Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
A ima žvižganje turbine kakšen poseben pomen? nekateri avti kar požvižgajo, ko ga pohodiš..(pa ne za babam verjetno)
DI ni imela turbine. DTI je oznaka za turbo motorCitat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ena opelica 2.0 DI je imela 320.000, ko je šla od hiše, tubina do takrat ni crknila. Avto je bil uvožen, mogoče je imel še kak km več. Peugeot 1.4 hdi ima dobrih 300.000 km in povsem znano zgodovino, turbina še ni crknila. Druga opelica 1.9 ima trenutno 180.000 km, turbina še ni crknila.
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
A ima žvižganje turbine kakšen poseben pomen? nekateri avti kar požvižgajo, ko ga pohodiš..(pa ne za babam verjetno)
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Pa dajmo še kaj rečt o turbinskih polnilnikih (diesel, bencin), težave in rešitve le teh, kje servisirate ipd..
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Turbini najvec podaljsas zivljenje, ce avta pac ne priganjas, sicer egr poskrbi za obrate ampak vseeno nizja hitrost pomeni manjsi tlak turbine in manj obratov
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A ni en nekoč tu pisal o napaki pri Punto 1.9 JTDm......ko se je zaradi oblike cevi pred turbino nabiral kondenz.......pozimi je zmrznil...posledično je turbina fasala led v lopatice......in je moral menjat žvižgajočo turbino...mislim da par zaporedoma...dokler niso spremenil oblike cevi?
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Nima veze z obrati ima pa veze z izpusni plini, ki jo poganjajo. Kar spet ima neke veze z obrati, tudi variablilni del ne dela cudeze. Se vedno pridemo do tega, da ce manj priganjas, turbina ima manj obratov, posledicno daljsa zivljenska doba, manjsa temperatura in posledicno manj moznosti da se olje "zapece" v lezaj ko motor ugasnemo po voznji.