to vprašanje lahko še 3 mesece ponavljaš in neboš dobil odgovora. Edino umazane roke ti bojo dale odgovor....Še vedno je vprašanje zakaj mi pade v rezervni program. Če pa ga vozim preko 2500 obratov se pa to ne zgodi!
Dvomim, da so saje v turbini, ker mi tako dela odkar so obnovili turbino!
!
Se je za mano kadilo kot da bi želel ustvariti dimno zaveso! Sem uspel ugasniti motor (hvala nebu) in poklical asistenco, da so me odvlekli!A si ziher?
Ali še več različnih stvari. Imel podobno težavo na povsem drugem vozilu. Metanje v rezervni program v vročem vremenu ob pospeševanju v območju največjega navora. Ko se je prvič pojavila, sem zraven stal, ko se je na pooblaščenem servisu priklopil gor in prikazalo je nekje za 2 A4 strani možnih napak. Na koncu ni bila nobena od teh, se je pa dalo ugotoviti s priklopljenim testerjem med vožnjo pri temperaturi zraka nad 30 stopinj celzija. Nek senzor temperature je crknil in pod takimi pogoji začel kazati 75 stopinj. Verjetno maksimalno. Tem podatkom je elektronika prilagodila pritisk turbine, gorivo in na koncu je prišlo do prevelikega pritiska turbine in rešitev v zasilni program zaradi zaščite motorja.Kak naj zaj tu mi vemo kaj je s tvojim avtom narobe če je lahko 10 različnih stvari.
Vprašanje kakšne barve je bil dim.Se je za mano kadilo kot da bi želel ustvariti dimno zaveso! Sem uspel ugasniti motor (hvala nebu) in poklical asistenco, da so me odvlekli!
kitajske elektronike še nisem srečal, sploh pa ne na 3.0 TDI turbiniProblem teh ki "obnavljajo" turbine je da jih dosti obnavlja z kitajsko robo....
Kolega obnavljal turbino na 3.0TDI in mu tud skos nekaj "serje"...1x turbina dela drugič dela neki na 3/4
Je razlog zakaj se lahko obnovi turbino za 600e al pa 200e pomojem razlog leži v kitajski elektroniki ki jo imaš sedaj gor...
Dim je bil bele barve in definitivno od olja. Mehanik, je dal že več turbin obnoviti temu obrtniku in ni še imel nobene težave.Vprašanje kakšne barve je bil dim.
Nima veze, verjetno je treba iskati v tej smeri. Se pravi najbrž je nekaj narobe s turbino oz. je bila obnova za en krščen duš. Razen če ne in je bil dim posledica nečesa drugega. Kaj pa pravi firma, ki je obnovila turbino?
Turbina nima elektronike!Se mal "razpital"
Ja maš prav...če ma N75 ventil potem je turbina brez elektronike....samo ta ventil ki ga krmili membrana (če sem prav razumel) in vakuum cevke...
Je pa tako (po povedanem) lahko maš zjahan/skurjen del z lopaticami (ležišča) ...majstru ko sestavi na ponku se lopatice lepo premikajo....ko pa se turbina segreje med delovanjem pa zacnejo lopatice štekat...in teb metat v safe mode....
Lahko so cevke (praviš da so ok)
Lahko je tud počena membrana (kot je že nekdo omenil) in potem vse skupaj zeza...
N75 ventil lahko preveriš ko daš ključ ON/OFF (lahko da je obratno) pa ti ventil 2x skalibrira (naj nekdo opazuje turbino če se sliši kaj)....
Glej odgovor od "Company" sem skoraj prepričan da je problem v nekem tlačnem-podtlačnem senzorju.
Lej, N75 ni senzor, in na tem mestu lahko zaključimo debato, ker ne veš kako ti sistem na avtu deluje.Vprašanje je kateri senzor je to. Senzor N75 sem zamenjal brez uspeha.Če avto gonim preko 2500 obratov na avtocesti mi pa ne pade v rezervni program. Zdaj pa vedi
Hmmm dobro pri n75 nisem bil natančen. Avto sem dostavil na Porsche, kjer bi morali vedeti kaj delajo pa so vseeno samo majali z glavo. Na testu med vožnjo se je pokazalo, da zaostaja pritisk turbine. Zakaj? to se pa ne ve. Okoli zračnega pritiska me nekaj bega. Tester je kazal trenutni zračni tlak 969 Mbar pričakovan pa je bil 979 Mbar. Oba sta krepko pod zračnim tlakom ob normalnem vremenu. Med vožnjo v navkreber pa je bil pričakovan tlak 1900 Mbar trenutni pa okoli 1200 Mbar.Lej, N75 ni senzor, in na tem mestu lahko zaključimo debato, ker ne veš kako ti sistem na avtu deluje.
Dostavi avto nekomu ki ve kaj dela.
100% rešitev je tudi da zamenjaš cel avto, lahko naenkrat ali pa počasi, po delih.