Puljenje denarja iz žepov kupcev.
Škoda ker Clio se nima ventilckov. Bi samo za ventilcke dobil 2x več kot ti Jung ponuja.
Škoda ker Clio se nima ventilckov. Bi samo za ventilcke dobil 2x več kot ti Jung ponuja.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Samo vprašanje... a je bil to sistem ki 'meri' tlak preko ABS senzorjev in števila obratov ali sistem ki dejansko meri tlak v pnvematiki?
Če je prvi sistem, me ne čudi da ni zaznal. Za drugi sistem imaš pa lahko okvarjen senzor.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri indirektnih TPMS sernzorjih po mojih izkušnjah zelo težko ugotovi majhno razliko v tlaku. Tlak mora pasti vsaj za 0,5 bara, da se zadeva oglasi. Če ne še več.
Velikokrat pa javi opozorilo, če recimo voziš po luknjasti cesti/voziš agresivno in recimo ena guma za trenutek obstane v zraku. Npr. pogosto je to pri avtocestnih dilatacijah čez mostove, če ni zadeva ravna. Potem sistem zazna napako in takoj javi opozorilo.
Tako da, če si imel minimalno razliko v tlaku ti ni zaradi tega sistem javil.
Ko sem jih jaz nabavljal je bila akcijska cena za ventil s programiranjem 40eur/kos. Sicer drugje pod 50eur/kos nisem našel .... kar se naših trgovcev in vulkanizerjev tiče.Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Včeraj sem bil pri Kolmaniču. 4x ventilčki, 4x jeklene 16 colske felne in 4x GY ultragrip9 je 750 eur. Pa ti so nori. Čez palec so gume in fenle 560 eur. Če štejem da je guma 90 eur in feltna 50 pa še tukaj sem pretiraval navzgor. Potem morajo biti ventilčki cca 200 eur. Niso normalni no.
To se imenuje čisto lupljenje voznikov, no zdaj bomo pa še na to morali biti pozorni ob nakupu vozila in gledati kateri avto tega sranja nima, poleg neugodnih-dražjih dimenzij pnevmatikCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Poleg tega da moraš sistem kalibrirati praktično ob vsakem preverjanju tlaka (fizično), da mu postaviš referenčno vrednost.
Zato pa naj bi od 2017 (2018) vsa nova vozila imela direktni TPMS sistem...
S poenotenjem senzorjev in večjo proizvodnjo zna pa tudi cena pasti...
Ko bo obveznoCitat:
Uporabnik jest5 pravi:
Me zanima kdaj bo tihi prehod pri VW koncernu