Tale 2.0 je zelo, zelo OK. Sploh ni glasna. Glasna je edino "ko jo zahodiš do podna", ampak moči je dovolj, ni potrebe po tem, ne pri pospeševanju na AC, ne na regionalkah. Morda kako hitro speljevanje skozi križišče ali pa prehitevanje. Ampak glede na to da se moja madam vozi umirjeno, največkrat okol 120 brez nekih hudih pospeškov, bi bla 1.8 kr OK. Škoda da nimajo testne. Karavan odpade, ker z madam ostajava sama, mladiček počasi leze iz gnezda. Do sedaj je bil megane berline po prostoru dovolj za 3. Tako nekako je velika tudi ta toyota, malo ima sicer manjši prtljažnik, nekako tako velik kot G7 takratek. Za 2 bo dovolj. Eko financiranje je multiugodno, da smo s prodajalcem združno pogruntal, da se keša ne splača dajat. Mal čez 22k mi je naračunal za sol opremo, pa rikverc senzorje, pa še neke malenkosti (gumi tepihi, korito v prtljažniku, odbil stroške obdelave novega vozila, itd). Če od te cene odbiješ še 1,5-2k eur za avtomatski menjalnik, pa kakega jurja manj za ugodno kredo prideš na koncu recimo z ceno na enega spodobnega kapturja, pa slabega t crossa. Tak da to je OK. Madam prvič vozla avtomatika, se je tresla ko šiba na vodi. Po 70 km mi avta ni hotla dati v roke, da bo še ona mal peljala, da je tko super. OK. Pozitivno, jest sem pa lahk mal tiste parametre, polnjenje - praznenje - jadranje spremljal. Prava igrača za tehnične tipe, napram dolgočasnim dizlom.
Mal sicer izven teme. Ko sva se danes odpravljala proti novem mestu je nekaj na hitro vmes skočilo, pa sva mogla še v sevnico. Pa sem na renojevem dizlnu prtisnu pot. računalnik na nulo. Se pravi regionalka Brežice - Sevnica, nato iz Sevnice čez neke fukovce - Zavratec v Škocjan, od tam AC 130 km/h do Novega mesta in potem nazaj 130 po AC. Poraba dizlna 4,6. Tak da ta hibrid je zelo, zelo OK kar se porabe tiče. Trgovc mi zatrjuje da 1.8 še kakega pol litra manj požre od 2.0. Fantastic