Toyota Corolla Verso 2.2 D4D - Tesnilo glave motorja

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
438
138
43
imam nekaj kolegov, ki temu potem rečejo slaba tolažba. Šikaniranje, popravljane v nedogled, pisemska vojna, grožnje, čas in čas, po par let pink ponga... nein danke.

Verjetno odvisno od znamke. Mene je pri Kii hotel eden izmed pooblaščenih servisov nekaj nategovati pri garancijskem zahtevku, pa je bilo po klicu na KMAG rešeno v roku ene ure. Sem že pozabil, kaj je bilo..neka malenkost. Mislim, da mi je hotel računati neko softversko posodobitev. Rjavenje zadnjih vrat (sicer znan problem) so brezplačno porihtali po poteku garancijskega roka. Tak da očitno obstajajo tudi dost normalne firme...

Fotru so Renaulta znotraj garancije sicer porihtali brezplačno, ampak je trajalo... (najprej turbina, potem še puščanje olja).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
Verjetno odvisno od znamke. Mene je pri Kii hotel eden izmed pooblaščenih servisov nekaj nategovati pri garancijskem zahtevku, pa je bilo po klicu na KMAG rešeno v roku ene ure. Sem že pozabil, kaj je bilo..neka malenkost. Mislim, da mi je hotel računati neko softversko posodobitev. Rjavenje zadnjih vrat (sicer znan problem) so brezplačno porihtali po poteku garancijskega roka. Tak da očitno obstajajo tudi dost normalne firme...

Fotru so Renaulta znotraj garancije sicer porihtali brezplačno, ampak je trajalo... (najprej turbina, potem še puščanje olja).
no sej se boste sami javljaji....nov avto pa težave s turbinami, puščanje olja (enake zadeve sodelavec s citroenom - mu niso znali rešit, se je znebil avta). Načelno prvi lastnik ima veselje hodit po uradnih servis do konca garancije 3 leta, da vse rešijo, dobi sive lase, reši, vmes je par kil shujsal..potem pa ko vse zrihtajo proda... tisti pa potem veselo vozi. ;) Kolega imel težave z bmwjem, par let. Ne, nobena znamka ni imuna..berem na mercedes grupah, podobne scene..pač človeka se hitro odpravi..Problem je v lastnikih novih, ki mislijo imam novga, bodo zastonj vse zrihtali tipi topi. No, ne bo tako. To je catch.
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
438
138
43
Saj se strinjam, meni je kristalno jasno, da ni nobena znamka imuna na težave. Je pa razlika v servisih in poprodajni podpori in ko bom menjal avto, se bom presneto dobro pozanimal tudi o tem. Pri Kii v roku garancije ni bilo nič kritičnega - mislim, da dve manjši stvari, ena je opisana zgoraj. Pri 210k je bila menjana turbina (približno 700 eur, nova, na neuradnem), kasneje pa je šel še električni servo. S sodelovanjem uradnega servisa me je menjava prišla krepko ceneje (nov originalen servo, 500 eur z delom in optiko vred), kot je bila ponudba nepooblaščenih. Avto ima zdaj 11 let, cca 240k prevoženih in zaenkrat sta bili to edini večji popravili. Kar se mene tiče, dost sprejemljivo. Imam tudi nekaj kolegov, ki prisegajo na rabljene avtomobile malo višjega razreda - en je imel srečo in nima nobenih težav, drugi je v popravila zmetal že nekaj čez 3k... zgleda čist odvisno od sreče.

Ko bom menjal avto, se bom verjetno odločal med novim Tipotom, Ceedom in Octavio. Delno zato, ker se mi ne da menjati avta na vsakih nekaj let, delno pa zato, ker se mi ne da ukvarjat s stroški morebitnih popravil pri rabljenih avtih. Kupim nekaj uporabnega za normalno ceno in zvozim do konca...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe