Tušmobil - Izvedba direktne obremenitve !?

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Na računu imam postavko "3000900 Izvedba direktne bremenitve", 0.22€ + DDV.

Se pravi, da mi bojo sedaj trajnik računali dvakrat? Operater in banka?

Trajniki so bili desetletje nazaj za nas komitente brezplačni. Pač interes podjetja, da ima čim več rednih plačnikov in so imeli, verjetno, neko pavšalno pogodbo z banko za stroške transkacij.

Ali je v tej kürčevi sloveniji kakšna banka, ki nima provizij za trajnike?
Enako vprašanje glede operaterjev.

Zamenjam oba čim bom imel 5 minut časa!

Živela konkureca (saj ven..., že dolgo vem...).

Lp,
Peter
 

Benko14

Pripravnik
30. jun 2011
219
17
18
S prehodom na sistem SEPA je marsikdo začel zaračunavati izvedbo direktnih bremenitev. Nekatera podjetja pa so preprosto ukinila trajnike saj se jim cenovno ne splača.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
In kakšne stroške ima podjetje z direktno bremenitvijo? Obračun storitev mora opraviti. Račun mora poslati. Mar računajo porabo elektrike katero potrebujejo, da elektronsko pošljejo račun na banko za direktno bremenitev?
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Vsa podjetja so morala za SEPA direktno obremenitvijo razviti sistem, ki izvede bremenitev na banki (pred SEPA so vse to počele banke).

Sedaj direktno obremenitev opravljajo podjetja sama in ne več banke.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
telex zadeva ni tako enostavna,..
podjetje razvije sistem in ga potestira
uredi komunikacijo z "miljon" bankami v eu
pošilja podatke bankam
od njih prejema povratne informacije in zapira račune oz. ureja neplačila in jih obdeluje v postopku izterjave
obravnava reklamacije v zvezi s sepo,...
ni vse tako enostavno,..

in si.mobil tega ne zaračunava posebej,..
b
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Se pravi, da mi potem banka tega ne bo duplo zaračunala (ker bo že Tušmobil plačal opravljeno storitev)?
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Nekaj tule ne bo uredu!
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Vsa podjetja so morala za SEPA direktno obremenitvijo razviti sistem, ki izvede bremenitev na banki (pred SEPA so vse to počele banke).

Sedaj direktno obremenitev opravljajo podjetja sama in ne več banke.
Jaz Tušmobilu niti komurkoli drugemu (razen banki) nisem dal nobenega pooblastila da z mojega računa trga karkoli!!!

Tušmobil ne more v mojem imenu z mojega računa opraviti plačila na svoj račun preko SEPA ali česar koli drugega!

Tušmobil samo pošlje banki podatke za trajnike (kar je počel tudi do sedaj), ki jih potem banka sprocesira in zaračuna (glede na moje pooblastilo, ki sem jim ga dal).
Tušmobil to pošlje v elektronski obliki in mu niti ni treba natisniti položnice.

Nadzor prejetih plačil so verjetno obdelovali tudi do sedaj.
Koliko potem računa za storitev "Pošiljanje računa s položnico"?
 
Nazadnje urejeno:

flajr

Pripravnik
27. sep 2007
375
0
16
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Koliko potem računa za storitev "Pošiljanje računa s položnico"?

Merkur zavarovalnica npr. pri življenjskih zavarovanjih za to zaračuna slabih 70 centov na mesec.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Nekaj tule ne bo uredu!
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Vsa podjetja so morala za SEPA direktno obremenitvijo razviti sistem, ki izvede bremenitev na banki (pred SEPA so vse to počele banke).

Sedaj direktno obremenitev opravljajo podjetja sama in ne več banke.
Jaz Tušmobilu niti komurkoli drugemu (razen banki) nisem dal nobenega pooblastila da z mojega računa trga karkoli!!!

Tušmobil ne more v mojem imenu z mojega računa opraviti plačila na svoj račun preko SEPA ali česar koli drugega!

Tušmobil samo pošlje banki podatke za trajnike (kar je počel tudi do sedaj), ki jih potem banka sprocesira in zaračuna (glede na moje pooblastilo, ki sem jim ga dal).
Tušmobil to pošlje v elektronski obliki in mu niti ni treba natisniti položnice.

Nadzor prejetih plačil so verjetno obdelovali tudi do sedaj.
Koliko potem računa za storitev "Pošiljanje računa s položnico"?
Navadni trajniki so se direktno spremenili v SEPA direktne obremenitve (1.1.2013 če se ne motim). S tem se je upravljanje trajnikov preneslo iz bank na podjetja. Bilo je tudi obvestilo o tem. Sedaj trajnik več ne moreš skleniti/prekiniti na banki, ampak samo pri operaterju/podjetju.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
iz tuševe strani:

Citat:
Obvestilo o uvedbi Sepa bremenitev 23.11.2012
Obveščamo vas, da v družbi Tušmobil d.o.o. z 22.11.2012 postopno prehajamo na nov način direktnih obremenitev SEPA, ki jih bomo našim naročnikom zagotavljali v skladu s Splošnimi pogoji za izvajanje direktnih obremenitev. To pomeni, da boste vsi novi naročniki, v kolikor boste želeli, da se plačilo vaših obveznosti izvede preko direktne obremenitve SEPA, v eni od naših prodajnih enot in ne več na banki, izpolnili soglasje za izvedbo direktne obremenitve. Te se bodo izvajale 18. oz. 28. v mesecu. V kolikor boste soglasje oddali v obdobju med 22.11.2012 in 31.12.2012 se bo prva direktna obremenitev SEPA na izbrani datum izvedla v mesecu januarju 2013 oz. februarju 2013.

Obstoječim naročnikom, ki ste že do sedaj svoje obveznosti plačevali preko direktne obremenitve po nacionalni shemi oz. trajnikov, novih soglasij ni potrebno izpolnjevati. Datum vaše bremenitve se ne bo spremenil in se bo tako še vedno izvajal 18. oz. 28. v mesecu, odvisno od datuma, ki ste ga izbrali. Za obstoječe naročnike se bodo prve obremenitve v skladu z novim načinom direktnih obremenitev SEPA izvedle 28.12.2012, 18.12.2012 bodo obremenitve izvedene še na star, običajen način.

Tako obstoječi kot novi naročniki lahko od 22.11.2012 vse spremembe v zvezi z izvajanjem direktnih obremenitev SEPA (izpolnitev soglasja, umik soglasja) urejate izključno v prodajnih enotah Tušmobila in ne več pri svojih bankah.

V zvezi z uvedbo novega sistema direktnih bremenitev SEPA v skladu z določili:
a) Splošnih pogojev poslovanja družbe Tušmobil d.o.o. za naročnike mobilnih storitev z dne 16. 7. 2009 s spremembami in dopolnitvami;
b) Splošnih pogojev poslovanja za storitve tuštelekom telefonija z dne 6. 11. 2007 s spremembami in dopolnitvami;
c) Splošnih pogojev poslovanja za elektronske komunikacijske storitve družbe TUŠMOBIL d.o.o. za storitve širokopasovnega dostopa do interneta, storitve gostovanja spletnih strani, storitve elektronske pošte, storitve tuštelekom ADSL in ostale povezane telekomunikacijske in informacijske storitve, z dne 31. 1. 2012 s spremembami in dopolnitvami;
d) Splošnih pogojev poslovanja za storitve tuštelekom kabelski internet z dne 31.1.2012 s spremembami in dopolnitvami;
e) Splošnih pogojev nudenja elektronskih komunikacijskih storitev na fiksni lokaciji za poslovne uporabnike z dne 22. 11 2010, s spremembami in dopolnitvami;

hkrati objavljamo dopolnitev naslednjih cenikov v točkah, kot je navedeno pri posameznem ceniku:
a) V Ceniku za naročnike in predplačniške uporabnike elektronskih komunikacijskih storitev družbe Tušmobil z dne 3. 8. 2012 se v točki 1.14 "Ostale storitve za naročnike" doda nova alineja "Mesečni strošek izvedbe direktne bremenitve" in določi cena 0,26 EUR, na katero se veže opomba, da se strošek direktne obremenitve SEPA obračuna tudi v primeru, če je bila direktna obremenitev zaradi razlogov na strani naročnika ali plačnika neuspešna.
b) V Ceniku fiksnih storitev Tušmobil z dne 1.2.2012 se v razdelku "Ostale storitve" za odstavkom "Oprema" doda nov naslov "Splošne storitve", kjer se doda alineja "Mesečni strošek izvedbe direktne bremenitve " in določi cena 0,26 EUR, na katero se veže opomba, da se strošek direktne obremenitve SEPA obračuna tudi v primeru, če je bila direktna obremenitev zaradi razlogov na strani naročnika ali plačnika neuspešna.

Ta sprememba prične veljati z dnem objave za vse nove naročnike, ki podpišejo Soglasje za izvajanje direktne obremenitve z elektronsko izmenjavo podatkov po objavi spremembe in v 30 dneh od dne objave, za obstoječe naročnike, ki so že na dan objave svoje storitve plačevali preko direktnih obremenitev po nacionalni shemi oz. preko trajnikov.

Od objave sporočila o spremembi pogojev do njihove uveljavitve imajo naročniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe oz. zahtevati ukinitev obstoječe direktne obremenitve, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.

Za vsa morebitna vprašanja glede direktne obremenitve SEPA se lahko obrnete na telefonsko številko 080 700 700 ali po elektronski pošti na naslov SEPA@tusmobil.si.

Vaš Tušmobil
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
iz tuševe strani:

Citat:
Obvestilo o uvedbi Sepa bremenitev 23.11.2012
Obveščamo vas, da v družbi Tušmobil d.o.o. z 22.11.2012 postopno prehajamo na nov način direktnih obremenitev SEPA,
...
...
Se mi zdi, da sem res nekje zasledil to obvestila, samo mi ni ostal v spominu...
Izgleda, da sem do sedaj na računih spregledal to novo postavko.
Bom pa preveril, če banka tudi zaračuna to (tušmobilovo) transakcijo.

Se pravi, kater operater nima teh stroškov?
Katera banka je uporabniku (stroškovno) prijazna? Morda je čas da po 20+ letih zamenjam banko...

Lep pozdrav,
Peter
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Preračunaš si:
- dikretna obremenitev: strošek banke za direktno obremenitev + tuševih 0,26 €
- e-račun: strošek banke za plačevanje UPN nalogov

Naj pa še tukaj opozorim. Ukinite si papirnate račune, vsaj bo Tuš s 1.7. zaračunal te po 0,30 €. Aktivirajte si e-račun, da vam bodo položnice prišle po emailu
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
telex zadeva ni tako enostavna,..
podjetje razvije sistem in ga potestira
uredi komunikacijo z "miljon" bankami v eu
pošilja podatke bankam
od njih prejema povratne informacije in zapira račune oz. ureja neplačila in jih obdeluje v postopku izterjave
obravnava reklamacije v zvezi s sepo,...
ni vse tako enostavno,..

in si.mobil tega ne zaračunava posebej,..
b
In kaj dela/stori drugače, če mi pošlje račun na dom ali e-račun in ga potem jaz plačam preko UPN naloga? Mar podjetje ni razvilo sitema in potestiralo? Ne uredi komunikacije z "milijon" strankami v EU? Pošilja podatke strankam?... (da ne bom dolgočasen). Podjetje mora vse opisano imeti, če sploh hoče poslovati. Če lahko s stranko sklene pogodbo in anekse v pismeni oblili, potem se lahko uvedba direktne bremenitve šteje kot aneks k pogodbi in je le enkratno delo oz. enkratni strošek, ne pa stvar, katero moraš vsak mesec zaračunavat.

Vse skupaj je podobno kot nekoč pri elektru Ljubljana, kjer si plačeval več za elektriko, če si več porabil ali pri elektru Celje, kjer ti zaračunajo izdajo računa. Pač, mentaliteta monopolistov, kateri še niso dojeli odprtega trga.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
telex zadeva ni tako enostavna,..
podjetje razvije sistem in ga potestira
uredi komunikacijo z "miljon" bankami v eu
pošilja podatke bankam
od njih prejema povratne informacije in zapira račune oz. ureja neplačila in jih obdeluje v postopku izterjave
obravnava reklamacije v zvezi s sepo,...
ni vse tako enostavno,..

in si.mobil tega ne zaračunava posebej,..
b

Ampak se vedno ima zagotovljeno, da se racun placa redno in v roku ... In to se mi zdi, da je za podjetje tudi verjetno nekaj vredno... Zato bi pricakoval, da placnika nekako "nagradijo", ne pa da ga "kaznujejo" z neko dodatno provizijo ...

Pohvale tistim, ki tega stroska v takih primerih ne zaracunava ...
zmaga.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Hja čuj, tušmobil zaračunava, obdržal je pa stare cene paketov, simobil tega ne zaračunava, je pa podražil pakete...

Vseeno sem rajši, da je vsak strošek lepo obračunan, da se vidi za kaj se kaj trga in je bolj transparentno, kot recimo tam, kjer je že vse "všteto v mesečno naročnino".
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Trg je neizprosen, vsak dodaten prihodek je nekaj vreden in verjetno pričakujejo da zaradi teh centov noben ne bo menjal ponudnika.

Isto bi lahko rekel, da bi operater lahko bil vesel, da se je uporabnik odločil zanj, ne pa da mu potem še priključnino zaračunajo.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Jest, če ima stranka trajnik firma nima zagotovljenega priliva,.. vse več je strank, ki v času trgnja nimajo sredstav,.. in tako imaš dvojno delo,..
b
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Jest, če ima stranka trajnik firma nima zagotovljenega priliva,.. vse več je strank, ki v času trgnja nimajo sredstav,.. in tako imaš dvojno delo,..
b

Ravno zaradi tega mi ni jasno, da so recimo uporabniki predplačniških paketov tretirani oz dobijo manj, kot naročniki. Ne vem kaj je lepše za operaterja, kot to, da dobi denar vnaprej in ko ga zmanjka, uporabnik več ne more telefonirat. Medtem, ko nek naročnik lahko ostane brez denarja, isto pa operater...

Lahko bi dali ven paket, plačaj 200 eur in celo leto telefoniraj zastonj, recimo
wink-1.gif