Trefic vs. Vivaro

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Na paznam... Rekla kazala mi pa pravijo, da ima prav lusten motorcek..
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
na pogled tud kar dosti manjši...

morda kak nasvet kaj paziti pri nakupu rabljenega vivara ali trefica?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hmm jaz ravno ne bi kupoval rabljenega delovnega vozila (natančneje kombija), sem to naredil 2x in nikoli več.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Gre kakor gre.. Pac.. kombi je..

Meni se 130 KM chipan Multivan, nikamor ne gre.. Te kante bi rabile res 300 KM motor, da bi imele en soliden pospesek
evil.gif

Walda to je delovno vozilo, finta tega je da čimmanj požre in čimmanj zajebava, koga brigajo pospeški
smile-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Glede čipanja..stric je imel dizla, kšn 09 letnik je mel, motorja nevem..ko si ga zahodil na AC je do 160 tako švignil ej..
smile-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Multivan ni delovno vozilo.. Je kao enoprostorc
smile-1.gif



klekej: Trafik? Pol je mel 2.4.. tist se nekam premakne..
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Hmm jaz ravno ne bi kupoval rabljenega delovnega vozila (natančneje kombija), sem to naredil 2x in nikoli več.

Razlog?

Namreč sam vedno kupujem rabljene kombije in do sedaj bp delajo. Trenutni ima 294.000km T4 dela bp.

Danes sem kupil T5 malo pod 200.000km 131KM in upam da bo tudi delal kot more
smile-1.gif


Opel pa Renault pa nikakor ne kupim...Kolega ima T5 osebno vozilo čipan preko 200KM dela kot urca. Ima še par Vivarotov ter Trafficov novih pa so vedno neki problemi...prvi lastnik nova vozila pa veliko slabše kot moj T4 Z SKORAJ 300.000km...

Tako da do 100.000km vozi Renaulte ali Vivarote pa potem obezno v prodajo. Od brata punce je imel oče Vivarota je bil več na servisu...Moj prejšnji mehanih je rekel samo Opla ali Renaulta ne vzemi ker boš več stal kot vozil, pa je bil serviser na Renault servisu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Imaš prav, morda je glavni razlog v tem da si ti bolj pameten kot jaz, kaj pa vem... Ljudje ki pa se spoznajo na svoj posel pa se zavedajo da če hočeš da je avtomobil (brez težav) vsak dan od 7.00 do 16.00 na cesti mora biti pač nov, ko doseže določeno število kilometrov se pač začne veselje in je za odpis in ni več za neko resno delo (kar se tiče dostave), to je neizbežno. Če imaš ti delo takšne narave da dnevno 50x vžgeš in ugasneš kombi ter se drkaš po mestu in dostavljaš robo ti avtomobil z 200.000km z neznano zgodovino in ki je bil tudi dostavnik nič ne pomaga... Kot sem povedal, kupil rabljeenga Boxerja ter Jumperja in nonstop na servisih. Sem se nekako odločil da bom na 4 leta ko poteče garancija menjaval te kombije in bo stvar rešena, torej edini strošek mi je nafta ter redni servisi. Ne piše pa nikjer da ne bo jutri zaribal motor... Da pa je VW boljši od Vivarota pa sploh ni sporno le novi so predragi za golo dostavo robe...
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.519
14
38
37
Dolenjska
Citat:
Uporabnik MViper pravi:

Povej mi, kako je s sklopko pri tebi? Pri nasem ga recimo pri vhodu na avtocesto pri ene 1.800 obratu nahodis.. obrati se zavrtijo na 3.500, avto gre pa nikamor.. Zelo podoben feeling, kot da bi sklopka drsela, pa ne.. baje je to fora hidravlicne sklopke.. pojma nimam, tako so na 3h servisih tumbal.. Ne vem sicer, zakaj pol novejsa 115 KM modela nimate teh problemov..

Pri tako visokih obratih zgubi moč. Imamo 1.9 100km in se zgodi isto. Ko pospešuješ, ga moreš šaltat, drugač ne gre.

In ja, še en glas za sedež namesto klopi. Pa obvezno naj bo tudi nastavljiv po višini, tako, kot voznikov!
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ma ne to, itak da se sam do 3k vrti.. ampak pri 1.500 obratu pohods podn gas.. hitrost se nic ne spremeni, samo obrati se nabijejo... spustis gas, spet pohods, spustis, spet pohods, pol pa se zacne zvisevat hitrost.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Jap, rocni. Ma dvomim, da je sklopka.. Ker je se vedno prva, pa je avto 2002 letnik
smile-1.gif


Ze od novega je tako. Najprej so ga gledali na Vodovodni. Kao vse OK. Potem se je servisiral na Brezovic, so nekaj bentili, ces kaj so na Vodovodni drekali po menjalniku. So kao uredili. Isto. Potem se AH na Vicu. Se bolj brihtni od vseh, a resili nic.
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Hmm jaz ravno ne bi kupoval rabljenega delovnega vozila (natančneje kombija), sem to naredil 2x in nikoli več.

V bistvu se kupuje kot osebno vozilo, ne bo namenjen poslu, včasih bo kaj večjega za prepeljat
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
.. Da pa je VW boljši od Vivarota pa sploh ni sporno le novi so predragi za golo dostavo robe...

No ja s tem se nikakor nemorem strinjati. Ker že samo pregled nekaj forumov bi ti obelodanil, kakšna jajca so T5. Lahko rečem da naši službeni so skoraj več na servisih kot na cesti. Že tako nasplošno je zelo slaba izdelava, hrup v notranjosti, črički vsepovsod, odpadajo ročke na vratih, obvolanske ročice, cevi padajo iz motorjev, menjalniki ribajo, odmične gredi pri 2.5tdi, 3.2 V6 mašine zaribajo pri 150-200tisoč prevoženih, turbine crkujejo...... skratka katastrofa mislim da je VW veliko kupcev izgubil na račun H1.

Edina slabost H1 je zadnji pogon, motor je pa skoraj boljši kot v VW.

NEvem pa zdaj za te prenovljene T5 mislim da teli so pa vsaj malo popravljeni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Mislim da sva se napačno razumela, ti govoriš o generaciji 2.5 TDI motorjev tam leta 2000. Sedaj smo leta 2010 in ne mi rečt da tudi par let starim Transporterjem požira odmične?
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.950
113
pri taščici
Doctorz;
koliko % mrzlih vzigov zahodite v poden na intervencije. Ker to ne dela dobro tako B kot D.
A so skoz pod webastom, oziroma conect na 220?
Ravno iz tega razloga smo mi kupili spet benza (sedaj se ga baje ne dobi vec). Je pa res da vasa vozila delajo vsaj 10x vec km letno.
Sicer pa ne morete od takih kombijev (100 konjev)pricakovat take perfirmanse kot jih ima povprecna alter leteca truga z 200+ konji in dvema sedezema
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Doctorz;
koliko % mrzlih vzigov zahodite v poden na intervencije. Ker to ne dela dobro tako B kot D.
A so skoz pod webastom, oziroma conect na 220?
Ravno iz tega razloga smo mi kupili spet benza (sedaj se ga baje ne dobi vec). Je pa res da vasa vozila delajo vsaj 10x vec km letno.
Sicer pa ne morete od takih kombijev (100 konjev)pricakovat take perfirmanse kot jih ima povprecna alter leteca truga z 200+ konji in dvema sedezema

Vsi imajo vebasto, samo bencinarja se goni v poden mrzlega, no pa še to ne ker ima gretje ane, pa je vedno nekaj narobe, no pri 160.000 zaribal motor - menjava 7000eur. Pa še ta novi žre 1 liter olja na 1000km, na servisu pravijo da je to normalno za nov motor, ampak vse kaže na tretji novi motor
uf-1.gif


Aha še glede KM - eden je 2.5 tdi 131km, 2.5 tdi 174KM in pa 3.2 bencin 240 KM. Letijo letijo
evil.gif


2.5 tdi zaribala turbina pri 30.000km, naslednja je šla pri 70.000km, zdaj jih ima 130.000 s tretjo, upamo da bo zdržala
smile-1.gif
131KM se vozi samo po avtocestah 90% - pri 18.000km zaribal menjalnik.

Saj vem, vsi si mislite SAJ PLAČA GARANCIJA.... ampak ni to, že občutek, da ti tako zgodaj crkuje vse na avtu ni, prijeten. Plus to da si en teden brez avta, da ga moraš spet "ulaufati".... brezveze uglavnem.

Edina dobra stvar na VW so vozne lastnosti, res se držijo ceste in so zelo okretni. Vse ostalo katastrofa, ampak spet moram omeniti da glede NOVIH t& nevem (ta aktualni model ko ima spremenjene prve luči in notranjo osvetlitev in še nekaj malenkosti.

LP
 
Nazadnje urejeno: