Spet bo pokalo, kot je pokalo preden so zgradili to sedaj predzadnjo varianto krožnega.
Največja neumnost je, da recimo če zavijaš iz Šk Loke proti Kranju, (Ali iz Britofa v Šk Loko) imaš kar na dveh pasovih avtomobile s prednostno.
Ob gneči bo nemogoče zapeljat na notranji pas, (čakaš da bosta oba prosta), razen če ne boš izsili prvo na en pas tam počakal in blokiral pot iz Kr - Šenčur, in potem ko bo luknja na notranjem pasu pa nadaljeval na notranji pas.
Mislim kdo to projektira te krožišča na Gorenjskem, vsak je malo drugačen.
Krožišča bi morala bit narejena univerzalno, ne pa da skoraj rabiš načrt, kako ga prevozit, pa gledat table, oznake na cestiščih, kdo ima prednost, iz kje lahko kdo pripelje..... Recimo preprosto za desno - desni pas, za ostale smeri pa levi.
Lep primer zgrešenih krožnih je cesta mimo letališča.
Kranj dobiva 'turbo' krožišče: kroga po njem ne boste mogli narediti | 24ur.com
Novo kanalizirano krožišče, ki nastaja na Primskovem pri Kranju, bo povečalo njegovo pretočnost, a le, če bodo vsi vozniki upoštevali pravila. Vožnja čez robnike in menjava prometnih pasov nista dovoljeni, razvrstiti se morate pravočasno in uporabljati smernike, prednost pa imajo vozniki, ki so...
www.24ur.com
Največja neumnost je, da recimo če zavijaš iz Šk Loke proti Kranju, (Ali iz Britofa v Šk Loko) imaš kar na dveh pasovih avtomobile s prednostno.
Ob gneči bo nemogoče zapeljat na notranji pas, (čakaš da bosta oba prosta), razen če ne boš izsili prvo na en pas tam počakal in blokiral pot iz Kr - Šenčur, in potem ko bo luknja na notranjem pasu pa nadaljeval na notranji pas.
Mislim kdo to projektira te krožišča na Gorenjskem, vsak je malo drugačen.
Krožišča bi morala bit narejena univerzalno, ne pa da skoraj rabiš načrt, kako ga prevozit, pa gledat table, oznake na cestiščih, kdo ima prednost, iz kje lahko kdo pripelje..... Recimo preprosto za desno - desni pas, za ostale smeri pa levi.
Lep primer zgrešenih krožnih je cesta mimo letališča.