Jaz.
Po 10ih letih in cca. 150.000 prevoženih km, ni bil ravno kriminalno umazan. Se je pa videlo, da je bil prejšnji lastnik čebelar, ker je bilo nekaj mrtvih čebel noter
.
Kolikor sem gledal, imajo nekateri konkretno umazane, sploh je problem, če voziš kakšne dlakaste živali. Ampak po moje je to čiščenje bolj blažev žegen.
In pa seveda je zelo pomembno, da ne zapreš zračnika za dovod zraka. Recimo ta Auris ga ima na desni strani zgoraj na višini naslonjala, tako da je nasvet EV Klinike, da moraš žgati klimo v noge, pri tem avtu napačen. Je pa res priporočljivo voziti s klimo, ker se ta zrak uporablja za hlajenje baterije.
Zanimivo mi je tudi, da ventilator zelo redko na polno deluje, tudi če je temperatura baterije že precej visoka. Sicer lahko to z določenimi aplikacijami tudi sam ročno kontroliraš (recimo Hybrid Assistant za Androida), ampak zakaj ni bolj agresivne avtomatike mi ni čisto jasno.
Sicer pa so te baterije pri 200.000 že kar zmahane in posledično poraba naraste. Lahko pa delajo tudi pol milijona, ampak to plačaš z višjo porabo.
Na servisu ti bodo čiščenje z veseljem naredili ob dodatnem naročilu in seveda plačilu. Ni pa to predpisano pri rednem servisu. Recimo pri tem konkretnem vozilu je bila baterija zamenjana pod garancijo in na servisu NISO očistili ventilatorja, pa so imeli vse odprto.
Tudi postopek je precej nezahteven, ampak vzame pa nekaj časa, če nočeš česa polomit. V drugo bo šlo hitreje
.