Toyota Auris Touring Sports Hybrid

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Sem prebral tale članek:

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2014/06/toyota_auris_ts_hybrid_skyview.aspx

Kar zanimiv avtek, kako točno delujejo ti hibridi? Nisem nikoli posvečal velike pozornosti, ampak pri tej Toyoti mi je v oko padla cena, saj sem pričakoval da je dražja... Ali pa dizelska različica:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...%20D-4D%20Style

Se mi zdi kar nekaj avta za ta denar. Kakšne so kaj te Toyote nasplošno, si jo kdo lasti tukaj (dizelsko varianto)? V živo jo še niti nisem videl v karavan izvedbi, ampak na slikah deluje kar velika...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Lastim si Priusa, težko je napisati vse podrobnosti, najbolje da se zmeniš za testno vožnjo in sam sprobaš, pri Toyoti to še nikoli ni bil problem.

Splošen princip pa sloni na tem da bencinski motor daje dobro razmerje med porabo im močjo šele pri višji obremenitvi, kar je kontradiktorno s počasno vožnjo, kjer je poraba res dokaj ugodna, ampak je potencialno lahko še veliko manjša. Torej baterija je "buffer" za takrat ko se ne splača poganjati bencinski motor skoraj v "prazno". Baterija skrbi tudi za prirastek moči pri polnem pospeševanju.

Zgornji princip je vseeno dopolnjen:
- z motorjem, ki ima izredno dober izkoristek pri res smešno nizkih močeh, nekje od 10 kW moči dalje.
- z menjalnikom, ki je realiziran kar z generatorjem -> elektromotorjem, kar pomeni, da so vrtljaji motorja pri poljubni hitrosti praktično čisto poljubni in odvisni pač od zahteve pedala za plin. Baterija se dofilava tudi čisto po potrebi brez, da bi to voznik občutil. Animacija delovanja: http://eahart.com/prius/psd/
- energija zaviranja se rekuperira, ampak načelo varčne vožnje kljub temu velja, da je treba predvidevati in se izogibati nepotrebnim zaviranjem
- vsi pomožni porabniki so na elektriko (2 vodni pumpi, klima kompresor, servo volan, servo zavore)

Sigurno sem še kaj pozabil, zato kar vprašaj.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Navadni hibridi so slepa veja v razvoju in bodo kmalu izumrli (v to jih bo na srečo prisilila konkurenca)...prava stvar je plug-in hibrid s čimvečjim dosegom samo na elektriko. Noben proizvajalec ne razvija več navadnih hibridov,vsi samo plug-in variante.
Cena za dizla 1,4 z 90 KM pa tudi ni nič posebno nizka...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Proizvajalci, ki delajo samo plug-in hibride očitno ne znajo narediti varčnega poceni hibrida samo na fosil
wink-1.gif


Ali bodo izumrli ali ne je pa pogojeno s ceno in kupci in glede na to, da prodaja hibridov pri Toyoti zadnja leta močno raste so še daleč od izumrtja. Cena se je pa spustila na nivo dizla z avtomatskim menjalnikom, me zanima kdaj bodo izumrli ti traktorji
hysterical-1.gif
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
422
67
28
Po testih sodeč, mi je točno takšna Toyota bila v ožjem izboru. Ob prvem srečanju v živo, pa je simpatija skopnela, ko sem videl notranjost. Med drugim digitalno uro na armaturki... enaka kot leta 1990 v Hyundaiu Pony!?!
frown-1.gif


"Mali" veliki osrednji ekran, pa ni prostora za uro v desnem ali levem zgornjem vogalu... Ja, pri notranjem oblikovanju bo morala Toyota še veliko narediti. Vsaj zunanja oblika je stvar okusa...
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Navadni hibridi so slepa veja v razvoju in bodo kmalu izumrli (v to jih bo na srečo prisilila konkurenca)...prava stvar je plug-in hibrid s čimvečjim dosegom samo na elektriko. Noben proizvajalec ne razvija več navadnih hibridov,vsi samo plug-in variante.
Cena za dizla 1,4 z 90 KM pa tudi ni nič posebno nizka...

Kateri avto pa je neposredna konkurenca Aurisu karavanu? Pa kako se obnese dizelski 2.0 motor in pa 1.6 bencinski? So kakšne okvare?

@Bakki33: Za kateri avto si se pa potem odločil? Notranjost je po eni strani boljše da je taka, kot da je preveč futuristična:)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Avto je top in bo delal 300.000+ km udobne brezskrbne vožnje. Argumenti glede plug-in-ov so pa trapasti. Ga ne bo plug-ina tega razreda pod 30 jurjev EUR, večina bo bolj realno okrog 40 k EUR. 10 - 20 jurjev EUR pa za benz ne skuriš kar tako.
Glede dizajna noter, je pa Toyota pač Toyotasta. Mene njihove ure iz 1980ih nikoli niso motile. Je pa dotični karavan najprostornejši v svojem avtomobilskem razredu.
Priporočam testno vožnjo hibrida!
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.477
113
A to ima kakšen smisel npr. proti dizlu, če imaš 100% vožnje po AC?

Je tale hibrid simpatičen, samo se mi pa zdi, da bi se pri svoji dnevni relaciji z njim fino zahebal.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.306
2.369
113
Pomurje
Samo za po avtocesti sta pri porabi tam-tam, le da je udobje boljše pri dizlu, ker v hrib ni na visokih obratih kot hibrid.

Sicer pa Toyota tudi svetuje, da je za samo po avtocesti bolj priporočljiv dizel, prav zaradi udobja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz sem zaradi udobja preklopil iz dizla na hibrida. Pa imam 65% prevoženih kilometrov na avtocestah.
Tako, da tole je larifari. Sploh Toyotin hibrid z brezstopenjskim menjalnikom v navezavi z tempomatom je na avtocesti bomba glede udobja. Naslednja faza je samo še samovozeči avtomobil a la Google.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.306
2.369
113
Pomurje
Tudi jaz vozim hibrida že 4 leta, vendar sem mnenja, da je udobje na avtocesti v dizlu boljše. Primerjam pa z Avensisom 2.2 177KM.

Vse ostalo je v plus hibridu. Moja povp. poraba je 2 litra nižja od omenjenega Avensisa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Potem lahko primerjamo tudi z Lexusom IS 300h.
smile-1.gif

Lexusa GS 450h ali pa LS 600h ne bom omenjal.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Jaz sem zaradi udobja preklopil iz dizla na hibrida. Pa imam 65% prevoženih kilometrov na avtocestah.
Tako, da tole je larifari. Sploh Toyotin hibrid z brezstopenjskim menjalnikom v navezavi z tempomatom je na avtocesti bomba glede udobja. Naslednja faza je samo še samovozeči avtomobil a la Google.

Oprosti, ampak ta izjava je skoraj na nivoju spodnje:

"Ko na primer pri 1.6 Vti na 5.500 obratih (kjer se pri vaših evropskih zvarkih veselje počasi končuje) mašina glasno zapoje, gre Honda enostavno hitreje od vseh ostalih, tudi če jo slednji prehitijo. Takšna resnica je bila v praksi že večkrat dokazana, vendar očitno tega nihče ni videl oziroma noče videti." by Gromska_strela@Mobisux"

hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.157
1.187
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Jaz sem zaradi udobja preklopil iz dizla na hibrida. Pa imam 65% prevoženih kilometrov na avtocestah.
Tako, da tole je larifari. Sploh Toyotin hibrid z brezstopenjskim menjalnikom v navezavi z tempomatom je na avtocesti bomba glede udobja. Naslednja faza je samo še samovozeči avtomobil a la Google.

Sicer bi tudi jaz svetoval hibrida pred dizlom, ampak ne pretiravaj. SPloh prius je na AC polom, pri 150 (kar je 140 realnih) tako tuli, da je joj, pa na tempomatu se zaganja motor pa ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Argumenti glede plug-in-ov so pa trapasti. Ga ne bo plug-ina tega razreda pod 30 jurjev EUR, večina bo bolj realno okrog 40 k EUR. 10 - 20 jurjev EUR pa za benz ne skuriš kar tako.

Lahko se ti zdijo še tako trapasti argumenti,definitivno gre celoten trend razvoja in prodaje v smer plug-in hibridov,obratno bi bilo preprosto skregano z vso logiko
wink-1.gif

(mogoče Toyota zaenkrat še dobro prodaja navadne hibride,ampak to izključno samo zaradi tradicije in zvestih strank,plus tega je Toyota skoraj edini proizvajalec,ki navadne hibride sploh aktivno prodaja).
Kupec,ki bo enkrat začel voziti plug-in hibrida,ne bo šel nikoli več nazaj na navadnega hibrida (kot tudi ne na bencinarja ali dizla...)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
A ti je bilo že enkrat povedano, da dobiš Toyotin hibrid za ceno dizla, priklučni hibrid z nekim pametnim dosegom je 10+k € dražji, kdaj dobiš to notri? Ko je avto za na odpad. Ostali proizvajalci enostavno ne znajo narediti poceni hibrida (Peugeot npr.) ali pa uporabijo Toyotin pogonski sklop (Ford, Mazda). Sedaj kot kaže resno misli Honda, ampak zaenkrat samo v US

Drugače pa AC po ravnini je milina, tudi pri 150 ali 160, nekatere moti samo pospeševanje ker za max moč gre motor na 5.200 obratov in šele takrat svoje tudi prispeva elektrika. Jaz zato vozim 95% časa umirjeno tudi pri potovalni hitrosti 140 po števcu, ko je pa treba nekaj prehiteti pa zahodim čisto v podn, da to traja čim manj časa in je tudi najbolj varno. Pa tudi sam hrup motorja res ni na visokem nivoju kot npr pri Yarisu, moti samo frekvenca 5.200 obratov.

Poraba je pa tudi na AC čisto dizelska. S Priusom od Medvod - Bologne - Medvod z vožnjo praktično ves čas pri 140, zaradi del nekje manj, pa še pol ure smo stali na mestu s prižgano klimo, nekje pa tudi 160 prišel skozi s porabo 5,34 l/100 km (povprečna 96 kmh). Možno pa je da Auris na AC zaradi aerodinaike kuri lahko malenkost več kot Prius.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer bi tudi jaz svetoval hibrida pred dizlom, ampak ne pretiravaj. SPloh prius je na AC polom, pri 150 (kar je 140 realnih) tako tuli, da je joj, pa na tempomatu se zaganja motor pa ...

Sem nekoč vozil prvega priusa in sem mislil, da se je ta čas že kaj spremenilo... tisto tuljenje je popolnoma neprimerno za na avtocesto. Predvidevam, da tudi ugodni porabi ni pretirano za verjet, ker se baterija najbrž bolj poredko polne. Ko pa dela samo bencinc je pa tako in tako ojoj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Ko dela bencinc tudi po AC po ravnini s tempomatom pri 140 ne boš videl več kot 2.800 obratov, poraba bo pa 5,5 l/100 km. Pozabljate da to ni en navaden bencinc, ampak Atkinsonov bencinc, ki najboljšega TSI-ja preseže vsaj za 8% pri porabi na AC.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.078
4.079
113
Za primerjavo, ko je na Amperi baterija prazna in voziš v hibridnem načinu, na tempomatu, po GPS-u 130km/h (135km/h po števcu), bencinski motor dela na 2.200 vrtljajih, porabo pa ima cca. 6/100km - to govorim o porabi v čisto hibridnem načinu vožnje. Ima pa navadnega 1.4l ecotec atmosferca.
Kombinirana z odhodom s polno baterijo, je seveda nižja, ampak o tem zdaj ni govora.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.477
113
Fantje, ne vem zakaj vam ne verjamem, kar se porabe bencinerjev tiče. Zadnjič sem imel nadomestnega turbobencinca, sicer v avtu 300 kil lažjem in pol metra krajšem od moje dizel krave. Saj ne rečem, z mirno nogo po ravnini je trenutna poraba čisto znosna, dobrih 6l. Ne razumem edino zakaj je v mojem avtu povprečna poraba po bc 4,8 v unem sem pa prilezel do 9,1? :D Takoj, ko se začnejo klanci po ac pa kakšna pospeševanja je bencinc gotof. Poraba sky high.