Toyota Avensis l.2003

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zanima(mo) se za zgoraj omenjeno toyoto...
grin1.gif
konkretno zgleda tkole:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2431980&show=1

Kako je z motorji 1.8? Se res vsak zamenja po 100k kilometrih, zaradi "serijske" napake, ker naj bi preveč papcali olje?
lastniki Avensisk, se priporočam za vaše nasvete.
fovšarji, ostanite zunaj te teme.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.533
1.133
113
Komentiral bom samo porabo te mašine, ker je odlična za 1,8 litrski bencinski motor s 130KM. Lahko gledaš podatke na poraba.com in na nemški podobni strani. Okoli 7 litrov mešan cikel.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sem tudi jaz opazil, vendar mi to ni tolko pomembno, ali pije 7.5 ali slabih 9 litrov. Malo googlam v smilsu "1.8 vvti motor problems" in sem opazil, da VSI pijejo nenormalno olje. Menda je toyota v garancijski dobi menjala motorje. Ti naj bi imeli drugačen blok in naj ne bi več bili tako žejni olja....Bi blo fajn, če bi kakšen "Toyotaš" se uglasil, pa kaj več povedal.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Sem tudi jaz opazil, vendar mi to ni tolko pomembno, ali pije 7.5 ali slabih 9 litrov. Malo googlam v smilsu "1.8 vvti motor problems" in sem opazil, da VSI pijejo nenormalno olje. Menda je toyota v garancijski dobi menjala motorje. Ti naj bi imeli drugačen blok in naj ne bi več bili tako žejni olja....Bi blo fajn, če bi kakšen "Toyotaš" se uglasil, pa kaj več povedal.

To je res. Motorji so nenormalno pili olje.
Vendar je Toyota zastonj zamenjala za nov motor brez doplačila ( niti za delo ). Drugače vem za primere, ko so slab motor zamenjali za novega tudi po preteku garancije.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Najboljša izbira motorja v Avensisu omenjenega letnika je 2.0 bencin ali dizel s 116hp. Ta dva motorja sta zelo OK. Ostali, predvsem 1.8 bencinar je pa olježer in še nekaj ostalih malenkosti (ne spomnim se več točno kaj vse je na kratko povedal Toyotih mehanik). Bencin 1.6 bi še tudi naj bil v redu, vendar se mi zdi, da je to malo preslab motor za tak avto.
V Sloveniji neke izbire Toyot ni, tako, da 2.0 Avensisa boš zelo težko našel pri nas.
Če boš kupoval dizla -> filter trdih delcev (tisti, ki ga imajo) BI SE NAJ zamenjal pri tam 160-180kkm, stane pa okrog 2k eur. Samo v info.. Je pa pri vseh teh dizelicah s temi filtri nekje ista cena
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
pa tudi veliki servis dizla ni poceni (da ne boš mislil da ima 2.0 ketno!).
Vsaj na pooblaščenem se pogovarjaš okoli jurja in gor
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Jaz imam zelo star avto pa je bencinar in me velik servis stane čez 1k eur če ga peljem na pooblaščeni servis...
bonk.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Res nima smisla tako starega avta vozit k pooblaščencu, če ti popoldanec naredi bolje in precej ceneje.

Neoriginalni deli za japonce so vsaj 2x do 3x cenejši, lahko tudi precej več. Pa čisto v redu delajo.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam imam sicer letnik 2001, mašina 1,6 VVT-i, in je bil v garancijskem času menjan blok motorja, ker je bilo recimo na poti do Beograda vsaj 3x dotankat celo kantico olja. po menjavi lahko rečem, da je to najbolj trpežen avto, ki sem ga imel, nobenih problemov, pleh odličen edino 1,6 mašina je res malce podhranjena, predvsem ko vklopiš klimo.

drugače pa je čisto okej avto, imel ga bom, dokler bo šla.
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
off: a lybra se poslavlja?

Ne, lybra ostane. Avensise gledam(o) za žlahtnika, ki išče čimveč informacij. Sam ga kurim za lybro, pa mu ni všeč preudobna vožnja. Rover 75 je pa prestar, saj so letniki po 2002 občutno slabši in skopi z dodatki, ki ga neredijo "seventy five".
grin1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
sam imam sicer letnik 2001, mašina 1,6 VVT-i, in je bil v garancijskem času menjan blok motorja, ker je bilo recimo na poti do Beograda vsaj 3x dotankat celo kantico olja. po menjavi lahko rečem, da je to najbolj trpežen avto, ki sem ga imel, nobenih problemov, pleh odličen edino 1,6 mašina je res malce podhranjena, predvsem ko vklopiš klimo.

drugače pa je čisto okej avto, imel ga bom, dokler bo šla.
smile-1.gif

Razlika v kvaliteti med japonskimi in evropskimi avtomobili je nenormalna. To se vidi šele po nekaj letih... Enostavno ne morem primerjati enega ne vem, recimo 12 let starega VW-ja, v katerem več pol stvari ne dela dobro in vse ropota, z isto staro Toyoto, v kateri je vse OK.
Že med Mitsubishijem in Toyoto je razlika (v prid toyote) pa sta oba japonca.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Ampak micke imajo baje pa sploh zlate rezervne dele?

Se bojim da zadnje "turške" toyote ne moreš več rpiemrjat z made in japan.
 

Jerez

Pripravnik
27. jul 2007
561
0
16
Veliki servis pri 2,0 dizel avensisu me je koštal 480 €.
Edino kar me moti, je kasetar v kanti srednjega razreda, letnika 2005
rolleyes-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
sam imam sicer letnik 2001, mašina 1,6 VVT-i, in je bil v garancijskem času menjan blok motorja, ker je bilo recimo na poti do Beograda vsaj 3x dotankat celo kantico olja. po menjavi lahko rečem, da je to najbolj trpežen avto, ki sem ga imel, nobenih problemov, pleh odličen edino 1,6 mašina je res malce podhranjena, predvsem ko vklopiš klimo.

drugače pa je čisto okej avto, imel ga bom, dokler bo šla.
smile-1.gif

hysterical-1.gif
upam, da se hecas