Ne, ampak ko pogledam cene obeh žarometov in radarja v odbijaču, mi niti na misel ne pride da ne bi vzel kaskaA to ste vsi toliko na cesti da niti ne pride v poštev da bi bili brez kaska?
Če je taka žalost kot je pri trenutnih hibridih (toyota/lexus), potem boljše da ga ne dajo. Sploh ne vem kako ti lahko dodatno zaračunajo 2k eur za motor od sekularja na zadnji osi, ki še na ravnem ni sposoben premaknit avta.Meni je že dovolj, če bi v prihodnje Corolle dodali 4-kolesni pogon
Za starejše modele to res velja. Od cca 2019 naprej oz. hibridni sklop ver.4 je boljše.Če je taka žalost kot je pri trenutnih hibridih (toyota/lexus), potem boljše da ga ne dajo. Sploh ne vem kako ti lahko dodatno zaračunajo 2k eur za motor od sekularja na zadnji osi, ki še na ravnem ni sposoben premaknit avta.
Hm, tole pa je nateg stoletja.Za 2700eur kot je pri yariski cross uradno doplačila za AWD opcijo je tole žalost:
Nekaj časa so bili še na kardanu (tudi hibridi) pa je špilalo zadovoljivo, zadnja generacija pa samo nek mini elektomotor pod zadnjo os in imamo 4x4, ki sicer ne deluje, samo ga pa veselo prodajajo butastim kupcem.Jaz ko sem z rav4-ko po mokrem travniku gor prikolico vleko so vse 4 kopale in se vkopale. Tak da sn mogo raztovorit pol tovora
govorim o zadnji generaciji z e motorjem zadaj.Nekaj časa so bili še na kardanu (tudi hibridi) pa je špilalo zadovoljivo, zadnja generacija pa samo nek mini elektomotor pod zadnjo os in imamo 4x4, ki sicer ne deluje, samo ga pa veselo prodajajo butastim kupcem.
Toyotin hibrid nikoli ni obstajal s kardanom za 4wd (bil je kvečjemu Lexus).Nekaj časa so bili še na kardanu (tudi hibridi) pa je špilalo zadovoljivo, zadnja generacija pa samo nek mini elektomotor pod zadnjo os in imamo 4x4, ki sicer ne deluje, samo ga pa veselo prodajajo butastim kupcem.