Ker reševanje mojega problema pri gostovanju s TušMobilom ne pripeljejo nikamor, bom problem opisal še tule.
Za dober mesec sem se službeno odpravil na Norveško, zaradi česar sem pred odhodom preveril kako je z pogodbenikom in roamingom. Ker na spletni strani TM ni bilo navedene nobene posebnosti, sem se odpravil na pot s telefonom v žepu in v dobri veri, da ga bom lahko uporabljal v namen, za katerega imam sklenjeno pogodbo s TM, to je za klice in prenos podatkov.
In tu sem se grdo uštel - v preko 1500km, ki sem jih do sedaj naredil po različnih cestah na Norvešekem (vključno 2. največje mesto Bergen), nisem niti za trenutek naletel na signal roaming partnerja TM, Mobile Norway AS (www.networknorway.no).
Imam čuden občutek, da ta provider, če sploh deluje, pokriva kvečejmu prestolnico Oslo, če ga sploh (to bom preveril ob povratku čez par tednov).
Ob prvi priliki sem po mailu (hvala bogu za zastonj WiFi tu in tam) poslal opis situacije na info@tusmobil.si in od njih prejemal nekoristne nasvete in na koncu prazne obljube in ostalo navlako v obliki 'formalnih' odgovorov "Žal nam je za nevšečnosti, v primeru težav pokličite 070 700700 ali pišite na info@..." iz česa se vidi, da si strank dobesedno delajo norca.
V tem trenutku se mi še vedno dela škoda, saj se vsi klici na mojo številko preusmerjajo v nabiralnik, interneta, razen na službeni lokaciji nimam, ljudi, ki me kličejo, pa niti ne morem obvestiti, kdaj in kje me dobijo.
Zaradi ignorantskega obnašanja TušMobila, sem se odločil, da ob vrnitvi v Slovenijo pri njih prekinem vsa razmerja (skupaj 3) in grem k konkurenci, razen če iz klobuka potegnejo kakšno debelo kompenzacijo, zarai katere bi jim bil pripravljen požreti to, kar so mi zakuhali.
LP,
Milan
Za dober mesec sem se službeno odpravil na Norveško, zaradi česar sem pred odhodom preveril kako je z pogodbenikom in roamingom. Ker na spletni strani TM ni bilo navedene nobene posebnosti, sem se odpravil na pot s telefonom v žepu in v dobri veri, da ga bom lahko uporabljal v namen, za katerega imam sklenjeno pogodbo s TM, to je za klice in prenos podatkov.
In tu sem se grdo uštel - v preko 1500km, ki sem jih do sedaj naredil po različnih cestah na Norvešekem (vključno 2. največje mesto Bergen), nisem niti za trenutek naletel na signal roaming partnerja TM, Mobile Norway AS (www.networknorway.no).
Imam čuden občutek, da ta provider, če sploh deluje, pokriva kvečejmu prestolnico Oslo, če ga sploh (to bom preveril ob povratku čez par tednov).
Ob prvi priliki sem po mailu (hvala bogu za zastonj WiFi tu in tam) poslal opis situacije na info@tusmobil.si in od njih prejemal nekoristne nasvete in na koncu prazne obljube in ostalo navlako v obliki 'formalnih' odgovorov "Žal nam je za nevšečnosti, v primeru težav pokličite 070 700700 ali pišite na info@..." iz česa se vidi, da si strank dobesedno delajo norca.
V tem trenutku se mi še vedno dela škoda, saj se vsi klici na mojo številko preusmerjajo v nabiralnik, interneta, razen na službeni lokaciji nimam, ljudi, ki me kličejo, pa niti ne morem obvestiti, kdaj in kje me dobijo.
Zaradi ignorantskega obnašanja TušMobila, sem se odločil, da ob vrnitvi v Slovenijo pri njih prekinem vsa razmerja (skupaj 3) in grem k konkurenci, razen če iz klobuka potegnejo kakšno debelo kompenzacijo, zarai katere bi jim bil pripravljen požreti to, kar so mi zakuhali.
LP,
Milan