TPMS - ventil za nadzor tlaka v pnevmatikah

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Puljenje denarja iz žepov kupcev.
Škoda ker Clio se nima ventilckov. Bi samo za ventilcke dobil 2x več kot ti Jung ponuja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
Včeraj sem bil pri Kolmaniču. 4x ventilčki, 4x jeklene 16 colske felne in 4x GY ultragrip9 je 750 eur. Pa ti so nori. Čez palec so gume in fenle 560 eur. Če štejem da je guma 90 eur in feltna 50 pa še tukaj sem pretiraval navzgor. Potem morajo biti ventilčki cca 200 eur. Niso normalni no.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Samo vprašanje... a je bil to sistem ki 'meri' tlak preko ABS senzorjev in števila obratov ali sistem ki dejansko meri tlak v pnvematiki?
Če je prvi sistem, me ne čudi da ni zaznal. Za drugi sistem imaš pa lahko okvarjen senzor.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Okvarjen senzor bi moral dati signal za napako. Sicer potem kupiš pokvarjene senzorje (ali pa jih pokvarjene)in pozabiš na vse programiranje....
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Samo vprašanje... a je bil to sistem ki 'meri' tlak preko ABS senzorjev in števila obratov ali sistem ki dejansko meri tlak v pnvematiki?
Če je prvi sistem, me ne čudi da ni zaznal. Za drugi sistem imaš pa lahko okvarjen senzor.

Imam TPMS, ki deluje preko ABS senzorjev in mi je enkrat že težil ob hitrejši vožnji, ko sta se desni dve pnevmatiki bolj segreli in je bil med levo in desno stranjo različen tlak (izmeril kasneje na roke z manometrom). Pa lani enkrat se je oglasil in se je na črpalki izkazalo, da ima vsaka pnevmatika nekoliko drugačen tlak. Enakomerno napumpal, resetiral in je bil zadovoljen. Dvomim, da tak sistem ne bi zaznal gumi defekta, razen če je sistem zanič.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Brez veze debatirat, ker ne vemo kater sistem je. Praviloma pri teh sistemih s senzorjem v pnvematiki se mora senzor javiti/upariti s sprejemnikom oz. modulom na računalniku potniške kabine. Če tega ne naredi sistem javi napako (neprisotnost senzorja). Če senzor deluje (a nepravilno, torej da ne zazna padca tlaka in pošilja kontrolni enoti podatek o nekem tlaku) pa je riziko tukaj. Vsaka stvar se lahko pokvari oziroma je DOA, samo nekaterim je to težko razumeti...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Pri indirektnih TPMS sernzorjih po mojih izkušnjah zelo težko ugotovi majhno razliko v tlaku. Tlak mora pasti vsaj za 0,5 bara, da se zadeva oglasi. Če ne še več.
Velikokrat pa javi opozorilo, če recimo voziš po luknjasti cesti/voziš agresivno in recimo ena guma za trenutek obstane v zraku. Npr. pogosto je to pri avtocestnih dilatacijah čez mostove, če ni zadeva ravna. Potem sistem zazna napako in takoj javi opozorilo.
Tako da, če si imel minimalno razliko v tlaku ti ni zaradi tega sistem javil.
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Poleg tega da moraš sistem kalibrirati praktično ob vsakem preverjanju tlaka (fizično), da mu postaviš referenčno vrednost.
Zato pa naj bi od 2017 (2018) vsa nova vozila imela direktni TPMS sistem...
S poenotenjem senzorjev in večjo proizvodnjo zna pa tudi cena pasti...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Mnjah, tisti pritisk gumba ni ravno nek deal braker
wink-1.gif
.
Glede cene se pa strinjam. Verjetno bo isto kot s katalizatorji...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Se strinjam. Kaj misliš, koliko voznikov pa to stori? Deal breaker pa je verjetno dogajanje, kot si ga opisal.
 

elth

Pripravnik
20. avg 2007
417
24
18
Kavčke
Na passatih se da lučko izklopit.Verjetno tudi pri vseh ostalih VWjih.Držiš pritisnjen gumb za senzor tlaka več kot 5s in ti ne jamra več.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ker sem na Opel forumu bral, da imajo mnogi pozimi težave s temi alu ventilčki, ker jim zmrznejo in počijo, predlagam, da tisti, ki si bo nabavil te senzorje, nabavi gumijaste ventilčke.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri indirektnih TPMS sernzorjih po mojih izkušnjah zelo težko ugotovi majhno razliko v tlaku. Tlak mora pasti vsaj za 0,5 bara, da se zadeva oglasi. Če ne še več.
Velikokrat pa javi opozorilo, če recimo voziš po luknjasti cesti/voziš agresivno in recimo ena guma za trenutek obstane v zraku. Npr. pogosto je to pri avtocestnih dilatacijah čez mostove, če ni zadeva ravna. Potem sistem zazna napako in takoj javi opozorilo.
Tako da, če si imel minimalno razliko v tlaku ti ni zaradi tega sistem javil.
wink-1.gif

Takrat, ko sem imel razliko levo/desno je bilo po spominu okrog 0,5bara, drugič, ko je bila vsaka drugače pa sigurno manj (max 0,3 med dvema). Da bi se prav pogosto pojavljala lažna opozorila na luknjasti cesti, pa tudi ne vem. Se je zgodilo ravno enkrat v osmih letih in 130k km na mokri AC, ko sem pospeševal čez diletacijo. Na bencinski preveril tlak in je bil ok, tako da sem predvideval, da je bilo to to, resetiral TMPS in pozabil.

Kar se reseta tiče, se ga pa vedno naredi ob menjavi gum, drugače itak začne sistem težit. Ampak tudi direktni sistem na BMWju, ki je pri bajti, rabi neko kalibracijo, s tem da še traja nekaj časa in če avto prej ugasneš začne spet znova.

Na začetku se mi je zdelo "butasto", da nimam dejanskih senzorjev, ampak glede na to, da s sistemom ni nekih težav in da nimam problemov s senzorji, sem kar vesel, da je tako kot je.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Včeraj sem bil pri Kolmaniču. 4x ventilčki, 4x jeklene 16 colske felne in 4x GY ultragrip9 je 750 eur. Pa ti so nori. Čez palec so gume in fenle 560 eur. Če štejem da je guma 90 eur in feltna 50 pa še tukaj sem pretiraval navzgor. Potem morajo biti ventilčki cca 200 eur. Niso normalni no.
Ko sem jih jaz nabavljal je bila akcijska cena za ventil s programiranjem 40eur/kos. Sicer drugje pod 50eur/kos nisem našel .... kar se naših trgovcev in vulkanizerjev tiče.
 
22. jul 2007
13.498
1.709
113
124
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Poleg tega da moraš sistem kalibrirati praktično ob vsakem preverjanju tlaka (fizično), da mu postaviš referenčno vrednost.
Zato pa naj bi od 2017 (2018) vsa nova vozila imela direktni TPMS sistem...
S poenotenjem senzorjev in večjo proizvodnjo zna pa tudi cena pasti...
To se imenuje čisto lupljenje voznikov, no zdaj bomo pa še na to morali biti pozorni ob nakupu vozila in gledati kateri avto tega sranja nima, poleg neugodnih-dražjih dimenzij pnevmatik
stupid-1.gif

Je...i EU
uf-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.004
-8.660
113
Saj bodo morali v 2017 vsi to uvesti.
Me zanima kdaj bo tihi prehod pri VW koncernu
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Me zanima kdaj bo tihi prehod pri VW koncernu
Ko bo obvezno
wink-1.gif
.
Če pa res želiš to imeti v avtu, pa lahko že sedaj doplačaš. Pri Passat-u je slabih 200 EUR doplačila.