Jaz tudi na to računam, da je japonska mentaliteta drugačna od te balkanske in da bo kak mail padel na plodna tla. In da vse to niso samo prazne črke na ekranu:Japonci bi najbrz znoreli, ce bi videli kaksne salabajzrske uradne servise imamo. Pa ne samo to kako so soforumasu naredili dodatno skodo na vozilu, temvec tudi ze samo obnasanje in pristop. Pac balkanska mentaliteta pa vse nekaj na cetrt narejeno. Skratka obup.
Pri japoncih je to drugače kot tukaj pri nas evropejcih. Kulturna raznolikost med nami je nepredstavljiva in verjami, da jim ugled znamke pomeni daleč največ. Več kot vsak prodan avto. In to so tudi na glas že večkrat povedali.Dvomim, da taka situacija sploh moti proizvajalca. On je zainteresiran, da proda novo vozilo in kak rezervni del. Stranki se toliko popravi vozilo, da ga proda naprej in naj za brezhibno vozilo kupi spet novo vozilo.
Pri japoncih je to drugače kot tukaj pri nas evropejcih. Kulturna raznolikost med nami je nepredstavljiva in verjami, da jim ugled znamke pomeni daleč največ. Več kot vsak prodan avto. In to so tudi na glas že večkrat povedali.
In da jim potem pooblaščeni servis dela neposredno škodo kot dobremu imenu blagovne znamke... to jim definitivno ne bo všeč, ker celotna toyota in lexus temeljita ravno na zadovoljstvu strank in kakovostnih izdelkov. Ravno na teh dveh področjih pa je pooblaščeni servis pogrnil po celi črti.
Imam oboje, tako da boste vsekakor obveščeni o nadaljnjem razpletu dogodkov.BigPoppa
Jaz te prosim, če imaš voljo in čas, da res obvestiš vse kar je možno, ker to je pa res višek norčevanja iz ljudi.
Še posebno zato, ker ta serviser prav slovi po takem odnosu in dela s tem tudi nepopravljivo škodo sami znamki.
Vseeno menim, da nekje bi se pa moalo prijeti in nekdo bi jih moral po prstih.
Pa prosim obveščaj nas.
... a bodo poslal japansko bubo da bo serviserja, ki je štoflce na armaturki odlomil (ker špara toyota na odlitkih plastike), prisilil v harikiri? Al bo mogoče harikiri naredil kar šef toyote tle, ali mogoče naj ga naredi kar generalni direktor.
Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".
Pač šalabajzarski serviserji se v zadnjih letih kar množijo v teh uradnih servisih. Standard je naredil svoje in tam dela samo še odpad in novinci, ostali grejo tja kjer dobijo boljše plačilo za svoje delo. To seveda NI opravičilo da je delo narejeno zanič, se pa najbrž odgovorni točno zavedajo problema in očitno jim dol visi. Sej če se pritožiš bodo dal popravek naredit kakšnemu staremu zapitemu serviserju (ki ga ne odpustijo samo zato ker je edini ki kaj zna) ali pa bo mogoče vodja servisa prišel iz pisarne dvakrat udarit na armaturko in pokazat kako se šipo zalepi v okvir.
S tem se ne morem strinjati. Japonci so drugačni, razmišljajo drugače. Dobro veš, da so pri toyoti že pred več desetletji uvedli poleg MRP(II) še kup drugih optimizacij iz katerih je potem nastal t.i. toyotin proizvodni sistem, ki pa ni zgolj implementacija raznolikih tehničnih rešitev v proizvodnjo in kompletno supply chain verigo, temveč gre za t.i. sociotehnični sistem (ang. sociotechnical system), kjer največjo vlogo odigra prav človek. Tukaj imajo japonci vedno najtežji del naloge prenesti ta mindset v proizvodnjo, ki je izven domače japonske. In ja, tam je tega mindseta manj, še vedno pa je prisoten.Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".
... a bodo poslal japansko bubo da bo serviserja, ki je štoflce na armaturki odlomil (ker špara toyota na odlitkih plastike), prisilil v harikiri? Al bo mogoče harikiri naredil kar šef toyote tle, ali mogoče naj ga naredi kar generalni direktor.
Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".
Pač šalabajzarski serviserji se v zadnjih letih kar množijo v teh uradnih servisih. Standard je naredil svoje in tam dela samo še odpad in novinci, ostali grejo tja kjer dobijo boljše plačilo za svoje delo. To seveda NI opravičilo da je delo narejeno zanič, se pa najbrž odgovorni točno zavedajo problema in očitno jim dol visi. Sej če se pritožiš bodo dal popravek naredit kakšnemu staremu zapitemu serviserju (ki ga ne odpustijo samo zato ker je edini ki kaj zna) ali pa bo mogoče vodja servisa prišel iz pisarne dvakrat udarit na armaturko in pokazat kako se šipo zalepi...
A tam daleč, čez pol sveta? Resno misliš, da bo to kdo zaznal tam? In tudi če bo, bodo vrnili na TME, tam pa do lokalcev.Potem se gre pa še stopničko višje, v centralo.
Pa kaj resno misliš, d atega servisa niso poskušalo porihtat? Da niso menjali direktorjev, da niso probali menjat ljudi?BigPoppa
Jaz te prosim, če imaš voljo in čas, da res obvestiš vse kar je možno, ker to je pa res višek norčevanja iz ljudi.
Še posebno zato, ker ta serviser prav slovi po takem odnosu in dela s tem tudi nepopravljivo škodo sami znamki.
Vseeno menim, da nekje bi se pa moalo prijeti in nekdo bi jih moral po prstih.
Pa prosim obveščaj nas.
Kljub temu, da je šef tudi za Adrio Japonec?Gladko verjetno binglja samo kakšnemu direktorju, ki je evropejec, za japonca pa ne verjamem.
Dvomim, da taka situacija sploh moti proizvajalca. On je zainteresiran, da proda novo vozilo in kak rezervni del. Stranki se toliko popravi vozilo, da ga proda naprej in naj za brezhibno vozilo kupi spet novo vozilo.
Se priporočam za izvajalca popravila poškodb od toče. Območje Maribor, Ptuj, Pomurje. Seveda uradnega, ker gre prek zavarovanja.
Žal to v zadnjem času ne uspeva več. Vsem se gre samo za to, da se v tem četrtletju potegne čimveč ven.Tu se ne strinjam s tabo. Dolgoročno moera proizvajalec skrbeti, da bo kupec tudi v drugo, tretje,... ostal njihov kupec. Če se ti zgod,i da ob nakupu ugotoviš, da imaš pofl od avta, ki ti ga za nameček še katastrofalno vzdržujejo (cene imajo seveda, kot da nudijo top storitev) te znamke več ne boš kupil.
Boš pa za nameček še vsakemu povedal kak šrot od avta so ti podturili.
In tak 'optimizem' se začne poznat na prodajnih številkah. In verjemi da če si česa ne želi rpoizvajalec, je slabega ugleda. Ker traja desetletja, da si znamka ustvari ime in če si to poruši, v današnjih časih, se ti slaba piše.