V letu 2018 manj kot 100 smrtnih žrtev prom.nesreč

sondey

Pripravnik
15. mar 2010
111
9
18
Tudi vozniki se umirjamo, al imam samo jaz tak obcutek ker imam 40+ in so tista nora 20 ze davno za mano(pa mi se kljub vsemu kdaj cegu po pomoti na gas pade)
Ce smo vcasih vsi vozili 60+ na 50 omejitev in padalci 100, nas danes vecina pelje 50, padalci pa tja do 80.
Ajd ekstremisti se vedno 150, samo so danes tudi avti 2x mocnejsi kot pred 20 leti. Takrat je imel golf gti 115{140?) konjev danes jih ima 250 al kolk ze
V tvojih dvajsetih je bil ta prav golf vr6-ka in ta je bla res ena sneta skera. Smo sli z diskaca po eni bolj ravni cesti skozi naselje, max je bil 180. Danes bi me verjetno zadel napad panike :)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
x2, s Xsaro VTS 160 pri 50 omejitve, golf vr6 170 pri 70 omejitve itd. Sicer vedno kot sovoznik, a zato še toliko bolj adrenalinsko. Še dobro, da ni več teh časov, ne bi želel, da bi moji otroci doživljali kaj takega, če pogledam za nazaj. o_O
 

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Morda pa bo kdo kupoval nove ali rabljene avtu tudi glede na crash teste, ne le na lepo barvo in pod opremo stranske airbage(tudi za zadnje sedeže), samodejno zaviranje v sili. Pa gume le ene izmed top v testih na mokrem, snegu ne pa gledat toliko obrabo

recimo bočen trk
hyundai i30 2008
vw golf 6 2008
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Morda pa bo kdo kupoval nove ali rabljene avtu tudi glede na crash teste, ne le na lepo barvo in pod opremo stranske airbage(tudi za zadnje sedeže), samodejno zaviranje v sili. Pa gume le ene izmed top v testih na mokrem, snegu ne pa gledat toliko obrabo

recimo bočen trk
hyundai i30 ...

Ta pravega si prilepil, i30 izgleda kar precej slabši od golfa.
In v današnji nesreči sta umrla ravno oba sopotnika, ki sta v i30 sedela na desni (spredaj in zadaj) - kamor se je direktno zaletela Dacia.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
A bi v golfu preživela? Lahko to ocenita?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
vedno airbag ne pomaga. če ne sediš pravilno v sedežu, ali pa trk pod drugačnimkot od idelanega, je vse skup potem v drugih rokah.
Za ta primer je vedno boljša zavesa, ampak spet vprašanje, če je trk premočen ne pomaga nič.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Vsekakor nauk, da mogoče po zasneženi cesti ne jamramo zmeraj nad tistimi, ki vozijo "kot po jajcih". Težko je vedeti, kaj je spodaj, ker je lahko en del poti zelo solidno prevozen, potem pa pride kak mostiček, ki ga niti ne zaznamo in je povsem ledeno. Glede na poškodbo vozil, bi rekel, da bistveno zmanjšati hitrosti vsekakor ni šlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: wd40

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Zadnje pasove ima i30 tako da ne piskajo če nisi privezan...piskajo samo če se privežeš in med vožnjo odpneš drugače pa ne...na konzoli pri radiju maš potem lučko da zadaj niso privezani..

Spredaj piska če si nepripet in ko prekoračiš mensezdi 30km/h...oz po določenem času piskajo tudi če se samo premikaš...cca 15-20sec premikanja...

Potem piska ene 2minuti s stopnjevanjem potem se opozorilo izključi

Bočno imaš zaveso po celotni dolžini...
 
Nazadnje urejeno:

zakon

Guru
16. maj 2008
8.797
819
113
toti Maribor
Meni je najbolj smešna izjava, neprilagojena hitrost. Ženska je lahko vozila recimo 10km/h in jo je obrnilo. Kako bo dokazala, da je imela prilagojeno hitrost. Policija pa itak ne zna drugo povedat kot neprilagojena hitrost, pa če tudi bi vozila 5km/h. Da te obrne na taki cesti sploh ne rabiš hitrosti še posebej, če je kaka ledena plošča spodaj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
date zasuče moraš bit prehiter vsaj malo, da se en orng v tebe pokne, mora tudi on biti prehiter načelno.. Tako da...hitrost kot vzrok za hude posledice je hitrost (sploh v takem vremenu), pa ti obrni kakor hočeš.