Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Dvomim, da taka situacija sploh moti proizvajalca. On je zainteresiran, da proda novo vozilo in kak rezervni del. Stranki se toliko popravi vozilo, da ga proda naprej in naj za brezhibno vozilo kupi spet novo vozilo.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
BigPoppa
Jaz te prosim, če imaš voljo in čas, da res obvestiš vse kar je možno, ker to je pa res višek norčevanja iz ljudi.
Še posebno zato, ker ta serviser prav slovi po takem odnosu in dela s tem tudi nepopravljivo škodo sami znamki.
Vseeno menim, da nekje bi se pa moalo prijeti in nekdo bi jih moral po prstih.
Pa prosim obveščaj nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Kot kaže boste morali na deželo priti popravljat avte.

Jaz sem končno našel enega majstra ki je odbijača pobarval v nulo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Se priporočam za izvajalca popravila poškodb od toče. Območje Maribor, Ptuj, Pomurje. Seveda uradnega, ker gre prek zavarovanja.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Japonci bi najbrz znoreli, ce bi videli kaksne salabajzrske uradne servise imamo. Pa ne samo to kako so soforumasu naredili dodatno skodo na vozilu, temvec tudi ze samo obnasanje in pristop. Pac balkanska mentaliteta pa vse nekaj na cetrt narejeno. Skratka obup.
Jaz tudi na to računam, da je japonska mentaliteta drugačna od te balkanske in da bo kak mail padel na plodna tla. In da vse to niso samo prazne črke na ekranu:

Navsezadnje sta dva od štirih direktorjev japonca...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Dvomim, da taka situacija sploh moti proizvajalca. On je zainteresiran, da proda novo vozilo in kak rezervni del. Stranki se toliko popravi vozilo, da ga proda naprej in naj za brezhibno vozilo kupi spet novo vozilo.
Pri japoncih je to drugače kot tukaj pri nas evropejcih. Kulturna raznolikost med nami je nepredstavljiva in verjami, da jim ugled znamke pomeni daleč največ. Več kot vsak prodan avto. In to so tudi na glas že večkrat povedali.
In da jim potem pooblaščeni servis dela neposredno škodo kot dobremu imenu blagovne znamke... to jim definitivno ne bo všeč, ker celotna toyota in lexus temeljita ravno na zadovoljstvu strank in kakovostnih izdelkov. Ravno na teh dveh področjih pa je pooblaščeni servis pogrnil po celi črti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Pri japoncih je to drugače kot tukaj pri nas evropejcih. Kulturna raznolikost med nami je nepredstavljiva in verjami, da jim ugled znamke pomeni daleč največ. Več kot vsak prodan avto. In to so tudi na glas že večkrat povedali.
In da jim potem pooblaščeni servis dela neposredno škodo kot dobremu imenu blagovne znamke... to jim definitivno ne bo všeč, ker celotna toyota in lexus temeljita ravno na zadovoljstvu strank in kakovostnih izdelkov. Ravno na teh dveh področjih pa je pooblaščeni servis pogrnil po celi črti.

:valjamse:

... a bodo poslal japansko bubo da bo serviserja, ki je štoflce na armaturki odlomil (ker špara toyota na odlitkih plastike), prisilil v harikiri? Al bo mogoče harikiri naredil kar šef toyote tle, ali mogoče naj ga naredi kar generalni direktor.

Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".

Pač šalabajzarski serviserji se v zadnjih letih kar množijo v teh uradnih servisih. Standard je naredil svoje in tam dela samo še odpad in novinci, ostali grejo tja kjer dobijo boljše plačilo za svoje delo. To seveda NI opravičilo da je delo narejeno zanič, se pa najbrž odgovorni točno zavedajo problema in očitno jim dol visi. Sej če se pritožiš bodo dal popravek naredit kakšnemu staremu zapitemu serviserju (ki ga ne odpustijo samo zato ker je edini ki kaj zna) ali pa bo mogoče vodja servisa prišel iz pisarne dvakrat udarit na armaturko in pokazat kako se šipo zalepi v okvir.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Potem so torej samo hudo nesposobni, da ne vedo, kaj se z nekim njihovim predstavnikom dogaja?
Denimo, da se da temu verjeti. Jaz pa vseeno bolj verjamem, da to že vedo in jih zaenkrat preveč ne moti. Ko bo nejevolja stranka prevelika, pa se bodo zbudili, pokopali grešnega kozla in se pokazali kot super duper družba, ki jim je mar za stranko.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
BigPoppa
Jaz te prosim, če imaš voljo in čas, da res obvestiš vse kar je možno, ker to je pa res višek norčevanja iz ljudi.
Še posebno zato, ker ta serviser prav slovi po takem odnosu in dela s tem tudi nepopravljivo škodo sami znamki.
Vseeno menim, da nekje bi se pa moalo prijeti in nekdo bi jih moral po prstih.
Pa prosim obveščaj nas.
Imam oboje, tako da boste vsekakor obveščeni o nadaljnjem razpletu dogodkov.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
:valjamse:

... a bodo poslal japansko bubo da bo serviserja, ki je štoflce na armaturki odlomil (ker špara toyota na odlitkih plastike), prisilil v harikiri? Al bo mogoče harikiri naredil kar šef toyote tle, ali mogoče naj ga naredi kar generalni direktor.

Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".

Pač šalabajzarski serviserji se v zadnjih letih kar množijo v teh uradnih servisih. Standard je naredil svoje in tam dela samo še odpad in novinci, ostali grejo tja kjer dobijo boljše plačilo za svoje delo. To seveda NI opravičilo da je delo narejeno zanič, se pa najbrž odgovorni točno zavedajo problema in očitno jim dol visi. Sej če se pritožiš bodo dal popravek naredit kakšnemu staremu zapitemu serviserju (ki ga ne odpustijo samo zato ker je edini ki kaj zna) ali pa bo mogoče vodja servisa prišel iz pisarne dvakrat udarit na armaturko in pokazat kako se šipo zalepi v okvir.

Strinjam se, da so servisi šalabajzerji. Tvojega komentarja, kjer razlagaš zakaj je temu tako ne bom komentiral.

Kar pa bom komentiral je tvoja izjava:
Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".
S tem se ne morem strinjati. Japonci so drugačni, razmišljajo drugače. Dobro veš, da so pri toyoti že pred več desetletji uvedli poleg MRP(II) še kup drugih optimizacij iz katerih je potem nastal t.i. toyotin proizvodni sistem, ki pa ni zgolj implementacija raznolikih tehničnih rešitev v proizvodnjo in kompletno supply chain verigo, temveč gre za t.i. sociotehnični sistem (ang. sociotechnical system), kjer največjo vlogo odigra prav človek. Tukaj imajo japonci vedno najtežji del naloge prenesti ta mindset v proizvodnjo, ki je izven domače japonske. In ja, tam je tega mindseta manj, še vedno pa je prisoten.

In ja, japonci imajo to precej globoko zakoreninjeno v sebi. In drži, zaradi enega vozila najbrž res ne bo šel noben delat harakirija, navdušeni nad tem kakšne jim počnejo pooblaščeni servisi pa najbrž tudi ne bodo. Gladko verjetno binglja samo kakšnemu direktorju, ki je evropejec, za japonca pa ne verjamem.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.697
1.053
113
:valjamse:

... a bodo poslal japansko bubo da bo serviserja, ki je štoflce na armaturki odlomil (ker špara toyota na odlitkih plastike), prisilil v harikiri? Al bo mogoče harikiri naredil kar šef toyote tle, ali mogoče naj ga naredi kar generalni direktor.

Toyota in kvaliteta je "so 90s". Toyote so daleč od kvalitete in to da njihova miselnost temelji na "kakovosti" je napisano samo v PR pamfletu. Toliko kot je VW avto za ljudstvo in ima audi "prednost v tehniki".

Pač šalabajzarski serviserji se v zadnjih letih kar množijo v teh uradnih servisih. Standard je naredil svoje in tam dela samo še odpad in novinci, ostali grejo tja kjer dobijo boljše plačilo za svoje delo. To seveda NI opravičilo da je delo narejeno zanič, se pa najbrž odgovorni točno zavedajo problema in očitno jim dol visi. Sej če se pritožiš bodo dal popravek naredit kakšnemu staremu zapitemu serviserju (ki ga ne odpustijo samo zato ker je edini ki kaj zna) ali pa bo mogoče vodja servisa prišel iz pisarne dvakrat udarit na armaturko in pokazat kako se šipo zalepi...

:valjamse:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
BigPoppa
Jaz te prosim, če imaš voljo in čas, da res obvestiš vse kar je možno, ker to je pa res višek norčevanja iz ljudi.
Še posebno zato, ker ta serviser prav slovi po takem odnosu in dela s tem tudi nepopravljivo škodo sami znamki.
Vseeno menim, da nekje bi se pa moalo prijeti in nekdo bi jih moral po prstih.
Pa prosim obveščaj nas.
Pa kaj resno misliš, d atega servisa niso poskušalo porihtat? Da niso menjali direktorjev, da niso probali menjat ljudi?
In ni pomagalo.
Tu je samo ena možnost: zapret firmo, zapret servis in drugje z nule začet.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Tipicno Alterjevsko floskuliranje in nabijanje teoremov.

Avto so ti naredili zanic, in takso salabajzerstvo je nedopustno tudi ce bi popravljal 10 let star avto katerekoli znamke. Spravi se na servis z vsemi sredstvi dokler ne uredijo stvari. Taksnega avtomobila niti prevzet ne smes nikoli nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Dvomim, da taka situacija sploh moti proizvajalca. On je zainteresiran, da proda novo vozilo in kak rezervni del. Stranki se toliko popravi vozilo, da ga proda naprej in naj za brezhibno vozilo kupi spet novo vozilo.

Tu se ne strinjam s tabo. Dolgoročno moera proizvajalec skrbeti, da bo kupec tudi v drugo, tretje,... ostal njihov kupec. Če se ti zgod,i da ob nakupu ugotoviš, da imaš pofl od avta, ki ti ga za nameček še katastrofalno vzdržujejo (cene imajo seveda, kot da nudijo top storitev) te znamke več ne boš kupil.
Boš pa za nameček še vsakemu povedal kak šrot od avta so ti podturili.
In tak 'optimizem' se začne poznat na prodajnih številkah. In verjemi da če si česa ne želi rpoizvajalec, je slabega ugleda. Ker traja desetletja, da si znamka ustvari ime in če si to poruši, v današnjih časih, se ti slaba piše.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Se priporočam za izvajalca popravila poškodb od toče. Območje Maribor, Ptuj, Pomurje. Seveda uradnega, ker gre prek zavarovanja.

Pravi majster ni kaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Tu se ne strinjam s tabo. Dolgoročno moera proizvajalec skrbeti, da bo kupec tudi v drugo, tretje,... ostal njihov kupec. Če se ti zgod,i da ob nakupu ugotoviš, da imaš pofl od avta, ki ti ga za nameček še katastrofalno vzdržujejo (cene imajo seveda, kot da nudijo top storitev) te znamke več ne boš kupil.
Boš pa za nameček še vsakemu povedal kak šrot od avta so ti podturili.
In tak 'optimizem' se začne poznat na prodajnih številkah. In verjemi da če si česa ne želi rpoizvajalec, je slabega ugleda. Ker traja desetletja, da si znamka ustvari ime in če si to poruši, v današnjih časih, se ti slaba piše.
Žal to v zadnjem času ne uspeva več. Vsem se gre samo za to, da se v tem četrtletju potegne čimveč ven.
Očitno je v btcju že precej časa problem, pa Toyoti dol visi in samo gasijo težave, kar je žalostno.