Tragedija glavnega voznika Toyote

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Toyota je zavita v črno. Šef njenih testnih voznikov, legendarni 67-letni Hiromu Naruse, se je smrtno ponesrečil v neposredni bližini slovitega Nürburgringa, potem ko je čelno trčil v drugo vozilo.
...
...
Naruse se je Toyoti pridružil daljnega 1963 in je eden najzaslužnejših za bogato športno zgodovino japonskega giganta, saj je sodeloval pri zasnovi in izdelavi praktično vsakega športnega avtomobila, ki je prišel iz Toyote, med drugim tudi znamenitih modelov 2000GT in supra. LFA je v največjem smislu njegov "otrok", zato se je usoda še toliko bolj poigrala s slovitim Japoncem, ki ga je poznal ves avtomobilski športni svet. LFA, udeležen v nesreči, naj bi bil vreden kar milijon in pol evrov.

Vir: zurnal

gallery_big.jpg
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Ne, zadek avta mu je odneslo, podobno kot pred leti 4 krogom pri TT
stupid-1.gif


Mislm, kakšne pišete
bonk.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Sranje.

Ce je tip delal v Toyoti in ce je bil testni voznik, potem je velika verjetnost, da se tam zaleti.
Toyota motorsport je od Nurburgringa oddaljena cca 70km +- kak km.

Pa se slikica: Toyota motorsport (Koln) v zacetku maja 2010, ko sem bil zadnjic tam
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Reports state that Naruse, a Toyota employee since 1967, lost control of the LFA and swerved into the oncoming lane and collided with a BMW driven by two BMW test-drivers. While the BMW test-drivers survived, Naruse died on the spot.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
V bistvu ta nesreca tragicno prikaze pomen, da se vozis v avtu, ki je varen. Umrlemu testnemu vozniku ni pomagalo, da je bil v 50x drazjem avtomobilu in celni trk ga je pokopal. Vozniki v BMWju /(tudi testni) pa so preziveli.

Vprasanje, ki si ga sedaj postavljam je: kako pri hudicu je lahko umrl v novem in tako dragem avtomobilu, ki naj bi bil state of the art in last Toyote, ki si v teh mesecih v ZDA z raznimi promocijami tipa "Everyone deserves to be safe" in promoviranje "Star safety systema" poizkusa povrniti vsaj del izgubljenega ugleda???

Spet Japonsko skrivanje in blebetanje?

Da me kdo ne bo napadel - tudi sam vozim Japonski avto, s katerim sem sicer zadovoljen
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Stare kosti?
Udarni kot na Toyoto je bil močnejši na voznika kot v BMW-ju?

btw. Tudi mladca iz BMW-ja sta še vedno se mi zdi v kritičnem stanju.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Mogoče se motim, vendar avtomobilom v tem segmentu ni prioriteta varnost. Tukaj je vse prilagojeno performansam. Avtomobili za rajo so seveda podvrženi kompromisom in prilagajanjem za namen večje varnosti, tega si tukaj ne morejo privoščiti. OK, pustimo F1 in ostale bolide ob strani...
Po drugi strani pa bi lahko bil v najvarnejšem avtomobilu na svetu, pa bi splet okoliščin pripeljal do enakega rezultata. Upoštevati je potrebno dejstvo, da gospod ni bil več med najmlajšimi, mislim, da je prenašanje negativnih G sil lažje telesu 25-letnika, kot pa telesu nekoga, katerega leta so se zelo približala 3-mestni številki. Ne vemo tudi, kako sta jo odnesla druga dva...mogoče sta njuni življenji na nitki. Torej sta preživela, ampak sta hudo poškodovana...

Popravek...spregledal sem, da je pokojni štel "le" 67 let...nekako sem imel v glavi večjo cifro. Ampak vseeno...poanta ostaja enaka.
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
ksz...

Kot izgleda, nekaterim ljudem ni jasno, da je vrednost avtomobila velika predvsem iz razlogov kakšnih na novo uporabljenih tehnologij izdelave avtomobila, poleg tega gre za (še) neserijski avtomobil, lahko da je bil ta LFA prototipna različica itd.
Razlogov za takšno ceno je ogromno. Lahko navajajo oportuitetni strošek, ki je s to nesrečo nastal...
Kar se tiče pa same varnosti pa je jasno, da superšportnemu avtomobilu, sploh pa testnemu prototipu varnost ni na prvem mestu, temveč performanse in kako se avtomobil obnaša na cesti. Ko je ta del uspešno stestiran se gre do naslednje aktivnosti, ki sledi - lahko da je to varnost, lahko pa kar koli drugega.

Zato so izjave v smislu "1.5mio eur vreden avto pa se v njem ubije .. ha - ha .." in "japonci spet nekaj šmudlajo..." popolnoma debilne.
smile-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Kot izgleda, nekaterim ljudem ni jasno, da je vrednost avtomobila velika predvsem iz razlogov kakšnih na novo uporabljenih tehnologij izdelave avtomobila, poleg tega gre za (še) neserijski avtomobil, lahko da je bil ta LFA prototipna različica itd.
Razlogov za takšno ceno je ogromno.

Že že, ampak po vseh internetnih medijih, začenši s Top Gearom (zadnji del prejšnje sezone, ko sem sam avtomobil tudi prvič opazil) je govora o manj kot tretjini Žurnalove cene. Zaradi tega se smejim ceni 1,5mio €...

Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Lahko navajajo oportuitetni strošek, ki je s to nesrečo nastal...

Kakšno vezo naj bi imeli kakršni koli oportunitetni stroški tukaj zraven? Avtomobil je vreden toliko in toliko pa pika, ne bodo sedaj oni npr. od zavarovalnice terjali tisoče evrov za to, ker bo odpadla kakšna promocija ali pa snemanje...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Saj ne vem v kolikšni meri ima pri tem znesku kakšen oportuitetni strošek, vendar novinarji so novinarji... pišejo vse povprek. :D