v franciji strmoglavil airbus

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Ðizs, spet smo pri zarotnikih teorije
smile-1.gif


Tega je spet cel FB...

Citat:
Ali ste vedeli, da imajo letala sistem, ki avtomatsko dvigne letalo, v višino, da prepreči trk s stolpnicami, ali z goro. Trk s stolpnicami je bolj sofisticiran sistem, saj je potrebna reakcija dosti hitrejša, ampak da sistem avtomatskega dviga - sistem proti trku v zgradbe in objekte in gore, ne bi deloval, to ne obstaja, sploh ne na takšnih sofisticirano avtomatiziranih letalih, kot je AIRBUS. In Vsi Lufthansa piloti to vedo, in če kdo želi, lahko posluša posnetek, da je prišlo do poka, preden je letalo trčilo, saj če sestrelitve ne bi bilo, bi avtomatizem dvignil letalo, preprečil trk. To so osnovni sistemi varnosti te letal... Vprašajte kakšnega pilota, da vam razloži.

Čudno da potem sploh lahko letalo pristane na tla
hysterical-1.gif


ps.svojcem ne dovolijo na goro
sprasujem se.gif

A ti bi svojcem pustil na goro da najde kose trupla? glave? noge? dojenčka?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.858
2.153
113
Zdravnik letalske medicine načeloma ni v stiku z osebnim zdravnikom, razen če to ni izjemoma potrebno (ponavadi pri prvem pregledu, ki je najobsežnejši).
Si pa dolžan sporočiti, če pričneš jemati kakršna koli zdravila, si hospitaliziran, imaš operacijo ali če sumiš, da bi lahko trenutno stanje vplivalo na sposobnost dela. Dejansko si kazensko odgovoren za lažne in prikrite podatke in to vsako leto na obrazcu tudi podpišeš.

Vprasalnik_za_izdajo_zdravniskega_spricevala

So se pa evropski regulatorji neverjetno hitro odzvali na situacijo: EASA_SIB_2015_04_Authorised_Persons_in_the_FCC.pdf
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Potniki naj nebi vedeli kaj se dogaja dokler niso pred sabo (skozi okna) videli "gore" in razumeli da dejansko padajo. Glede na to da je bilo oblačno in da gre za področje alp to pomeni par sekund do dejanskega trka, tako da selfijev zagotovo ne bo!
tongue-1.gif


Kopilot je moral vse premislit, spuščal se je tako počasi da razen na instrumentih verjetno tega ni nihče zaznal. Niti pilot ne. Če bi šel v hitrejši spust bi verjetno pilot zakapiral za kaj se gre in ni vrag da bi moč množice podrla tista vrata. (pač enak če kot pri 9/11, racionalno s predpostavko da veš kaj te čaka nimajo teroristi z olfičem niti najmanj šanse proti vsem potnikom na letalu)

pa ti dejansko verjameš da niso vedeli kaj se dogaja.a320 je tako majhen da iz zadnje vrste lepo vidiš kaj se dogaja spredaj,in če nekdo(pilot)zbija po vratih in se dere verjetno ne daje občutka da se nič ne dogaja in verjetno niso mirno leteli do bridkega konca
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.565
476
83
Vprašanje koliko pred trkom je pilot nazaj do vrat prišel. Nekega realnega razloga da v 2-3 minutah pride nazaj v kabinio normalno ni. Morda je bilo vsega par minut. Morda so se komaj dobro zavedeli, da so zelo zelo nizko.
 
Nazadnje urejeno:

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.565
476
83
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:

So se pa evropski regulatorji neverjetno hitro odzvali na situacijo: EASA_SIB_2015_04_Authorised_Persons_in_the_FCC.pdf

Ker smo navajeni, da v Sloveniji vsaka stvar traja 5 let, potem sta pa še dva referenduma za vsako neumnost (ne govorim o zdajšnji zadevi, ampak npr. ali naj bodo trgovine odprte ob nedeljah).
stupid-1.gif
To ni hiter odziv amapk prepozna odprava katastrofalne napake ob uvedbi vrat, ki se redno zaklepajo z notranje strani in procedure za njihovo odprtje.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik roCkY pravi:
Vprašanje koliko pred trkom je pilot nazaj do vrat prišel. Nekega realnega razloga da v 2-3 minutah pride nazaj v kabinio normalno ni. Morda je bilo vsega par minut. Morda so se komaj dobro zavedeli, da so zelo zelo nizko.

Kot sem jaz razumel iz vseh podatkov, je prišel do vrat nekje 1-2 minuti pred trkom. Je pa to moje razumevanje zadeve in ne trditev.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
To, da potniki niso opazili spusta, razumem.

Da pa tega ni opazil pilot, pa ne. Imel je dolgoletne izkušnje in je po mojem poznal vsako malenkost, ki se spremeni. Tudi 0,5 % spremembo naklona.
Kaj pa, če je bila kopilotova ljubezen stevardesa na letalu, za katero si je vzel pavzo pilot?
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Meni se zdi,da Lufthansa na vsak nacin poskusa najdet "zunanjega" krivca.
Gre za eno najbolj pomembnih letalskih prevoznikov na svetu,kateri prihaja iz najbolj vplivne in pomembne ter "urejene" drzave v EU.
Oskodnine bojo ogromne,razdelit stvar na tri ali vec krivcec pa vsekakor deloma ohrani ogled.
Stvar so resili v 24 urah kar je mislim rekord ob takih nesrecah.
Seveda ne verjam,da je res tako...bilo bi se hujse kot dejansko je,glede na ze tako "cudni" primer strmoglavljenja pa bi vsaj dobra trama za nek film 😄

Bilo katera je resnica ne bo vrnila zrtev..
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Zakaj pa potniki tega nebi razumeli?
A ti ne obcutis ko pristajas z avionom...meni kaksen krat pritisk ubija
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Občutek imaš zaradi izenačenja tlaka ki se dogaja namenoma, če pilot ne odpre lopute potem je tlak enak ves čas in ga zagotovo ne občutiš.

Pri padanju pa je tudi tako da tako majhnih konstantnih naklonov ne občutiš, še precej večjih ne. In ja tudi piloti jih ne, imaš ravno v tej temi opisanih par nesreč kjer so piloti ravnali po svojem občutku (pri nesoglasju inštrumentov) in spravili letalo v stail ali pa počasi nevede izgubljali višino.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Samo vedno se pri spuščanju letala spremeni zvok. Jaz sem to opazil. Pa tudi naklon (po potki med sedeži).
Pa sem letel samo ene 10 x.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Potem se je moral naklon ali zvok zakrilc in močnejšega delovanja motorja. Ne bom pametoval, samo za pilota je moralo biti opazno.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.198
3.562
113
Marlbor
Temu se reče pristajanje mimogrede, ko ti zaznaš spuščanje in drugačne zvoke motorja.
bonk.gif