priti na lokacijo par tisoč km stran, NE boš šel z motorjem, ampak z letalom in boš prišel prej, ceneje, pa še bolj varno. A ne? Ali pa z avtom.
Da ne govorim o tem, da pri vožnji z motorjem pot ni pomembna, temveč le cilj. Ja, za FB wanabe carje in loleke, ki se navdušujejo nad nekom, ki je v parkih dneh naredil nekaj 10 tisoč km. Če ti je cilj vožnje z motorjem le to, da boš v gostilni vrgel ključe na mizo in povedal, sem naredil 10.000km v 10-ih dneh in prišel do Rusije in nazaj, potem ti pač to je cilj in meni je ok, le da ti ne bom ploskal za to in te imel carja, ampak da se imaš pa zaradi tega za nekaj več, potem si pa enostavno bedak.
Sam ne pravim, da je moj način pravi in se nimam za nekaj več, ampak meni ni boljšega, kot se zjutraj zbudit, naredit 100 ali nekaj kilometrov, se ustaviti pri vsaki zanimivosti, se okopati v jezeru, pokramljati z domačini, da ti povejo še kaj je zanimivega za pogledat in potem potegnit še 100 ali 200 km proti večeru najti prenočišče, kjer se pridružiš lokalnemu utripu. Top. Ker jaz ne grem na motor, zato da bom na FB najjači in naredil nekaj 1000km v dveh dneh, temveč zato ker imam 14 dni časa, se mi ne mudi nikamor in da se odklopim in spoznam deželo. To je to. Pa še enkrat, se zaradi tega nimam popolnoma za nič več, kot tisti, ki lovi kilometre in FB fotke. Pač, če mu to ustreza, nimam nič proti temu, če me bo pa gledal zviška, se pa poščijem na takega človeka. Se ne rabim družit z njim.
Če se mi pa kam mudi, grem pa z raje z avtom, ker pridem bolj spočit na cilj ali pa letalom. Ne pa z motorjem, lool.

Eh ja, take imamo. Klanjam se tebi, ki ti je na motorju le cilj glavni in sem zate ovca, ki jo muči samo neuspeh. No, ta ovca si lahko kadarkoli vzame 14 dni ali več in gre kamorkoli želi, brez da bi za to morala ''loviti uspeh'' na motorju. Ker si lahko na motorju privošči le uživanje, ne pa divjanje in lovljenje minut in kilometrov. Pa na zdravje.
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
86
33
18
Dokler tema ni zaklenjena bom pristavil svoj lonček.
Moja potovanja z Suzuki Vstorm 650 XA so bila usmerjena predvsem na Balkan. Bosna, Črna goro, Srbijo, Albanijo, Bolgarijo,Romunija.. in, ko je bilo to premali izziv sva skočila še na , Dansko, Norveško,Švedsko, Finsko, Estonijo, Litvo, Latvijo ter letos za posladek Svileno cesto (Pamir).
Največ dnevnih kilometrov sva naredila po navadi prvi in zadnji dan. Transfer čez kraje, katere sem že prevozil v enodnevnih furah. Drug, tretji, četrti... dan pa maximalno 350 km! Zakaj? Grem na potovanje-dopust in hočem nekaj videti, doživeti, naslednji dan ponovno sesti na motor in odpeljati spočit ter skoncentriran na vožnjo naprej v nove kraje in nova doživetja. Enormno nabijanje kilometrov je samomor in izčrpavanje telesa ter uničevanje tehnike. Če nisi motorist se vprašaj, kako je sedeti praktično pri miru na ozkem sedežu, opazovati cesto, promet, nadzorovati motor, opremljen v popolno bojno opremo pod čelado pri dnevnih temperaturah 30+stopij kakšnih 7 ur!!!
Če si pravilno razumel moje pisanje potem razumeš, da je to svojevrsten užitek in tudi trpljenje. To moraš imeti rad in v tem uživati. Ni užitek, da v enem dnevu, v enem kosu prevoziš 1800 km in potem padeš koma nezavesten oblečen v posteljo, ni užitek nato drug dan nadaljevati pod vplivom analgetikov in opojnih substanc. Ni užitek, da zaradi neskoncentrirane vožnje pripelješ domov razpadajoče in sesuto vozilo. Na koncu stanejo popravila več kot je stalo potovanje in namesto popravil lahko grem na drugo potovanje.
Kmet 2!!! Poznam ga osebno.Extrem, kateri išče pozornost. Ima svoje poglede na svet ter okolico. Z svojimi dejanji je ostal z svojimi razpadlimi motorji SAM-brez tiste mnogokrat poudarjene ”lepe ritke”.
Kakor koli pogledamo je vsak, kateri se vsede na motor odgovoren za tudi za sopotnika ter ostale udeležence v prometu. Spat na motorju, vozit na pragu nezavesti ni niti malo odgovorno, varno in uživaško.

Vsak motorist vozi po svoji vesti, znanjem ali pa celo preko svojih zmogljivosti....eni tako, drugi drugače

Dober motorist vedno parkira doma !!! (ne v grmovju)
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
694
249
43
Evo prvih 1000 pod streho. Super zadovoljen. Moči za dva dovolj, okreten... Morda bi bila dobrošla malo bolj stegnjena pozicija nog. Razmišljam o tem . Brp500 kako si imel rešeno navigacijo?
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
86
33
18
Pametna odločitev. Tudi na mojem so.
Stopalka bo za 25 mm nižja in pomaknjena malo naprej. Jaz sem na orginalnih vedno zapejal z robom hlač pri sestopanju in pri dvigovanju nog. Kolena boš imel manj pokrčena. Zelo se teh nekaj milimetrov pozna in se ne rabiš bati, da bi zapenjal z stopalko ob asvalt.
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
86
33
18
Navigacijo sem kupil kar avtomobilsko. Garmina sem v eni akciji kupil za 100€! Montiral sem ga nad armaturko v eno ohišje od stare Wajtek navigacije ter priklopil na dodatno vgrajeno usb vtičnico. Garmin je zamenjal Wajtek navigacijo. Nekaj časa sem imel montirano na krmilu in mi ni odgovarjala, ker sem moral vedno dol premikat glavo. Nato sem izdelal nosilec za navigacijo in jo premaknil nad armaturko.
 

Priponke

  • 0CD331FC-6251-4522-9671-74589DD222DD.jpeg
    0CD331FC-6251-4522-9671-74589DD222DD.jpeg
    1,4 MB · Ogledi: 268
  • 5E3B3C00-12CB-44A2-BBCA-8FE2F2416F18.jpeg
    5E3B3C00-12CB-44A2-BBCA-8FE2F2416F18.jpeg
    697,1 KB · Ogledi: 280

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
694
249
43
Tut jst razmišljam o avtomobilski. So skoraj zastonj v primerjavi z Zumoti. Tale nosilc pa držalo . Ni vodotesno. Ga bom pa snel če bo dež. Zakaj pa dodaten usb? Saj je vžigalnik že gor.
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
Navigacijo sem kupil kar avtomobilsko. Garmina sem v eni akciji kupil za 100€! Montiral sem ga nad armaturko v eno ohišje od stare Wajtek navigacije ter priklopil na dodatno vgrajeno usb vtičnico. Garmin je zamenjal Wajtek navigacijo. Nekaj časa sem imel montirano na krmilu in mi ni odgovarjala, ker sem moral vedno dol premikat glavo. Nato sem izdelal nosilec za navigacijo in jo premaknil nad armaturko.

Mimogrede, ko vidim tale wayteq.


Klon z lastnim SW Navitel in ugodna cena.

Hiba obeh je slaba oz slabša vidljivost na soncu.
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
Tut jst razmišljam o avtomobilski. So skoraj zastonj v primerjavi z Zumoti. Tale nosilc pa držalo . Ni vodotesno. Ga bom pa snel če bo dež. Zakaj pa dodaten usb? Saj je vžigalnik že gor.

Spet odvisno koliko boš uporabljal navigacijo, ali bo to le za od točke A do B, iskanje kakšne zadeve po poti ali pa neko resno načrtovanje.

Ki se začne na PCju z izdelavo kvalitetne rute in vnosom točk ter nazo uvozom v napravo.

Avtomobilistični garmini, ki omogočajo uvoz rut, sledi ipd. so ok, hiba je priklop, ki se zaradi tresljajev lahko zdrma in je potem težava z napajanjem.

Prednost pa, da napram Zumo lahko za male pare dobiš večji zaslon in pri glavnih funkcijah dejansko nisi prikrajšan.
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
86
33
18
Tut jst razmišljam o avtomobilski. So skoraj zastonj v primerjavi z Zumoti. Tale nosilc pa držalo . Ni vodotesno. Ga bom pa snel če bo dež. Zakaj pa dodaten usb? Saj je vžigalnik že gor.

Vse sem raje na USB priklopil. Tudi v cigaretno vtičnico sem dal usb razdelilec. Zakaj? Navigacija, Gopro kamera, Gopro daljinski upravljalec, občasno telefon, ženin telefon, občasno polnjenje drona. Za dolge avanture potrebuješ kar nekaj usb priklopov
 

DanVM

Zelenc'
28. mar 2008
16
2
3
Potovanj je zame konec! Tako sva se odločila-oba! Letos je bilo precej bolj naporno od pričakovanj in predvidevanj. Od visokih temperatur, do mraza, dežja, vetra, extremne podlage in ker nisva več mlada sva priznala sama sebi, da je dovolj! Tudi to je ena življenska odločitev, katero pač moraš en krat sprejeti. Mogoče sva res pretiravala Ampak mi niti za en kilometer v kratki moto karijeri ni žal.
Vsakemu semdo sedaj priporočal, da se naj vsede za mizo z listom papirja in si napiše potrebe ter zahteve glede motorja. Kje se bo vozil, kako se bo vozil, z kom se bo vozil, kak način vožnje bo imel, koliko kilometrov bo prevozil... potem,pa analiza napisanega, analiza motorjev glede na opisane potrebe, želje ter finančna sredstva....
Sam sem v nabavi Kawasaki x 300, Bmw 310 GS ali Honda 500 XA. Pri MJ nimajo 300tke, pri Selmarju bil včeraj pa nikogar, da bi mi prodal (tudi mopija nobenega v salonu. Do MT še nisem prišel. Rabljenih ni! Le Honda je v Polčanah. Bom v tem tednu skočil pogledat.
Zakaj malo kubični motor? Tak, za dušo malo zapeljat po okolici, službo... tudi po Avstriji gre... pik ne zbiram pri modrecih, AC se izogibam-torej je zame kot solo dovolj. Za kak kaffe giro bo pa za v dvoje tudi šlo, če gre zdaj z beciklom bo šlo tudi z 300 ccm.
Brp si morda potem kupil kaj od teh 300 ccm? Tudi sam imam tako idejo, pa malo zbiram izkušnje... Seveda, Honda se zdi najboljša opcija, a je tudi razred višje. Kawa in BMW imata vsak svoje prednosti.