Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Vprašanje mimogrede; kakšna je razlika med Toyotami in Lexusi (glede na to, da je ista firma)? A samo v materialih in dizajnu, ali tudi kaj več? Najbrž ne rečejo japonski mercedes za brez veze, tako da si predstavljam, da bi morali imeti močnejše hibridne sklope ipd.?
Ni bistvene razlike, le da ima Lexus verjetno tudi močnejše motorje, ki jih obične EU Toyote nimajo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
EV klinika se jezi tudi na Toyotine hibride, velja to tudi za zadnje generacijo Corolle? So modeli z Li Ion baterijo na boljšem? Glede na njihovo črnogledost rabljena Corolla ni ravno dober nakup...

Poglej priponko 68605
Poglej priponko 68606
Ampak tega pa ne. Tale njihov slog pisanja (pizdenje) mi kaže na izgorelost. Tale človek mora za 2 leti na dopust, če ne se bo spravil v grob.

Nisem tudi prepričan, če res vedo nekaj več, kot cel svet, ki že 20 let vozi Toyotine hibride.

Nekatere stvari sicer pišejo, ki so jasne - logično je, da se bo baterija z manjšo kapaciteto (primerjava Tesla vs. Toyota hibrid) prej obrabila, in smiselno je, da pizdijo nad zanič narejenimi mikro hibridi in polnilnimi hibridi, eni in drugi so najslabše možno iz svojega sveta. In seveda drži, da pregretje močno krajša življ. dobo baterij, ampak zato imajo menda vse yote vsaj prezračevanje hibridne baterije, lexusi pa vanjo napeljano klimo (če je škrti lastnik nič ne laufa je pa druga stvar)...

Ampak menim, da so se s temle pisanjem o Toyotinih hibridih malo precenili. Zakaj? Vrabci že čivkajo, kako je treba skrbeti za hlajenje hibridne baterije: videov na YT, kako je treba čistiti reže hladilnih kanalov je malo morje. In če se to počne, mora *vsak* yotin hibrid narediti 400k milj. Tudi vsaka Tesla? Bomo videli čez 20 let :aplauz: :cool:

In še nekaj čisto osebnega o EVc, objavljen imajo tale članek, kjer pizdijo čez Lexusovo hlajenje NIMH baterij:

Tukaj sem napisal komentar, da so imeli eni Lexusi vpoklic za menjavo ventilatorjev, ki hladijo baterijo, in kako se zanič ventilator (prebija mu napetost na canbusu) vidi z osciloskopom, kar je pogruntal znani YT model DiagnoseDan. Lepo sem vprašal, če je preveril, če je avto, ki so ga delali spadal pod vpoklic. Odgovora ni bilo, komentar pa tudi ni bil objavljen... Ampak ja, Lexus je potem crap...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Aja, pa mimogrede sem pri enem članku v hrvaščini opazil drugo ceno v evrov kot spodaj v angl. Tudi če gre za pomoto, pusti slab vtis...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.413
2.764
113
In 'zdravje' baterije Toyota podaja v kakšnih enotah? In kdaj se smatra da ni ok in menjajo v garanciji?
'Zdravje' se lahko preveri še kako drugače kot na Toyoti?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
A je auris sploh imel tako garancijo kot novejsi modeli? Jaz se sicer na ta njihov test nebi kaj prevec zanasal, kaj pa ves, ce ni kje vse tako narejeno, da do poteka garancije vse kaze zeleno in ok.
In btw, da je baterija hin pri cca 200k se meni ne zdi hudo sporno, sej sami vedo zakaj omejijo jamstvo na 10 let ali 160k km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
In 'zdravje' baterije Toyota podaja v kakšnih enotah? In kdaj se smatra da ni ok in menjajo v garanciji?
'Zdravje' se lahko preveri še kako drugače kot na Toyoti?
Ni enot, samo prestalo/ni prestalo:
1687207657623.png
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.413
2.764
113
Sedaj bi pa bilo zanimivo vedeti do katerega procenta SoC napiše da je test prestan. Se mogoče ve?
Ali pa da kdo spremlja parametre baterije skozi leta in km s programom kot je Luka napisal.
Glede hlajenja, a nimajo vsi Toyotini hibridi speljan ohlajen zrak iz notranjosti preko baterije?
Nekdo napisal da se da menjat celice baterije DIY. Npr. Vzameš Corollo iz DE s 300kkm+, porihtas baterijo, zagori, zavarovalnica te lahko odj..be verjetno (kasko), če pride do spoznanja da je nekdo neavtorizirano šaril po sklopu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Mislim da se sploh ne gleda kapacitete baterije, ampak razlike med posameznimi moduli, če so vsi moduli enakomerno obrabljeni bo Toyotin hibrid dokaj normalno delovala tudi s samo 40% SOH. Vse kar bo uporabnik opazil je kakšne 3 dcl višja poraba in večje nihanje prikazovalnika stanja baterije.

Na 10 let starem Priusu sem opazil, da ko je bila baterija napolnjena na vseh 8 črtic po hribu navzodl, se potem te črtice niso porabljale enakomerno, ko je prišlo do 3 črtice je kar naenkrat padlo na 2. To daje en hint na to da BMS, ki v vmesnem območju SOC izračunava glede na "Coulomb counting", prehitro pride do nizke voltage in SOC začne prikazovati glede na voltažo. Torej spodnje in zgornje območje se ugotavlja glede na napetost, tisto vmes je pa glede na izračun koliko energije je šlo not/ven. In če je kapaciteta baterije recimo 60% potem ta izračun ne drži več in to uporabnik vidi kot nenadno odžiranje črtic baterije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in mr_

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.225
771
113
EU
Ampak potem krije ta njihova 10-letna garancija? Sploh upošteva padec kapacitete, ali je po njihovem vse ok, dokler je pač zelena lučka, da baterija dela, tudi če le z 10 % kapacitete?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Nikjer ne boš zasledil karkoli o garanciji na kapaciteto baterije. Niti pri Plug-in hibridih ni nobene garancije na kapaciteto, morda je kakšen proizvajalec tu izjema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Ali ni različna napetost med moduli baterije indikator, da nekaj ne štima? Je pa res, da če je degradacija enakomerna se to ne v tem ne vidi in upošteva pri teh toyotinih meritvah.
Fajn nas nategujejo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.413
2.764
113
Kaj pa gor na izpisu BigPoppa, sistem hlajenja hibridnega sistema. Ventilator, črpalka, nivo tekočine ok. To je dejansko vse vezano na hlajenje ICE, ne? Ali ima ventilator za hlajenje baterije z zrakom iz kabine?

Torej nekako jaz zastopim vse skupaj da nekje po 120kkm je realna šansa, da je potrebno menjat baterijo ali recondition posameznih celic ali menjat posamezne celice. Oz. nekje do 200kkm je to skorajda fakt, da je potrebno.

Tukaj bi bilo zanimivo narediti kalkulacijo TCO vs. Mazda 3 z avtomatskim menjalnikom do npr. 300kkm.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Kaj pa gor na izpisu BigPoppa, sistem hlajenja hibridnega sistema. Ventilator, črpalka, nivo tekočine ok. To je dejansko vse vezano na hlajenje ICE, ne? Ali ima ventilator za hlajenje baterije z zrakom iz kabine?

Torej nekako jaz zastopim vse skupaj da nekje po 120kkm je realna šansa, da je potrebno menjat baterijo ali recondition posameznih celic ali menjat posamezne celice. Oz. nekje do 200kkm je to skorajda fakt, da je potrebno.

Tukaj bi bilo zanimivo narediti kalkulacijo TCO vs. Mazda 3 z avtomatskim menjalnikom do npr. 300kkm.
120kkm je IMHO prezgodaj. To bi čivkali že vrabci, ker kak bolj resen voznik / taksist to naredi v dobrem letu ali dveh. Nebi pol sveta imelo taksije na Priusih.
Pri Toyoti je hlajenje baterije z zrakom iz kabine. Pod zadnjo klopjo pri strani je mrežica s filtrom in tam vleče "hladen" zrak in hladi baterijo.

Mene bolj zanima TCO hibrid proti nemški premiji z dvomasnim vztrajnikom + zamašenim dpfjem ali okvarjenim AdBlue sistemom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in BigPoppa

mr_

Guru
20. sep 2007
9.413
2.764
113
Proti nemški premiji je pač alter joke primerjava.
Proti Mazdi 3 je pa direktna glede na razred, gorivo, ceno, moč. Edino kar nimaš je pač udobje hibridnega pogona in če se ne motim ni mazde karavan.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
"Pri Toyoti je hlajenje baterije z zrakom iz kabine. Pod zadnjo klopjo pri strani je mrežica s filtrom in tam vleče "hladen" zrak in hladi baterijo."

Če 1x letno očistiš ta filter, si glede hlajenja baterije rešil zadevo.

Ima kdo 5 let starega hibrida in bi se mu dalo tole preveriti? Uradni servis tega zagotovo ne delajo...