Ravnokar iz malo večjega nakupa v Supermarketu Tuš Mengeš. Ne morem reč drugega, kot veliki nateguni! Pri blagajni me je ob nakupu vprašala, če bom koristil Dnar v vrednosti 22€. Sem jim povedal, da ne. Plačal sem in ko sem preveril račun opazil, da mi ni dala popusta 10-99%. Ko sem jo na to opozoril, mi je rekla, da me je vprašala in sem rekel, da ga ne bom koristil!? Pa ljubi jezus, kdo hudiča pa ne bi koristil popusta? Ravno zaradi tega sem šel danes v trgovino!!!
Da ne govorim o tem, da reklamirajo Osiječki temni radler, ki je v akciji danes in jutri, pa ga sploh nimajo na zalogi. Menda ga dobijo v ponedeljek, ko seveda ne bo več v akciji!!!
Imajo tudi odlične jagode po akcijski ceni. Zgornja vrsta v škatlici v večini popolnoma plesniva, spodnja pa popolnoma gnila....
In potem berem na njihovi spletni strani kaj so nihove vrednoste:
Vrednote
Pri naših vsakdanjih odločitvah nas vodijo naslednje vrednote:
● Naš kupec je naš kralj.
● Vedno izberemo kakovost pred ceno.
● Sprejmemo konstruktivno kritiko s pozitivnim odnosom.
● Odločamo se na podlagi dejstev. Ločimo mnenja od dejstev.
● Vedno govorimo resnico.
● Vedno izberemo lokalno pred globalnim.
● Tuševi stranki je pomembna vsaka sekunda, zato smo odzivni.
● Upamo si eksperimentirati in ne bojimo se neuspeha.
● Na vsakem koraku smo mi obraz podjetja Tuš
Da ne govorim o tem, da reklamirajo Osiječki temni radler, ki je v akciji danes in jutri, pa ga sploh nimajo na zalogi. Menda ga dobijo v ponedeljek, ko seveda ne bo več v akciji!!!
Imajo tudi odlične jagode po akcijski ceni. Zgornja vrsta v škatlici v večini popolnoma plesniva, spodnja pa popolnoma gnila....
In potem berem na njihovi spletni strani kaj so nihove vrednoste:
Vrednote
Pri naših vsakdanjih odločitvah nas vodijo naslednje vrednote:
● Naš kupec je naš kralj.
● Vedno izberemo kakovost pred ceno.
● Sprejmemo konstruktivno kritiko s pozitivnim odnosom.
● Odločamo se na podlagi dejstev. Ločimo mnenja od dejstev.
● Vedno govorimo resnico.
● Vedno izberemo lokalno pred globalnim.
● Tuševi stranki je pomembna vsaka sekunda, zato smo odzivni.
● Upamo si eksperimentirati in ne bojimo se neuspeha.
● Na vsakem koraku smo mi obraz podjetja Tuš