Po nerevidiranih podatkih ministrstva za infrastrukturo je bilo konec lanskega leta (t.j.2021) registriranih 116.707 traktorjev, med njimi štirje gosenični. 2143 jih gre hitreje kot 40 km/h (kategorija T5). Veliko imamo traktorjev IMT, in sicer kar 18.638. Zetorjev imamo registriranih 12.212; ta je bil nekdaj zelo priljubljen med kmeti, v zadnjih letih pa prodaja pri nas upada. Zanimivo je, da imamo še vedno registriranih kar 3961 malih tomo vinkovičev, kar kaže na majhno posestno strukturo slovenskih kmetij. Fiatov in iz njega izhajajočih new hollandov imamo registriranih 9761. V bazi vseh registriranih vozil iz lanskega leta imamo tudi traktorje, ki so bili prvič registrirani leta 1948, se pravi, da so stari 74 let. Po kriterijih Zveze starodobnih vozil bi status starodobnika lahko dobilo 42.682 registriranih traktorjev (36,6 odstotka), saj so stari 30 let in več.
Povprečna starost registriranih traktorjev pri nas je skoraj 22 let, le pet odstotkov je mlajših od petih let in 18 odstotkov mlajših od 12 let. Dejansko pri nas v kmetijsko in gozdarsko tehniko, pa tudi v zgradbe in podobno, od skupno 68.000 kmetijskih gospodarstev investira le še okoli 20.000
Kaj pomeni v vednost?Malo na splošno, v vednost:
Slovenija dežela traktorjev: v povprečju (pre)star in tehnično zastarel
Brez njih si ne predstavljamo kmetijstva; veliko je tehnično zastarelih, a aktivnih.www.slovenskenovice.si
Povprečna starost registriranih traktorjev je v Sloveniji skoraj 22 let
Slovenija se po številu prodanih traktorjev uvršča v vrh evropske lestvice. Konec lanskega leta jih je bilo registriranih skupno nekaj manj kot 120.000, na kmetijah pa je poleg tega po ocenah še do 15.000 neregistriranih.www.rtvslo.si
Neumnosti sprašuješ, Albanija pa je pri Mercedesih.Kaj pomeni v vednost?
Smo ali nismo top pri traktorjih?
"V vednost" je bilo mišljeno kot podajanje dodatnih informacij na temo traktorjev v SLO in ne kot kakšno kontriranje ali zanikanje informacijam iz prvega posta.Kaj pomeni v vednost?
So v tej statistiki ATVji, ki se štejejo kot traktorji izvzeti ali ne? Pa starodobniki za turistične namene? Prosim za detajle.ČE bi bila ta številka tako velika zaradi prastarih traktorjev, potem bi morala Slovenija voditi tudi 10 let pred temi podatki, mar ne?
Poglej priponko 69728
10 let kasneje 2003 (od takrat je ta statistika, očitno ni novejše) - Isrka padla, Avstrija še vedno na stopničkah (z -3), Slovenija povečala število DELOVNIH strojev na 1000 za 15. Srbija in CG mimogrede samo za 3.
Poglej priponko 69729
Ehhh, brez veze, nekaterim so v življenju vedno krivi drugi, da si sami niso ustvarili ničSo v tej statistiki ATVji, ki se štejejo kot traktorji izvzeti ali ne? Pa starodobniki za turistične namene? Prosim za detajle.
Sicer ne vem kaj ni razumljivo. Glede na te podatke statistika štima. Na Balkanu (torej tudi v Sloveniji) se ustavi vse kar pride iz zahodne EU, ker pač doslej še nisem slišal, da bi kak Slovenec ali Bosanec traktor izvozil v Afriko. Torej, Irec si je kupil boljši, zmogljivejši in novejši traktor, s katerim lahko na VEČJIH površinah naredi precej več z enim traktorjem, njegov star traktor pa je končal pri nas, kjer ga pač več šraufamo kot delamo (sploh če je vmes kakšna elektronika), ker za nove ob teh pogojih in standardu razen redkih izjem več nimamo.
Pa še en vidik je treba upoštevat.So v tej statistiki ATVji, ki se štejejo kot traktorji izvzeti ali ne? Pa starodobniki za turistične namene? Prosim za detajle.
Sicer ne vem kaj ni razumljivo. Glede na te podatke statistika štima. Na Balkanu (torej tudi v Sloveniji) se ustavi vse kar pride iz zahodne EU, ker pač doslej še nisem slišal, da bi kak Slovenec ali Bosanec traktor izvozil v Afriko. Torej, Irec si je kupil boljši, zmogljivejši in novejši traktor, s katerim lahko na VEČJIH površinah naredi precej več z enim traktorjem, njegov star traktor pa je končal pri nas, kjer ga pač več šraufamo kot delamo (sploh če je vmes kakšna elektronika), ker za nove ob teh pogojih in standardu razen redkih izjem več nimamo.
Kaj bi zdaj rad s tem? Foušija? Ali kaj te muči?