Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.013
9.656
113
To je v teoriji, v praksi je pa tako, da kolegu asistence niso delovala pravilno, kalibracija je bila izvedena in steklo je imelo okence za senzorje. Ne spomnim pa se znamke, je bila neka ''kitajska''.
Potem, ko je po x-ti rekalibraciji, ki bo zagotovo rešila težavo, ampak je ni, znorel, so mu dali original steklo in glej, glej, ni se mu bilo treba več vračati nazaj na rekalibracijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
Še malo kritike :geek:


A je kdo od vas že odpiral ta pokrov in očistil znotraj dotok zraka? Človek bi si mislil, da to dejansko kdaj naredijo na servisu, pa zgleda da ne:sprasujemse:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.555
335
83
Kras
www.mtl.si
Jaz.
Po 10ih letih in cca. 150.000 prevoženih km, ni bil ravno kriminalno umazan. Se je pa videlo, da je bil prejšnji lastnik čebelar, ker je bilo nekaj mrtvih čebel noter :(.
Kolikor sem gledal, imajo nekateri konkretno umazane, sploh je problem, če voziš kakšne dlakaste živali. Ampak po moje je to čiščenje bolj blažev žegen.
In pa seveda je zelo pomembno, da ne zapreš zračnika za dovod zraka. Recimo ta Auris ga ima na desni strani zgoraj na višini naslonjala, tako da je nasvet EV Klinike, da moraš žgati klimo v noge, pri tem avtu napačen. Je pa res priporočljivo voziti s klimo, ker se ta zrak uporablja za hlajenje baterije.
Zanimivo mi je tudi, da ventilator zelo redko na polno deluje, tudi če je temperatura baterije že precej visoka. Sicer lahko to z določenimi aplikacijami tudi sam ročno kontroliraš (recimo Hybrid Assistant za Androida), ampak zakaj ni bolj agresivne avtomatike mi ni čisto jasno.
Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste. Lahko pa delajo tudi pol milijona, ampak to plačaš z višjo porabo.
Na servisu ti bodo čiščenje z veseljem naredili ob dodatnem naročilu in seveda plačilu. Ni pa to predpisano pri rednem servisu. Recimo pri tem konkretnem vozilu je bila baterija zamenjana pod garancijo in na servisu NISO očistili ventilatorja, pa so imeli vse odprto. :(
Tudi postopek je precej nezahteven, ampak vzame pa nekaj časa, če nočeš česa polomit. V drugo bo šlo hitreje :).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Novejši imajo vsi vstopni in izstopni rešetki pri nogah pod zadnjo klopjo. Tole ima Auris zato ker je bila baterija v prtljažniku, pri novejših je sedaj vedno pod zadnjo klopjo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
"Je pa res priporočljivo voziti s klimo, ker se ta zrak uporablja za hlajenje baterije."

Torej s prižganim kompresorjem klime? (Potem imaš dvojno korist: dobro dene bateriji, pa še šipe se ne rosijo :)).

Po mojem EV klinika tukaj pretirava, oz. gleda na stvar z vidika, kot da so te baterije yotinega hibrida pogonske baterije EVja.

Kolikor jaz razumem to problematiko, je Toyota uporabo baterij v hibridih od nekdaj nastavila zelo konzervativno, tj. vedeli so, da bo prišlo do degradacije, vendar naj ne bi bilo bistvene razlike v porabi goriva pri novi ali pa bateriji s 50%, morda celo še manj, delujoče kapacitete. Če ta logika drži, potem sploh ni panike.

Model je pisal o fuč NIMH bateriji v Lexusu, v resnici pa je bil pa za ventilatorje baterije (ki so vgrajeni pod sedežem) za tisti avto vpoklic (ko so fuč vidiš motnje na canbusu na osciloskopu), in ker ni bil opravljen so bile pač baterije fuč. EVc pa napleta s teorijo, kako je Split najbolj vroč kraj na Zemlji in Toyota takega še ni videla. Smešne scene. (Pisal sem jim in jih opozoril na vpoklic, niso objavili.) Cel Rim taksistov vozi priuse, a oni pa nimajo vročega podnebja?

(Je pa čiščenje teh prezračevalnih kanalov vseeno zelo koristno!)

Se pa strinjam, mild (in polnljivi) hibridi so slepa veja, ki morajo izumreti. Pravi hibridi so nekaj čisto drugega.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
"Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste."

Obstajajo kje ocene / testi, koliko se to v praksi pozna na porabi?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
"BMS prati svaku 5-6 celiju a srednje ne balansira, samo 2-3 se senzora temperature"

Prebral sem dober komentar: to je zato, ker si to lahko privoščijo z NIMH celicami. Pri Litijevih baterijah to ne gre, ker se bi vnele, pri NIMH ni pa nič takega. Pač kompromis zaradi cene, že dobro vejo, zakaj vztrajajo na NIMH...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
"Tu je jedino cijena nove baterije fenomenalna, ako se uopce ustedom na gorivu moze amortizirati taj trosak na bar 200k km."

Pa še tole: seveda je prav, da opozarjajo na razmerje strošek nove baterije : prihranek goriva, opozarjam pa, da so hibridi v igri tudi zaradi zmanjšanja količine onesnaževal, ki jih spustijo v zrak v primerjavi z običnimi avti. To ni nepomembno. (Tudi sam, recimo ne maram start-stop sistema, in menim, da jih večina (ker so preagresivno zdizajnirani) slabo vpliva na zdravje motorja, ampak ne zanikam, da do neke mere zmanjšajo količino izpustov iz auspuha...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
Zanimiv je komentar na FBju:
"In Greece most Toyota taxi drivers have an app on the screen and turn the fan cooling the battery to maximum and some replace the fan with a better design moving more air per fan revolution.."
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.555
335
83
Kras
www.mtl.si
Novejši imajo vsi vstopni in izstopni rešetki pri nogah pod zadnjo klopjo. Tole ima Auris zato ker je bila baterija v prtljažniku, pri novejših je sedaj vedno pod zadnjo klopjo.
Drži, baterija je sicer pol v prtljažniku, pol pod zadnjo klopjo ;).
"Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste."

Obstajajo kje ocene / testi, koliko se to v praksi pozna na porabi?
Žal nimam nič znanstvenega pri roki.
Zanimiv je komentar na FBju:
"In Greece most Toyota taxi drivers have an app on the screen and turn the fan cooling the battery to maximum and some replace the fan with a better design moving more air per fan revolution.."
O tem sem pisal in mi res ni jasno zakaj ni konzervativna Toyota naredila bolj agresivne avtomatike hlajenja. Kot sem jaz spremljaj je najbolj pihalo na stopnji 3 od 6ih, če se prav spomnim. Že na trojki pa se delovanje ventilatorja sliši v kabini.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
"Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste."

Obstajajo kje ocene / testi, koliko se to v praksi pozna na porabi?

Sem imel 10 let starega Priusa s 180k km, kapaciteta baterije ko sem meril od 80% do 40% SOC, mi je tisti OBD app ocenil na manj kot 50%. Na porabi se je morda poznalo 2-4 dcl, ampak težko reči ali zaradi baterije ali kaj drugega.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Novi (gen4+) imajo filter na vstopu zraka, tako da na servisu to odprejo in malo spihajo, vsaj tako so meni rekli, kaj so v resnici storili pa ne vem.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Jaz.
Po 10ih letih in cca. 150.000 prevoženih km, ni bil ravno kriminalno umazan. Se je pa videlo, da je bil prejšnji lastnik čebelar, ker je bilo nekaj mrtvih čebel noter :(.
Kolikor sem gledal, imajo nekateri konkretno umazane, sploh je problem, če voziš kakšne dlakaste živali. Ampak po moje je to čiščenje bolj blažev žegen.
In pa seveda je zelo pomembno, da ne zapreš zračnika za dovod zraka. Recimo ta Auris ga ima na desni strani zgoraj na višini naslonjala, tako da je nasvet EV Klinike, da moraš žgati klimo v noge, pri tem avtu napačen. Je pa res priporočljivo voziti s klimo, ker se ta zrak uporablja za hlajenje baterije.
Zanimivo mi je tudi, da ventilator zelo redko na polno deluje, tudi če je temperatura baterije že precej visoka. Sicer lahko to z določenimi aplikacijami tudi sam ročno kontroliraš (recimo Hybrid Assistant za Androida), ampak zakaj ni bolj agresivne avtomatike mi ni čisto jasno.
Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste. Lahko pa delajo tudi pol milijona, ampak to plačaš z višjo porabo.
Na servisu ti bodo čiščenje z veseljem naredili ob dodatnem naročilu in seveda plačilu. Ni pa to predpisano pri rednem servisu. Recimo pri tem konkretnem vozilu je bila baterija zamenjana pod garancijo in na servisu NISO očistili ventilatorja, pa so imeli vse odprto. :(
Tudi postopek je precej nezahteven, ampak vzame pa nekaj časa, če nočeš česa polomit. V drugo bo šlo hitreje :).
Na Corolli TS je dotok zraka za hlajenje baterije zadaj desno spodaj. V kolikor se ta filter redno čisti, je še kakšna opcija da pride umazanija not od drugod ali je to to?
Kar se tiče degradacije baterije; Itak se pozna. Brat ima zdaj že ene 10 let Lexusa CT200h in je poraba v tem času šla gor za slaba pol litra na 100km pa skos enako fura. Se hitro opazi, da se bencinski motor prej zažene itn.. Kar je dobro je to, da ni treba nujno menjat baterije, avto je še vedno funkcionalen.

Bi pa izpostavil še tole, glede panoramske strehe. Osebno sicer (še) nimam teh težav na corolli, je pa vsekakor dizajn totalno mimo - če želiš urediti banalno zadevo, moraš razdreti pol notranjosti vozila, da sploh zraven prideš...:


Zdaj pa eno rahlo off topic vprašanje. Ali gredo v Lexusa RX (zadnji aktualni model) zadaj trije otroški sedeži za do 36kg? Je kdo že kaj probal? :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
V Angliji dobiš za ene 200 EUR homologirano klop, ki se pripne z dvema varnostnima pasovoma in ima 3 ISOFIX sedišča, objavljen imajo seznam avtov, v katere paše, in pokriva vsaj 80%+ srednjega razreda...

Na to temo se pojavi vprašanje vsakih nekaj mesecev, za tole pa očitno ni še nihče slišal... Pa ne da bom moral začeti verjeti hipotezi, da imajo pametni ljudje manj otrok od...? :evil::zardelalter:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
Pa se opravičujem, ker sem nesramen in provociram, in lahko bi razumel, da je 200-300 EUR drago, ampak ker se ravno omenja Lexus... :zardelalter: Pa tudi sicer, a ni tak denar pi*kin dim v primerjavi z menjavo avta?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Jaz ze imam avto kjer gredo zadaj 3 sedezi, iscem pa neko alternativo za prihodnost, saj so enoprostorci izumirajoca vrsta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
Morda res, če se izkaže, da ne bodo delali biznisa samo zato, da bi zajebavali kupce... Kako to, da Elon še ni kaj naredil na tej fronti (razen na modelu S s sedmimi zici)?