toyota verso ali mitsubishi grandis

kristjang

Zelenc'
31. mar 2009
3
0
1

Do sedaj sem imel 6 let toyoto carollo bencinarja z katero nisem imel nobenih problemov.Prišel je čas za menjavo pa se odločam med toyoto verso oziroma mitsubishijem grandisom.Oba motorja sta dizla 2.0. toyota 126km , mitsubishi pa 140km.Cena 7 sedežne toyote verso se vrti okoli 23000-23500eur (1800eur) z popustom medtem pa grandis pa za 22250 eur z popustom(4500eur) razlika je cca za 1000-15000 eur.Motor od mitsubishija je od VW.
Zanima me predvem zanesljivost mitsubishija glede na to da je japonc oziroma delni japonc z evropskim motorjem VW.Servisi za mitsubishija so na 15000 oziroma na 1 leto.Cena servisa se giblje med 150-200eur.Isto pri tyoti verso
V Osnovi se bolj nagibam na mitsubiisija ker je vizualno lepši,večji, čeprav je model star že 3 leta.Nova corolla verso mi ni tako všeč, tisti števci malo jeb...o stvar.Zunanjost mi je bila bolj všeč pri stari versotki. A še nekaj stare CV dizli so motoji jim pili olje torej problrmi.


Kaj mislite glede mitsubishija,servisa,motorja,kvalitete
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Toyota je Toyota, z razlogom.

Potem nisi kaj dosti slišal o problemih novejših Toyot (predvsem izdelanih v EU) in njihovih motorjev z ovalnimi valji po 30.000 prevoženih km.

LP,

Milan
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Toyota je Toyota, z razlogom.

Potem nisi kaj dosti slišal o problemih novejših Toyot (predvsem izdelanih v EU) in njihovih motorjev z ovalnimi valji po 30.000 prevoženih km.

LP,

Milan

Toyota ni več un trpežni stroj, ki smo ga bili navajeni.

na avtorja teme:
Kaj pa Mazda5?
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Seveda ni vec tista prava japonska toyota, je pa tukaj garancija in znamka ki vseeno stoji za kupcem in tudi ce se pojavi napaka, jo odpravijo kot se spodobi. Ce je potrebno tudi z menjavo motorja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Toyota je Toyota, z razlogom.

Potem nisi kaj dosti slišal o problemih novejših Toyot (predvsem izdelanih v EU) in njihovih motorjev z ovalnimi valji po 30.000 prevoženih km.

LP,

Milan

Verjetno zato, ker se bilo tega malo (nič več, kot pri kakih drugih težavah drugih znamk)? Samo 1,6 motorji, samo določena serija.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Anyway, zakaj dizel? Po 2 tankih moj (OK, vozi žena) Verso 1.8 porabi 9,7, izključno mestna vožnja (včasih tako kratke relacije, da se še lučka za hladen motor ne ugasne).
Pa precej, precej tipšji je od dizla in precej bolj fajn za peljat (prožnot v nizkih ipd ...)
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Toyota je Toyota, z razlogom.

Potem nisi kaj dosti slišal o problemih novejših Toyot (predvsem izdelanih v EU) in njihovih motorjev z ovalnimi valji po 30.000 prevoženih km.

LP,

Milan

Verjetno zato, ker se bilo tega malo (nič več, kot pri kakih drugih težavah drugih znamk)? Samo 1,6 motorji, samo določena serija.

Vem,da so bili problemi pri 1.8 motorjih. Vendar je Toyota enostavno zamenjala zastonj motor za nov ne glede na km in celo izven garancije, če so opazili, da je njihova napaka.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa precej, precej tipšji je od dizla in precej bolj fajn za peljat (prožnot v nizkih ipd ...)
sprasujem se.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
2.0 dizel v grandisu je VAGov motor torej je o njem veliko znanega.
če res rabiš dizla ga vzemi.grandis se lepo pelje tudi na 2.4 mivec motor z 9-10imi litri kar za tak avto ni veliko.iz prve roke po 100k km je avto kot nov in izrednih servisov ali kakih menjav ni bilo
 

kristjang

Zelenc'
31. mar 2009
3
0
1
Koliko te pa stane reden servis.Ker vsaka avtohiša govori svoje cene
Edino dizle še imajo.Če ne bi vzel bencinarja pa dodal plin in to je to.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Toyota je Toyota, z razlogom.

Potem nisi kaj dosti slišal o problemih novejših Toyot (predvsem izdelanih v EU) in njihovih motorjev z ovalnimi valji po 30.000 prevoženih km.

LP,

Milan

Verjetno zato, ker se bilo tega malo (nič več, kot pri kakih drugih težavah drugih znamk)? Samo 1,6 motorji, samo določena serija.

Vem,da so bili problemi pri 1.8 motorjih. Vendar je Toyota enostavno zamenjala zastonj motor za nov ne glede na km in celo izven garancije, če so opazili, da je njihova napaka.
1.6, v Corollah.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa precej, precej tipšji je od dizla in precej bolj fajn za peljat (prožnot v nizkih ipd ...)
sprasujem se.gif

Vzemi Verso dizel, zatakni v četrto, zavij v križišču štiripasovnic s 40 na uro in poročaj, kaj se dogaja. Potem probaj še z bencinarjem. No ja, v tretji ni nič bolje, v malo ožjih križiščih.
To je tisto, kar motor naredi uporaben. Od 2.000 naprej vsak drek potegne.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
1.8 v RAV ih in Avensisih so tudi bili deležni menjav. Lahko pa bi se veliko ostalih izdelovalcev zgledovalo po Toyoti, ki enostavno vse zamenja zastonj ne glede na km in garancijo. Seveda če ugotovijo, da je njihova napaka.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kolikor sem jaz slišal so 1.8 motorji začeli nenormalno veliko olja piti zaradi slabih valjev.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa precej, precej tipšji je od dizla in precej bolj fajn za peljat (prožnot v nizkih ipd ...)
sprasujem se.gif

Vzemi Verso dizel, zatakni v četrto, zavij v križišču štiripasovnic s 40 na uro in poročaj, kaj se dogaja. Potem probaj še z bencinarjem. No ja, v tretji ni nič bolje, v malo ožjih križiščih.
To je tisto, kar motor naredi uporaben. Od 2.000 naprej vsak drek potegne.

Mislim da avtor teme ni nič napisal o tem, da ne zna voziti v ustrezni prestavi. Mislim kera lovska antidizel fora je pa to.
Kot bi rekel daj natoči dizla v bencinarja in dizla v dizla, pa poročaj kaj se dogaja.
stupid-1.gif

Če se komu ne da prestavljat naj pa vzame avtomatika.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Za bencinarja so napisano čisto ustrezne prestave.
Malo povprašaj in poglej, kako ljudje vozijo, pa boš ugotovil, da večinoma v zelo nizkih prestavah, ker os preleni za prestavljanje. Tako pač je in pisat, da naj vzamejo avtomatika, je nesmiselno.
Večina ljudi vozi slabo in za take je bencinar manjše zlo (in za tiste za njimi tudi).

PS: znam čisto OK prestavljat, mi gre pa na jetra, da je za znosno odzivnost marsikaterega dizla treba v počasne prometu non-stop v prvo zabijat, če hočeš, da OK potegne, ko pohodiš ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.896
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vzemi Verso dizel, zatakni v četrto, zavij v križišču štiripasovnic s 40 na uro in poročaj, kaj se dogaja. Potem probaj še z bencinarjem. No ja, v tretji ni nič bolje, v malo ožjih križiščih.

To so brezvezne primerjave.
Če bi rad naredil kredibilno primerjavo postavi za test skupaj avta s približno enako kubaturo in močjo...tak bojo prestavna razmerja poravnana.

Pa boš videla kaj bosta bencin in dizel naredila pri 40 km/h v IV. prestavi....obadva nič, ker je to malček nad obrati prostega teka.

Zato pa so prestave. In po mojih izkušnjah z dizlom kvečjemu manj prestavljaš.

(kupi kdaj ob priliki v prihodnosti ženki majhega dizla (po kubaturi - torej 1.5 litra ali manj) pa naj ti po dveh mesecih pove kaka se ji zdi vožnja
wink-1.gif
...porabo boš pa takrat hvalil, ko ga bo imela)