Za kratkotrajna pospeševanja npr. prehitevanja, je hibrid ena najbolj zabavnih reči, samo zahodiš in lepo zvezno brez agresije in napora švigneš mimo, za tistih 5 sekund je pa tudi vseeno, če gredo obrati na 5k rpm.
Pod srednjo in visoko obremenitvijo se bo pa 1.2t obnašal bolj suvereno kot 1.8 hibrid, s tem mislim predvsem v kakšen klanec na AC. Takrat bo hibrid za zagotavljanje zadostne moči šel v visoke obrate. Rešitev za take primere je 2.0 hibrid, sicer draga...
Za regionalko in mesto bi jaz v vsakem primeru preferiral 1.8 hibrida, za ravninske dele AC prav tako (npr. Italija, Padska nižina zakon za hibrida). Klanec npr. smučarija v Avstrji, Črni kal pa so primeri kjer bo 1.2t deloval bolj suvereno.
Sicer pa na testno vožnjo in presodi sam, tu Toyota nič ne komplicira, dobiš avto za eno uro ali dve brez, da bi bil prisoten prodajalec. Edino vprašanje je če imajo sploh kakšnega testnega 1.2t v celi Sloveniji.
Drugače pa v katalogu imaš vse podatke o pospeških, pa naj te max hitrost 180 kmh hibrida ne zavede, je elektronsko omejena tako da jo dosežeš dokaj hitro, potem se pa pač ustali pri 190kmh po števcu. 1.2t bo pa zelo počasi lezel naprej proti 200 kmh.