Saj čez dvajset let boste vsi znali vozit po krožiščih, pa uporabljat levi smernik dokler ste znotraj, pa desnega ko menjate vozne pasove in zapuščate krožišče. Predvsem pa boste razumeli, da po neki logiki ima v krožišču prednost tisti levo in rahlo pred vami ter da ni noben greh stopit s plina ali pa naredit krog ali dva po krožišču, če drugače ne moreš ven - velja za klasična večpasovna krožišča in ne t.i. turbo krožišča!
Pravila v krožišču pa določajo prometni znaki pred krožiščem in talne označbe, ne pa neke črke na papirju, ki ga itak 99% voznikov ni nikoli prebralo!
Ja, bomo znali, če bodo do takrat tudi projektanti znali sprojektirat krožišče, kakor treba. Ko že omenjaš neko logiko, za tista tri zaporedna krožišča pri Brniku je projektant pri vsakem uporabil svojo logiko - ker dva nista enaka. Zdej pa vozi ti po njegovi logiki. Le zakaj se je treba, če greš vseskozi naravnost, pri enem postavit na levi pas, pri drugem pa na desni? Osnovnošolec bi pomoje znal boljša krožišča od nekje prekopirat in jih umestit na to cesto, projektant pa je zahebal na celi črti. Tudi novo kranjsko krožišče takšno kot je, ni primerno za tja, kamor je umeščeno, Je bilo prejšnje krožišče boljše, bolj varno in manj komplicirano.
Da pravila v krožišču določajo prometni znaki in talne označbe je zgrešeno (razen v manjši meri), pravila v krožiščih bi morala bit splošna. No saj splošna pravila obstajajo, so napisana v zakonu (res da manj jasno), prometni znaki pa spreminjajo splošna pravila in urejajo pravila po svoje - pri vsakim drugače - kar povzroča zmedo, nejasne situacije, številne kršitve.....
Pa saj tudi vozimo vedno po desni, brez da bi postavili posebne znake, kaj če bi še to pravilo spreminjali z znaki, pa na določenih odsekih vozili po levi, pa pravila v navadnih križiščih inovativno spreminjali z znaki, - pri vsakem drugače.... Pa bi rekli potem znake je treba gledat, ko bi kdo zajebal.
Z znaki bi smeli spreminjat splošna pravila le izjemoma.