Toyota Avensis diesel letnik 01-03

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ko je nissan prodajal te monstrume so imeli vsi ostali intervale že na vsaj 15 jurjev. Sicer pa se pri nas radi vlečejo ven z obrazložitvijo, da je pri nas gorivo slabe kvalitete in na ta način dobro služijo. Toyote in lexusi imajo po svetu interval na 30, pri nas pa je ta seveda pol manj. Me prav zanima, zakaj celo renaulti prenesejo servisne na 30 jurjev, slavna toyota pa ne. Sicer pri renaultu marsikaj crkne, samo ponavadi to niso posledice servisnih intervalov in goriva...
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.575
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Moj stric kupil avensisa 2002, ga vozil do lanskega leta z njim naredil 250tkm razen rednih servisov nobenga problema z njo.
Zdaj ima v garaži avensis 2007 in pravi da ni avta, ki bi ga zamenjal z njim.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ko je nissan prodajal te monstrume so imeli vsi ostali intervale že na vsaj 15 jurjev. Sicer pa se pri nas radi vlečejo ven z obrazložitvijo, da je pri nas gorivo slabe kvalitete in na ta način dobro služijo. Toyote in lexusi imajo po svetu interval na 30, pri nas pa je ta seveda pol manj. Me prav zanima, zakaj celo renaulti prenesejo servisne na 30 jurjev, slavna toyota pa ne. Sicer pri renaultu marsikaj crkne, samo ponavadi to niso posledice servisnih intervalov in goriva...

Glej, dokazljiva je povezanost med rednim servisiranjem in številom napak. In Toyota z 15 k malimi servisi pač niža možnost problemov na njihovih vozilih. Mali servisi so pa itak menjava olja ter filtra ter hitra inšpekcija ostalih delov vozila. Poleg tega, pa sem pred leti bral študijo, ki jo je opravljal ameriški avto klub, kjer so testirali motorna olja v vozilih ter so prišli do zaključkov:
- da je razlika v kakovosti motornih olj, ki imajo certifikat, da ustrezajo določenemu standardu (API ...) minorna (do kvečjemu 3.000 km na menjavo do točke kjer pride do prekomerne obrabe motorja),
- da so cifre a la menjava na 30.000 km ali celo več škodljive za motor (povečana obraba motorja v vseh primerih, tudi pri oljih, kjer so proizvajalci garantirali menjavo celo na vsakih 30.000 MILJ)
Skratka, Toyota si samo ščiti svojo rit in na nek način tudi svojim strankam. Menjava motornega olja in filtra, ki je strošek malega servisa, pa tudi ni nek enormen znesek. Je pa treba povedat, da ima Toyota v svojih vozilih tudi sisteme za podaljšane servisne intrevale (lučka zasveti, ko je olje tako iztrošeno, da je potrebno opraviti menjavo), samo poslužujejo se jih ne.
wink-1.gif


Ogo
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Pri dizlu je strošek menjave olja(6L) okrog 120€, kar pa ni malo.

Menjam pa ga vseeno na 15kkm. mi bodo hvaležni tisti, ki bodo čez leta vozili moj avto.

Lp
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Proizvajalec avtomobila najbrž ni neumen in verjetno mnogo več ve o svojem izdelku in kakšno vzdrževanje se mu zagre kot neki ameriški avtoklub. Glede na to, da večina proizvajalcev teži k daljšanju intervalov me tvoj post pač ne prepriča. Sicer pa o cenenosti menjave olja in filtrov: pred enim tednom sem bil na uradnem servisu ob 185€. Aja, poglej si še kakšne intervale imajo predpisane za raznorazne kombije, pa večina naredi precej večje kilometrine kot avtomobili preden grejo na odpad. Moje mnenje: če delaš več kot 30kkm na leto, večinoma relacije, so pogostejši servisi samo nepotreben strošek. Pri manjših kilometrih in veliko cijazenja po mestu pa vsekakor vsaj enkrat na leto. Od časa stoenk so tako avtomobili kot olja naredili precej napredka, tako da je čas da se tudi v glavah kaj premakne.