Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.660
113
V navodilih ne priše prav veliko o Mirrolinku. Sicer naj bi bil pa od navigacij uradno podprt samo Sygic, stane pa 55€ in dobiš lifetime update, live traffic, speed cameras... 7 dni je Trial za sprobat, če je vreden tega denarja več kot dovolj.

Sem pa dobil tale easy "hack" s katerim lahko poženeš poljubno aplikacijo na Mirrorlinku:

A si pripravljen kaj probat in poročat tule gor? A sploh imaš Android telefon, po možnosti Samsung?

Glede na to, da se tule gor pogovarjamo o Android Auto, ki v Slo ni podprt in, ki ga moraš nalagat preko apk, bo tole za Alter hackerje mala malica :D
Pa si ti videl, da naj bi to delovalo na Android 6? Sedaj je že 9ka zunaj :).
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Zmeda u božjo mater. Pa podpira, pa ne podpira, pa verzija, pa regionalna podpora, pa .apk, itd. Zgleda da bom še dolgo na klasiki. Telefon v kenu airframe za navigacijo, pa navadni BT. Na GSM imam 12 giga muzike in prostoročni pogovori. Bo še najbolj ziher.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.660
113
Jah, zmeda ja.
Če ti je 5 minut dela preveč, pač ostaneš na klasiki in si zadovoljen.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Mam i telefon. kak je z tem car playem, lahk še kej drugega gor da za navigacijo ali samo apple maps al kaj je tisto. Recimo lahko preslikaš, googlemaps, Here, itd
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
ne vem, ampak avto je japonski, proizveden v franciji, zaradi davkov in dajatev. Verjetn zanj skrbijo japonci, da so pa lahko kolker kol konkurenčni ga proizvajajo v Franciji. Verjetno japončki niso dali roke stran in samo ime prodali PSA ali, pač. Potem ne moremo več o toyoti in japoncih govorit.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Aygo je produkt skupnega razvoja Francozev in Toyote. Aygo, C1 in 108 pridejo ven iz iste linije razlike so samo kozmetične. Yaris npr. je prav tako narejen v Franciji ampak je pa čisto Toyotin razvoj in nima z nobenim drugim avtom nič veze.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Aygo ni toyota ampak psa isto kot kombiji. Toyota je k razvoju prispevala samo €€€
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Siolov test:
https://siol.net/avtomoto/testi/zna...tehnicni-prvak-golfovega-razreda-video-495569

"To je sicer premalo, da bi hibridni avtomobili kupili le zaradi nižje porabe goriva. Več šteje pozitivna, bistveno tišja in umirjena izkušnja vožnje. Opazen je velik napredek posameznih generacij Toyotinega hibridnega pogona in njihove tekmece v tem zelo pomembnem (vsaj v Evropi) avtomobilskem razredu čaka trdo delo."

Zanimiva je tudi anketa, preko 50% bralcev bi izbralo klasičnega hibrida, 22% PHEV, 23% hibrida nebi imelo.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
silovci so sposobni sproducirat hude bedarije

pa ne pravim zdaj, da korola ni dober avto
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Corolla je kar lep korak naprej v vseh pogledih in res je, da EU proizvajalce tukaj čaka kar nekaj dela.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
Lahko rečemo tudi, da toyoto čaka kar nekaj dela, ker je zaspala pri elektrifikaciji. Lahko pa seveda, da gre v obeh primerih za povsem legitimno strategijo razvoja in je veliko prezgodaj za razglašat zmagovalca. Vrhunec hibridov verjetno šele prihaja, ampak prav lahko bojo tudi hitro mrtva veja v evoluciji avtomobilizma...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Elektrifikacija zajema tudi hibride, tu jim ni kaj očitati, Toyoto čaka veliko dela na področju baterijskih električnih vozilih, načrte imajo kozervativne, do leta 2030 naj bi prodali 1 milijon električnih letno, pri hibridih načrti niso tako konzervativini želijo prodati 4,5 milijona hibridov.

Toyota gre točno po smernicah, ki jih regulacija zahteva. Na kitajskem so zato že predstavili električni C-HR, v Evropi pa takrat ko s hibridi ne bodo več dosegali CO2 mej. Govori se, da bo prihodnje leto predstavljen električni Lexus UX, ki je v bistvu na isti osnovi kot C-HR. Bo pa to verjetno razlog za nekaj višjo ceno in manj prodanih enot.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Lahko rečemo tudi, da toyoto čaka kar nekaj dela, ker je zaspala pri elektrifikaciji. Lahko pa seveda, da gre v obeh primerih za povsem legitimno strategijo razvoja in je veliko prezgodaj za razglašat zmagovalca. Vrhunec hibridov verjetno šele prihaja, ampak prav lahko bojo tudi hitro mrtva veja v evoluciji avtomobilizma...

Nič ni zaspala, glede na to, da so pravkar kitajcem lansirali na avtosalonu električnega CH-R...
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Elektrifikacija zajema tudi hibride, tu jim ni kaj očitati, Toyoto čaka veliko dela na področju baterijskih električnih vozilih, načrte imajo kozervativne, do leta 2030 naj bi prodali 1 milijon električnih letno, pri hibridih načrti niso tako konzervativini želijo prodati 4,5 milijona hibridov.

Toyota gre točno po smernicah, ki jih regulacija zahteva. Na kitajskem so zato že predstavili električni C-HR, v Evropi pa takrat ko s hibridi ne bodo več dosegali CO2 mej. Govori se, da bo prihodnje leto predstavljen električni Lexus UX, ki je v bistvu na isti osnovi kot C-HR. Bo pa to verjetno razlog za nekaj višjo ceno in manj prodanih enot.

Drži, se strinjam z zapisanim.
LP