Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Jaz imam porabo nekje 5.5 l/100 pri vožnji 100-120 na AC (občasno tudi 130). Od oka bi rekel, da je slab litr več pri 130. Če se jajcam 100, je poraba 5,3. Veliko je pa odvisno od vremena in gum. Pozimi imam nekje 6.2 pri 100-120 na AC. Nevem, kako imate nekateri tako nizke porabe pri višjih hitrostih. Corolla 2.0, 2.4 bara tlaka v pnevmatikah, 225 45 17 pozimi in 225 40 18 poleti.

Poglej priponko 82168

A to imaš 1.8 ali 2.0 hibrida? Men se corolla zelo dopade, mi je pa žalostno gledat, te majhne rezervarje za gorivo in posledično obiski na črpalkah. Sam delam dnevno dobrih 80km, torej bi bil vsak teden na bencinski :confused:
 
  • Haha
Reactions: jonny77

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
A to imaš 1.8 ali 2.0 hibrida? Men se corolla zelo dopade, mi je pa žalostno gledat, te majhne rezervarje za gorivo in posledično obiski na črpalkah. Sam delam dnevno dobrih 80km, torej bi bil vsak teden na bencinski :confused:
Pa na tej 80 km poti ni ene pumpe s fejst puncami? Strinjam se, da bi bilo bolj komot imeti v avtu 80-litrski tank (kot smo jih nekoč imeli v velikih limuzinah), ampak mehke cure v Bruslju bi ob tem naredile skupinski harakiri. Če se človek enkrat na teden ustavi na pumpi, naredi tistih 10 korakov in malo pretegne noge - ter prepreči trombozo v nogah, pa gotovo ne bo konec sveta?

P.S.: Če eCVTja še ne poznaš iz prakse, se obvezno prej zmeni za testno vožnjo, naj ti ga dajo za dva dni, in obvezno z njim odpelji celo pot v službo. Prav tako ne delaj testne vožnje z večjim motorjem od nagledanega (obratno še gre), da ne boš kasneje razočaran...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
se strinjam, edini minus je majhen rezervar. ni mi jasno, zakaj ne poknejo not enega takega, da lepo delaš po cca. 1000 km na tank ...

drugače pa, zlata leta s Priusom, prilagam printscreen s spritmonitorja ... še par detajlov (od spodaj navzgor):

- pot 24.7.2019 - Šentilj - Dunaj - Ljubljana
- poti 25.7. in 29.7.2019 - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, pa so bili vmes odseki, ko je šlo preko 150, če se že qurčimo
- 2.8.2019 - Ljubljana - Hungaroring - Ljubljana
- 1.9., 3.9.2019 - Ljubljana - Stuttgart - Ljubljana (spet, na odprtih odsekih sem ga zluftal)
- 7.9.-9.9.2019 - Ljubljana - Monza - Ljubljana

Zdaj grem pa gledat, koliko ima Focus na teh istih relacijah porabo ... ;)
 

Priponke

  • Screenshot 2024-03-13 at 19.02.51 copy.jpg
    Screenshot 2024-03-13 at 19.02.51 copy.jpg
    200,3 KB · Ogledi: 64

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
evo, še Focus na podobnih vožnjah - torej isti voznik, isti način vožnje podobne relacije:

- 29.5. in 31.5.2023 - Ajdovščina - Ventimiglia - Monaco - Ajdovščina (parkrat vmes še Ventimiglia - Monaco - Ventimiglia, nima veze, itak je AC)
- 29.6. in 3.7.2023 - Ajdovščina - Red Bull Ring - Ajdovščina (ista zgodba kot zgoraj, le štart je iz Ajdovščine, ne LJ)
- 20.7. in 23.7.2023 - Ajdovščina - Hungaroring - Ajdovščina, je pa bil vmes odsek regionalke, kjer se je lepo vozilo 80-90 od dirkališča do apartmaja
- 3.9.-5.9.2023 - sicer ni na printscreenu, lahko mi verjamete na besedo - Ajdovščina - Monza - Ajdovščina, 6.22l

tolk o tem, da hibrid ni za AC ...
 

Priponke

  • Screenshot 2024-03-13 at 19.13.51 copy.jpg
    Screenshot 2024-03-13 at 19.13.51 copy.jpg
    208,9 KB · Ogledi: 59

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Pri Hybridih sem pred časom bral, da po 7l uporabe kar crkujejo neke celice v bateriji, ki se jih da zamenjati. Koliko je menjava?
Prius ima zdaj 12 let, baterija še kar dela ... ;) imajo po 10 let garancije na baterijo. je pa baterija zelo smart narejena. v bistvu je predimenzionirana. ima nekaj celic viška. in potem programsko dela - ko se voziš, ene celice odklaplja, in priklaplja nove. in ko se ena celica iztroši, jo odklopi za vedno. ko pride do tega, da je število celic na meji, pa to javi na testu hibridnega sklopa. ampak funfact - avto se bo takrat še vedno peljal, imel dokaj normalno porabo. šele ko bo cca. polovica celic res fouš, se bo poznalo.

ker resno razmišljam, da bi Priusa dal malo "spedenat" (obnoviti par stvari, ki se pač skozi leta zdelajo, med drugim sprednje luči, mogoče sedeže obnovit, volan), sem se pozanimal tudi za baterijo ... takrat smo se pogovarjali o nekih 1800€ stroška ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
si sedel v enem in drugem?
si peljal enega in drugega?

funfact - ko sem imel A 200D 4matic AMG Line, sem bil najbolj presenečen, kako glasen avto je ... ;) in takrat je še moja rekla, da se ji zdi Prius celo tišji po ravnini (ker pač v klanc je Prius res glasen, priznam)
Roko na srce je Corrola noter konkretno boga. Od plastike naprej.
Recimo res kvalitetna notranjost je v Mazdi 3. Ko daš ti dve eno zraven druge ti je takoj jasno, kam katera sodi.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Roko na srce je Corrola noter konkretno boga. Od plastike naprej.
Recimo res kvalitetna notranjost je v Mazdi 3. Ko daš ti dve eno zraven druge ti je takoj jasno, kam katera sodi.
ja. osnovna oprema. ki je povsod boga - razen v Mazdi, to se vsekakor strinjam. da je Corolla boga v boljših opremah, tipa Sol, ali pa celo Sport in Executive, pa vsekakor ne. v nižjih opremah pa. ampak - nižjih oprem v navezi s hibridnim pogonom itak ni (pri nas - v tujini obstaja še business, ki je pa res ajmebože).

Mazda je klasa zase. sem gledal. Trojka je res lepo narejena, vse je na mestu. prijetna za vozit. samo ... bencinarka mi ne pride v poštev, dizel pač ima svoje težave, ki so me odvrnile od nakupa ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ne vem o kakšni osnovni opremi pišeš.
Jaz sem primerjal tretjo opremo od spodaj navzgor (torej ni bila osnovna oprema) in ko sem jo postavil ob bok Mazdi 3 sem mislil, da sem se v fičota usedel.
Pa prosim nehaj mešat avto za 25 jurjev, potem zraven pa daš Corrolo za 40 jurjev. Razlika v ceni je bila 1.500 EUR takrat v korist Mazde, verjetno na račun hibridnega pogona pri Toyoti. Da niti ne govorim o zvočni zatesnitvi, ki je pri Toyoti kot da je ni. Oz. saj je ni. :valjamse: Sem se po dežu peljal in sem se ustavil, ker sem mislil, da zadnjih vrat nisem do konca zaprl, tak se je slišalo vodo po podvozju. :valjamse:
Aja, pardon če si upam napisati kaj čez top shit najboljši ultimativni avto na svetu edino izbiro Corrolo.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ne smeš!
lahko admin to izbriše? same nebuloze!!! :p

Mazda3 je bila takrat res dober avto. takrat je bila mislim, da vzporedno z Aurisom, ko je prišla Mazda3 prvič ven, in je bila res orng razlika, tisto je bilo res, kot bi se v fičota vsedel. Corolla in Luna oprema. okej, dopuščam fičo feeling. Sol, pa vso tisto plastiko zamenja guma ... zato sem rekel. in sol ni 40.000€ ... niti ni nobena Corolla, ker bi potem zašla v teritorij Corolle Cross, tega pa Japonerji ne bi dopustili ... ;) je pa vseeno dražja od Mazde, ja. sam sem sicer vozil neko naloadano variatno, Bose ozvočenje, ampak so mi takrat pojasnili, da tudi osnova je ista, samo ni Bose ozvočenja ...

pa tist menjalnik ... poezija.

kar sem vozil Corollo, nisem opazil, da bi bila nekaj slabo tesnjena. je pa res, da sem vozil 2.0 hibrida, ki je lahko drugače tesnjen, me ne bi presenetilo to, oz. bi mi obrazložilo, zakaj dafak je 2.0 varianta toliko dražja od 1.8 ...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
- poti 25.7. in 29.7.2019 - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, pa so bili vmes odseki, ko je šlo preko 150, če se že qurčimo
Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.

Sicer pa 2.0HDI, ki se vrti v tvojem focusu ni znan kot posebno varčen motor. Še hujše je z mazdo 2.2 diesel. Meni je žrla 7.5 litrov ob enaki vožnji, ko je VAG z več moči pil 5.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.

Sicer pa 2.0HDI, ki se vrti v tvojem focusu ni znan kot posebno varčen motor. Še hujše je z mazdo 2.2 diesel. Meni je žrla 7.5 litrov ob enaki vožnji, ko je VAG z več moči pil 5.
opazam, ja. sicer po menjavi senzorja pritiska pri DPF-ju in ponovnem vezanju kablov, ki vodijo tja, se avto cisto drugace pelje in manj pije …

kar se stevca tice - ce se prav spomnim, je 150 po stevcu pomenilo 142. funfact - pri Focusu je odstopanje enako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.

Sicer pa 2.0HDI, ki se vrti v tvojem focusu ni znan kot posebno varčen motor. Še hujše je z mazdo 2.2 diesel. Meni je žrla 7.5 litrov ob enaki vožnji, ko je VAG z več moči pil 5.
To s hitrostjo je totalni bulšit. Razlika je minimalna, kot pri vsakem drugem vozilu. Govorimo o rangu 2-3kmh glede na GPS pri 150kmh na števcu.
Ker si s prvo izjavo v celoti izgubil kredibilnost,tvoja druga izjava o porabi prav tako ni vredna pol kozarca tople vode.