V Kranju novo krožišče

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Spet bo pokalo, kot je pokalo preden so zgradili to sedaj predzadnjo varianto krožnega.

Največja neumnost je, da recimo če zavijaš iz Šk Loke proti Kranju, (Ali iz Britofa v Šk Loko) imaš kar na dveh pasovih avtomobile s prednostno.
Ob gneči bo nemogoče zapeljat na notranji pas, (čakaš da bosta oba prosta), razen če ne boš izsili prvo na en pas tam počakal in blokiral pot iz Kr - Šenčur, in potem ko bo luknja na notranjem pasu pa nadaljeval na notranji pas.

Mislim kdo to projektira te krožišča na Gorenjskem, vsak je malo drugačen.
Krožišča bi morala bit narejena univerzalno, ne pa da skoraj rabiš načrt, kako ga prevozit, pa gledat table, oznake na cestiščih, kdo ima prednost, iz kje lahko kdo pripelje..... Recimo preprosto za desno - desni pas, za ostale smeri pa levi.
Lep primer zgrešenih krožnih je cesta mimo letališča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

lifespirit

Zelenc'
21. mar 2010
13
1
3
Kanalizirana krožišča so meni načeloma ok, je pa res da če si prvič v križišču se lahko hitro zmedeš, ker ponekod sta dva pasova za ven, ponekod pa samo eden.
Bolj se mi zdi problem pretiravanja z umeščanjem krožišč tja kjer ni nobene potrebe. Lep primer je Škofja Loka s krožiščem med Godešičem in Lipico in krožišče pred Sparom, nepotrebno + napačno sprojektirano (večina vozil pelje naravnost), podobno je pri letališču Brnik.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Kanalizirana krožišča so meni načeloma ok, je pa res da če si prvič v križišču se lahko hitro zmedeš, ker ponekod sta dva pasova za ven, ponekod pa samo eden.
Bolj se mi zdi problem pretiravanja z umeščanjem krožišč tja kjer ni nobene potrebe. Lep primer je Škofja Loka s krožiščem med Godešičem in Lipico in krožišče pred Sparom, nepotrebno + napačno sprojektirano (večina vozil pelje naravnost), podobno je pri letališču Brnik.
Problem je, kjer sta dva pasova za ven, da je ponekod (medvode) izvedeno tako, da se tisti na notranjem pasu, ki zavija ven križa s tistim, ki pelje po zunanjem naravnost. To se nikar nebi smelo dogajati, tisti, ki je na zunanjem bi moral po defoltu zapustit krožišče na prvem izvozu.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Kanalizirana krožišča so meni načeloma ok, je pa res da če si prvič v križišču se lahko hitro zmedeš, ker ponekod sta dva pasova za ven, ponekod pa samo eden.
Bolj se mi zdi problem pretiravanja z umeščanjem krožišč tja kjer ni nobene potrebe. Lep primer je Škofja Loka s krožiščem med Godešičem in Lipico in krožišče pred Sparom, nepotrebno + napačno sprojektirano (večina vozil pelje naravnost), podobno je pri letališču Brnik.
Evo pri Brniku, pelješ iz domžal v Kranj, se moraš postavit na desni pas, in ne tako kot povsod drugje (znaki razveljavijo zakon) na levi pas, ki te zapelje v servisno zono. Le kaj hudiča neka servisna zona rabi svoj pas na cesti pa še skregan z logiko. - velika večina pelje KR - Domžale in obratno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: DuCoM

lifespirit

Zelenc'
21. mar 2010
13
1
3
Problem je, kjer sta dva pasova za ven, da je ponekod (medvode) izvedeno tako, da se tisti na notranjem pasu, ki zavija ven križa s tistim, ki pelje po zunanjem naravnost. To se nikar nebi smelo dogajati, tisti, ki je na zunanjem bi moral po defoltu zapustit krožišče na prvem izvozu.

Če misliš krožišče v Medvodah pri piceriji Kocka na vrhu klanca - včasih je bilo navadno dvopasovno krožišče, in so se eni po zunanjem pasu peljali naprej, čeprav je bila polna črta. No zdaj je že tri leta in pol spremenjeno v pravo kanalizirano turbo krožišče in odlično funkcionira, na relaciji LJ-Škofja loka sta dva pasova, za Zbilje, kjer gre manj prometa pa eden. Med drugim je na krožišču zaradi dveh pasov odlična priložnost za prehiteti kakšno počasno vozilo, tovornjak...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Problem je, kjer sta dva pasova za ven, da je ponekod (medvode) izvedeno tako, da se tisti na notranjem pasu, ki zavija ven križa s tistim, ki pelje po zunanjem naravnost. To se nikar nebi smelo dogajati, tisti, ki je na zunanjem bi moral po defoltu zapustit krožišče na prvem izvozu.


Cist ok krozisce je. Niso dobro pogledal. Konsi enkrat notri, se nikjer ne krizas, povsod je robnik vmes.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kolikor sem pogledal video je tako krožišče nekaj najboljšega kar so lahko naredili.... iz krožišča seveda. To da so betonske prepreke na črtah je naredilo krožišče v Medvodah edino uporabno, prej si ni nihče upal iti vzporedno s tovornjakom, ker je enostavno vsak tovornjak sekal čez oba pasova, sedaj je to lepo urejeno. Prej je tudi vsak ki je šel na notranji pas izpadel kot agresivneš, ki bi rad nekaj prehiteval. Sedaj je to zelo lepo in tekočekolona ki gre v krožišče se lepo razdeli na dva pasova po zapuščenem krožišču se pa spet s sistemom zadrge združi.

Glede na prejšnje stanje bo tole sigurno dobrodošla posodobitev, še boljša bi bila seveda, če bi za tiste naravnost na relaciji Brnik-Kranj naredili podvoz pod celim krožiščem, ampak jasno to je spet višja investicija.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Tu je po moje bolj problem @mirsijevo dojemanje koncepta krožišč, še posebej kanaliziranih oz. "turbo" krožišč.
Zelo veliko rondojev po SLO je neposrečeno sprojektiranih ali umeščenih, temu novemu kranjskemu na Primskovem pa načeloma ne manjka nič (razen da bi bil lahko malce večji, tako kot ima skoraj vsako krožišče pri nas premajhen radij, ampak to je druga zgodba, zemljišča, odkupi, okoliške stavbe, itd...).
 

Priponke

  • 20190829_082816.jpg
    20190829_082816.jpg
    1,4 MB · Ogledi: 285

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Moti ga to da se ne da poljubno kruzat po zunanjem pasu ne da bi šel ven iz krožnega. Za vse ostale, ki znajo brat table in vedo kaj in kam bi radi pa je to samo prednost.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
In kako bi ti rešil, pa ne na škodo drugih (ker, resnici na ljubo, Preddvor - Škofja Loka ni ravno najbolj frekventna linija, še vedno pa lahko greš v prometni špici po ovinku mimo Mercatorja, pa imaš z druge strani direkt desno brez vseh križanj)?
Najboljše da se zmeniš z županom in DRSI pa ti naredijo poseben nadvoz direktno iz Britofa na Labore, z rampo in imaš samo ti daljinca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Cist ok krozisce je. Niso dobro pogledal. Konsi enkrat notri, se nikjer ne krizas, povsod je robnik vmes.
Ne bo držalo. Tisti, ki pelje iz Kranja na Zbilje, se križa s tistim, ki pelje iz LJ po desnem pasu v Kranj. Enako na drugi strani.

V olajšavo je to, da proti Zblijam in na drugo stran za Svetje ni veliko prometa.
 
Nazadnje urejeno:

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Problem je precej bolj kapitalen. Ne vem kdo projektira tele zadeve pri nas ampak tako frekventne ceste bi morale biti vsaj, najmanj dvopasovnice. Sploh po izgradnji skladisc, industrijske cone v komendi in novih skladisc nove industrijske cone pri brniku. Ze tako se je v zadnjih petnajstih letih prebivalstvo v teh primestnih krajih podvojilo zaradi stanovanjske politike in sedaj hocemo zgraditi eno novo vele industrijsko cono od brnika do sentvida pri ljubljani.

Dobro, da sem sam svoj gospodar in hodim v Ljubljano kadar se mi zahoce. Ker ce bi se bil primoran voziti od 8-16 na siht bi hitro pristal v zaporu. Vi pa kar trpite. Ovce. LOL
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
In kako bi ti rešil, pa ne na škodo drugih (ker, resnici na ljubo, Preddvor - Škofja Loka ni ravno najbolj frekventna linija, še vedno pa lahko greš v prometni špici po ovinku mimo Mercatorja, pa imaš z druge strani direkt desno brez vseh križanj)?
Najboljše da se zmeniš z županom in DRSI pa ti naredijo poseben nadvoz direktno iz Britofa na Labore, z rampo in imaš samo ti daljinca.
Ni problem samo Preddvor- Šk Loka, ampak tudi Preddvor - Brnik, Šk loka - Preddvor, Šk, Loka Kranj. Povsod čakaš dve liniji.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Moti ga to da se ne da poljubno kruzat po zunanjem pasu ne da bi šel ven iz krožnega. Za vse ostale, ki znajo brat table in vedo kaj in kam bi radi pa je to samo prednost.
Evo, popolno nerazumevanje napisanega, Funkcionalna nepismenost bi rekel.
Je ravno obratno, moti me, ker se da kruzat po zunanjem pasu tudi več kot četrt kroga. Krožni bi se morali prilagotit zakonu, ki določa, da tisti, ki se postavi na desni uvozni pas, pelje po zunanjem in mora zapustit krožišče na prvem izvozu.
Nobenih tabel, ki spreminjajo splošna prometna pravila ne potrebujemo, razen table, ki "desn pravilo" spreminja v "levega".
 
Nazadnje urejeno:

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.519
1.105
113
Ne vem čemu so toliko denarja zapravili. Ko je bila prepoved za tovornjake (in so jo upoštevali) je promet tekel tako tekoče, kot ni še nikoli doslej in tudi žal ne bo nikoli v prihodnje... In na drugi strani Kranja ni bilo zaradi tega nič več gneče!

Meni so bila ta delovišča dejansko všeč, od polovične zapore delavskega mostu, do zapore križišča za Qlandijo in obnove rondoja. Zmagala pa je resnično prepoved tovornega prometa skozi ta del Kranja. Tako enostaven ukrep, ki je po mojem mnenju najbolj učinkovit.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
kaj kako vem, pa sej so filmi in skice.

Kako bi pa ti drugace naredil? OK... lahko bi bilo tako, da tisti, ki prihaja iz Sencurja po desnem pasu, da drugam ne more, kot proti Preddvoru ... Ampak glavni prometni tok pri tem kroziscu je se vedno Sencur - Kranj ...

Sicer je pa v Medvoskem kroziscu podobno ... za smer proti sportni dvorani ali proti Zbiljam ... In tam sedaj to OK funkcionira... edino vcasih kaksen zblojen sofer malo cikcaka sem in tja cez robnike :D ...