Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vzemi Verso dizel, zatakni v četrto, zavij v križišču štiripasovnic s 40 na uro in poročaj, kaj se dogaja. Potem probaj še z bencinarjem. No ja, v tretji ni nič bolje, v malo ožjih križiščih.
To so brezvezne primerjave.
Če bi rad naredil kredibilno primerjavo postavi za test skupaj avta s približno enako kubaturo in močjo...tak bojo prestavna razmerja poravnana.
Pa boš videla kaj bosta bencin in dizel naredila pri 40 km/h v IV. prestavi....obadva nič, ker je to malček nad obrati prostega teka.
Zato pa so prestave. In po mojih izkušnjah z dizlom kvečjemu manj prestavljaš.
(kupi kdaj ob priliki v prihodnosti ženki majhega dizla (po kubaturi - torej 1.5 litra ali manj) pa naj ti po dveh mesecih pove kaka se ji zdi vožnja
...porabo boš pa takrat hvalil, ko ga bo imela)
Enako kubaturo in močjo? Atmosferski bencinec in turbodizel?
Prestavna razmerja ne bodo nikoli enaka, dizel bo imel pol daljša. Ker se vrti samo do 4, bencinec pa do 6. In če hočeš 200 končne, mora imeti dizel daljše prestavno.
OK, pri toyoti težko enaka kubatura, ker je 150-konjski dizel 2.2 pa vseeno: končna je približno enaka, pospešek tudi. 2.0 dizel in 1,6 bencinec tudi.
Pa vtakni oba pri 40 v 4, pa boš videl ... Bencinar bo takoj malo bolje potegnil dizel se bo tresel in bobnel. In ko bosta priplezala tja proti 2.000, bio dizel sicer potegnil, ampak takrat je to že fajn čez mestno omejitev na uro ...
Kakorkoli obrneš, trenutno poznam le enega dizla v avtu višjega srednjega razreda, ki se dobro znajte že od prostega teka naprej (in bi ga takoj imel), ampak na žalost je cena malo previsoka zame.
Žena je že sprobala recimo 1,5 dCi, pa pravi, da je nadležen za vozit (in glasen) ... Pa recimo 1.6 HDi, 1.4 TDI ... Se ne da lenarit pri prestavljanju po mestu ... Mrtev, potem pa znori ... Skratka, ne mara jih. Kak velik dizel + avtomatik že, drugače pa prisega na bencinarje.