itak da je. Teža. Vsak Kg šteje, ko se grami iz avspuha šparajo.a je kakšen poseben tehničen razlog, da je tako majhen tank? mislim zarad baterije pa te fore?
itak da je. Teža. Vsak Kg šteje, ko se grami iz avspuha šparajo.a je kakšen poseben tehničen razlog, da je tako majhen tank? mislim zarad baterije pa te fore?
Brez zamere, ampak nekdo je omenil 620 kilometrov dometa... to ni nič, razen, če si električarjev vajenBaterija nekaj pomaga pri vožnji, zato ne potrebuješ toliko litrov bencina.
Fora je v tem, da lahko zmanjsajo tezo avtomobila, ki se meri s polnim tankom goriva in voznikom in prisparajo blesavi co2 oz ene izpuste. Dodaj eco gume, ki so napol izrabljene navadne in tako naprej.a je kakšen poseben tehničen razlog, da je tako majhen tank? mislim zarad baterije pa te fore?
Za ne varčne voznike računaj porabo od 5- 5,5l/100km. Rezervar je pa 43l. Domet je koliko?Brez zamere, ampak nekdo je omenil 620 kilometrov dometa... to ni nič, razen, če si električarjev vajen
malo?Domet je koliko?
No, če bi bilo tako kritično pač ne bi kupil takega avtomobila. Je pa izguba časa in denarja, če tankaš na avtocesti namesto kje v mestu.Joj kakšne težave, kot da ni nobene črpalke na poti.
Smo vozili zastave z porabo 13 litrov in rezervarjem 35 litrov in smo tudi prišli
No no, mater eni pretiravate.No, če bi bilo tako kritično pač ne bi kupil takega avtomobila. Je pa izguba časa in denarja, če tankaš na avtocesti namesto kje v mestu.
In če vsakič izgubiš 10min za točenje goriva, pa da je to 3x na mesec namesto 1x na mesec... se kar nabere tega stran vrženega časa v nekaj letih.
2x mesečno po 10min = 20min /mes *12 = 240 min /leto * 5 let = 1200 min oz. 20 ur več na pumpi v 5 letih kot bi bilo res potrebno.
20 ur. Teh 20ur se da koristno porabiti kako drugače.
Sicer se res ne spoznam ampak prijatelj se ravno tako pritožuje nad premajhnim rezervoarjem. Ima pa novo Škodo Octavio karavan. Pravi, da več kot 40l ne natanka ...malo?
najbrž sem razvajen... z oplom sem delal čez 1000 s škodo zdaj pa okrog 900, notri v oba vlijem približno 52l
Itak da je pretiravanje. Saj pa čas zabiješ vmes nekje drugje. Sem pa namenoma tako pisal. Pod črto je dejstvo, da je bolj komot imeti večji rezervoar kot pa manjši. To je vse. Če moraš pa med potjo vsako uro scat pa je itak vseeno, ker se tako ali tako moraš nekje ustaviti.No no, mater eni pretiravate.
Jaz imam kolega, ki gre vsaki dan po čike na črpalko včasih tudi 2x in vedno kupi samo eno škatlo, koliko časa še on zagoni, ampak vozi pa Golf 4 TDI z dosegom 1000 km.
Ti ne pomaga, ker imajo tudi dizelaši manjše rezervoarje. No, imaš par tistih 100-200km več, ampak vseeno malo.Saj to smo že ugotovili oz. se strinjali, da ta avto pač ni primarno za AC vožnje. Za ta namen je potem še vedno najboljša rešitev dizelaš.
Tudi normalni avti imajo zdaj manjše tanke?!? Tega pa nisem vedel. Ja to je pa zoprno. Vsak dodaten postanek mi je povsem odveč.
Matematika 1. 780 km je dosega pri porabi 5,5l/100kmJaz, ko ga žgem na avtocesti skoraj cel tank 160kmh je pa poraba okrog 6,5-6,8l /100km. In če se lučka prižge, ko je notri še 10litrov goriva, se dejansko vozim s 33litri preden grem tankat. Kar pomeni v tem primeru ~480km. To je pa ... slabo. Milo rečeno. No, sicer pa velja kot si napisal, 5,5 rečmo poraba in je dometa potem malo več, cca. 600km.
Na drugem avtu imam pa 70litrov rezervoar pa če ga "žgem" pridem na 800km dometa, če vozim pa ko deda pa tudi 1100km na rezervoar.