EV klinika se jezi tudi na Toyotine hibride, velja to tudi za zadnje generacijo Corolle? So modeli z Li Ion baterijo na boljšem? Glede na njihovo črnogledost rabljena Corolla ni ravno dober nakup...
Poglej priponko 68605
Poglej priponko 68606
Ampak tega pa ne. Tale njihov slog pisanja (pizdenje) mi kaže na izgorelost. Tale človek mora za 2 leti na dopust, če ne se bo spravil v grob.
Nisem tudi prepričan, če res vedo nekaj več, kot cel svet, ki že 20 let vozi Toyotine hibride.
Nekatere stvari sicer pišejo, ki so jasne - logično je, da se bo baterija z manjšo kapaciteto (primerjava Tesla vs. Toyota hibrid) prej obrabila, in smiselno je, da pizdijo nad zanič narejenimi mikro hibridi in polnilnimi hibridi, eni in drugi so najslabše možno iz svojega sveta. In seveda drži, da pregretje močno krajša življ. dobo baterij, ampak zato imajo menda vse yote vsaj prezračevanje hibridne baterije, lexusi pa vanjo napeljano klimo (če je škrti lastnik nič ne laufa je pa druga stvar)...
Ampak menim, da so se s temle pisanjem o Toyotinih hibridih malo precenili. Zakaj? Vrabci že čivkajo, kako je treba skrbeti za hlajenje hibridne baterije: videov na YT, kako je treba čistiti reže hladilnih kanalov je malo morje. In če se to počne, mora *vsak* yotin hibrid narediti 400k milj. Tudi vsaka Tesla? Bomo videli čez 20 let
In še nekaj čisto osebnega o EVc, objavljen imajo tale članek, kjer pizdijo čez Lexusovo hlajenje NIMH baterij:
Institute for EV, PHEV and ICE research and repair
evclinic.eu
Tukaj sem napisal komentar, da so imeli eni Lexusi vpoklic za menjavo ventilatorjev, ki hladijo baterijo, in kako se zanič ventilator (prebija mu napetost na canbusu) vidi z osciloskopom, kar je pogruntal znani YT model DiagnoseDan. Lepo sem vprašal, če je preveril, če je avto, ki so ga delali spadal pod vpoklic. Odgovora ni bilo, komentar pa tudi ni bil objavljen... Ampak ja, Lexus je potem crap...