Romex: ...pa posebnega orodja za vrtenje batka v zadnjih čeljustih, da sploh ploščice not spraviš
Lej kako bi to izgledalo, če se tega lotim, recimo sprednje bremze, da ne bo še jebe z ročno.
Najprej mi YT majstri povedo, kaj so dobre bremze, in za pežoja s 109 konji naročim Zimmerman navrtane diske in Textar ploščice (tisto izvedbo, ki se manj praši ), zraven še ATE set čepkov in vodil za menjavo ploščic. Ker že imam Lincosovo krokodil dvigalko, dvignem avto na dvorišču ko gospod. Vidim, da so gumi bremz lajtenge v presenetljivo dobrem stanju, nice.
Vmes delam raziskavo o zavornem spreju, ki ne vsebuje heksana (ki je vesoljska svinjarija) in recimo, da najdem enega vsaj brez opozorilnih stavkov.
Nato še kar brez težav odšravfam torx vijakec, ki drži disk. AMPAK, na pežoju disk držita dva, in drugi je požrt do amena. Špricam z WDjem (namenskega spreja nimam, gorilnika tudi ne), tolčem po nasadnem torx ključu s preveliko macolo in se zlomi (30 let star, Gedore, že rjav). Nato tolčem po šraufu z macolo. Ne gre ven.
Sposodim si od soseda dremel in hočem vanj vrezati minus, pa ne gre, ker nobena od šajb(ic) ni dovolj močna za orodno jeklo iz katerega torx je. Naše štacune nimajo prave, naročim z Amazona, traja 5 dni. Vmes spet kolo nazaj našravfam, pospravim dvigalko, ker je avto zunaj.
Dobim šajbo, in najprej prestavim avto, ker je sedaj parkiran na soncu. Poberem dol kolo, vrežem minus v torx in ga dobim dol. Hvalim Manituja mehankarije, da me ne ni spet zajebal. Naročim 4 nove torxe, Pežo original, in to v lokalni štacuni, ker jih tam, kot zdaj že vem, dobavijo prej in ceneje kot lokalni Pežo servis .
Nimam klešč za stiskanje gumi zavornih cevi, zato po nasvetu z YT spucam posodo za bremz olje, da bi lahko jedel z nje, in odprem pokrovček. Ko sokol pazim, da ne bi šel nivo čez mejo in se polil po motornem prostoru, in da je ne bi (če se Manitu odloči, da me bo pa tisti moment zajebal) zmanjkalo, ker Pežo testerja za odžračitev ABS enote niti slučajno nimam .
Nato s ploščatim šraufencigerjem (Workzone) umaknem ploščice toliko, da poberem čeljust dol z diska. Seveda jo obesim na vzmet, da ne bo visela na gumi cevki (hvala, YT). Nato s 40 let starimi Unior rorcangami potisnem narazen batek, da grejo noter nove ploščice.
Kupit grem eno normalno drat piršno ki ni vsa rjava in starejša od mene in ploščato pilo za malo pobrusiti vodila čeljusti (kamor se vsede rob ploščic), kot me je naučil Edd China.
Ploščice in vodila namažem po BMWjevih servisnih navodilih in z njihovimi mažami (drugih nimam in ne mislim kupovati), držim pesti, da so bremze podobne kot na bemflih in ne bo težav.
Dol poberem disk, z drat piršno in brake clenaerjem spucam pesto, da je ko špegu. Ker Zimmermanovih diskov ni treba razmaščevati, jih samo počim gor, prišraufam torxe. Nato se spomnim, da bi jim koristilo malo bakrove anti-seize masti, da jih bom lahko čez 6 let spet spravil dol. Letim v Merkur, lokalno cesto popravljajo, kolnem in peljem v rdečo kljub semaforju za enosmerni promet, ker je tam čez teden gradbišče. Srečam samo en taxi, ki je hladen ko špricer, se mu umaknem. Z zobotrebcem namžem bakrove masti toliko kot je črnega za nohtom.
Ko na predpisan moment zategujem šravfa, ki držita čeljust na zadnji strani se eden o njiju utrga. Kot je že davno napovedal Luka51, ga ne morem dobiti ven. Pizdim in naročim še dve obnovljeni čeljusti (Budweg), ker danes itak nihče več noče menjati gumic in batkov v njih. Naročim nove šravfe, original Pežo, po forumu pišem, da so nesorazmerno dragi.
Čez teden dni z daparto.de pridejo čeljusti. Sestavim vse skupaj nazaj, pumpam bremz pedal. Hodim okrog avta, vse izgleda OK. Naredim en krog... Če ostanem živ, bomo pa videli takrat...
Lej kako bi to izgledalo, če se tega lotim, recimo sprednje bremze, da ne bo še jebe z ročno.
Najprej mi YT majstri povedo, kaj so dobre bremze, in za pežoja s 109 konji naročim Zimmerman navrtane diske in Textar ploščice (tisto izvedbo, ki se manj praši ), zraven še ATE set čepkov in vodil za menjavo ploščic. Ker že imam Lincosovo krokodil dvigalko, dvignem avto na dvorišču ko gospod. Vidim, da so gumi bremz lajtenge v presenetljivo dobrem stanju, nice.
Vmes delam raziskavo o zavornem spreju, ki ne vsebuje heksana (ki je vesoljska svinjarija) in recimo, da najdem enega vsaj brez opozorilnih stavkov.
Nato še kar brez težav odšravfam torx vijakec, ki drži disk. AMPAK, na pežoju disk držita dva, in drugi je požrt do amena. Špricam z WDjem (namenskega spreja nimam, gorilnika tudi ne), tolčem po nasadnem torx ključu s preveliko macolo in se zlomi (30 let star, Gedore, že rjav). Nato tolčem po šraufu z macolo. Ne gre ven.
Sposodim si od soseda dremel in hočem vanj vrezati minus, pa ne gre, ker nobena od šajb(ic) ni dovolj močna za orodno jeklo iz katerega torx je. Naše štacune nimajo prave, naročim z Amazona, traja 5 dni. Vmes spet kolo nazaj našravfam, pospravim dvigalko, ker je avto zunaj.
Dobim šajbo, in najprej prestavim avto, ker je sedaj parkiran na soncu. Poberem dol kolo, vrežem minus v torx in ga dobim dol. Hvalim Manituja mehankarije, da me ne ni spet zajebal. Naročim 4 nove torxe, Pežo original, in to v lokalni štacuni, ker jih tam, kot zdaj že vem, dobavijo prej in ceneje kot lokalni Pežo servis .
Nimam klešč za stiskanje gumi zavornih cevi, zato po nasvetu z YT spucam posodo za bremz olje, da bi lahko jedel z nje, in odprem pokrovček. Ko sokol pazim, da ne bi šel nivo čez mejo in se polil po motornem prostoru, in da je ne bi (če se Manitu odloči, da me bo pa tisti moment zajebal) zmanjkalo, ker Pežo testerja za odžračitev ABS enote niti slučajno nimam .
Nato s ploščatim šraufencigerjem (Workzone) umaknem ploščice toliko, da poberem čeljust dol z diska. Seveda jo obesim na vzmet, da ne bo visela na gumi cevki (hvala, YT). Nato s 40 let starimi Unior rorcangami potisnem narazen batek, da grejo noter nove ploščice.
Kupit grem eno normalno drat piršno ki ni vsa rjava in starejša od mene in ploščato pilo za malo pobrusiti vodila čeljusti (kamor se vsede rob ploščic), kot me je naučil Edd China.
Ploščice in vodila namažem po BMWjevih servisnih navodilih in z njihovimi mažami (drugih nimam in ne mislim kupovati), držim pesti, da so bremze podobne kot na bemflih in ne bo težav.
Dol poberem disk, z drat piršno in brake clenaerjem spucam pesto, da je ko špegu. Ker Zimmermanovih diskov ni treba razmaščevati, jih samo počim gor, prišraufam torxe. Nato se spomnim, da bi jim koristilo malo bakrove anti-seize masti, da jih bom lahko čez 6 let spet spravil dol. Letim v Merkur, lokalno cesto popravljajo, kolnem in peljem v rdečo kljub semaforju za enosmerni promet, ker je tam čez teden gradbišče. Srečam samo en taxi, ki je hladen ko špricer, se mu umaknem. Z zobotrebcem namžem bakrove masti toliko kot je črnega za nohtom.
Ko na predpisan moment zategujem šravfa, ki držita čeljust na zadnji strani se eden o njiju utrga. Kot je že davno napovedal Luka51, ga ne morem dobiti ven. Pizdim in naročim še dve obnovljeni čeljusti (Budweg), ker danes itak nihče več noče menjati gumic in batkov v njih. Naročim nove šravfe, original Pežo, po forumu pišem, da so nesorazmerno dragi.
Čez teden dni z daparto.de pridejo čeljusti. Sestavim vse skupaj nazaj, pumpam bremz pedal. Hodim okrog avta, vse izgleda OK. Naredim en krog... Če ostanem živ, bomo pa videli takrat...