Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ravno nasprotno,ko je motor hladen, ne cuka, ker takrat lambda ne deluje (open loop, bolj bogati miks ko je hladen). Oxygen seonzor začne delovati, ko se motor ogreje (tudi voda) in takrat gre zadeva v closed loop do nekje 25% plina in v tem delu omejuje delovanje motorja (emisije). Nad nekje 25% pa je zadeva spet v open loop in se lambda izključi.
Ameriški ECU me je prišel 85 eur... (če te že zanima). Lambde pa nočem, ker je sama po sebi problem. Ameriški ECU ima poleg disejblane lambde tudi druge mape, ki v tem primeru optimizirajo delovanje.
Problem je lambda, zato se dobijo O2 eliminatorji itd. Obstaja pa tudi alternativni vžig, ko disejblaš oxygen senzor, letos sem celo leto vozil tako, poraba ni bila nič večja, vsaj jaz nisem opazil (po nekaj tisoč km bi že moral opaziti a ne), motor pa je lepše tekel in ni cukal v nizkih obratih. In tu je govora, če že o par %, nikakor pa ne o 40% o katerih ti govoriš.
Po tvoji logiki bi ameriško/kanadski modeli porabili 40% več goriva.
-----------
Na avtu mi je kuna pregrizla (nagrizla) kabel lambda sonde, tiste iz kolektorja. Normalno sem se vozil dalje, na servisu pa so potrebovali 1 dan, da so ugotovili vzrok