Meni se je zgodilo enako, pred trajektom v Splitu začelo vse utripat PRNDS (Audi A4, 2004, multitronic). Strošek popravila, šlo je za mehatroniko, je bil 450€. Mi je pa tip rekel, ti sam pelji domov, če spelje, pol bo šlo, če ne bo speljal, si najebal. In je speljal. BP do doma. Ampak sem ga takoj potem peljal popravit.
To se je zgodilo pribl. pri 250 kkm. Potem je avto naredil še dobrih 100 kkm brez problema, nato je začel cukat. Pol sem ga pa prodal.
Prodan s cca. 352 kkm. Menda se še vedno vozi, verjetno ni bilo veliko narobe.
Sicer pa, majstr (Rok, za nekatere OK, za druge ne, pa to ni bistvo) mi je rekel, da sta 2 vrsti multitronicov:
- tistim, ki je mehatronika že shodila in tisti
- ki jim še bo
Ne vem, kaj naj si mislim, ampak tip je imel očitno prav.
Olje v menjalniku sem zamenjal pri 185 kkm, ko sem avto kupil, potem nikoli več. Očitno je bil tu problem. Jaz bi svetoval REDNO menjavo olja na 60 kkm. Moje priporočilo (ne, nisem mehanik, pišem glede na izkušnje in slišano, prebrano na forumih).
RoMeX , kaj pa ti meniš?
Sicer pa glede na super duper negativne komentarje glede mehatronicov sem imel še kar "srečo", da nisem vložil par jurjev za popravilo.
Ampak, vožnja z avtomatikom je odtehtala vse minuse ...moje mnenje, da ne bo kdo Bubke špilal.