Tlak v pnevmatikah (vsaj ta predpisan) je boj tako tako..odvisno kaj želiš od svojega voza..v kolikor bi se rad prevažal od točke A do točke B čim bolj udobno upoštevaj 'nasvet' proizvajalca...če si po duši malo bolj energičen, si dvigneš tlak v pnevmatikah, da ti jo v ovinku ne zvija preveč. S premahjnim tlakom pa tako ali tako ni priporočljivo vozit.
Zdaj poleti več noter, pozimi manj...ob dejstvu da nafilaš gume ob menjavi (jesini zimske, spomladi letne) jih več ali manj polniš pri podobnih temperaturah (recimo 15 stopinj cenzija). Pozimi je seveda hladneje in ti tudi tak v gumah pade...torej se v povprečju vedno voziš s preveč praznimi gumami ...poleti pa, zaradi višje temperature zraka (Kakor veæjega segrevanja gume kot posledica trenja s cestiščem) tlak kvečjemu naraste...torej ni pretirane potrebe po višjem tlaku v gumah (ako je govora o komfortni vožnji).
Tak da..filozofira se lahko v nedogled. Na splošno pa bo držalo da prenizek tlak ni dober...malo povišan pa ne škodljiv. Seveda navzgor tudi ni priporočljivo pretiravat (Spet zaradi neenakomerne obrabe gume, kakor tudi z vidika blaženja manjših 'neravnin' na cesti...ki jih mora tako amortizirati podvozje).
Moja logika je taka: Jaz ob menjavi gum nafilam pribl. 10 % več od predpisanega (na palec 0,2 bara)..torej če je 2,3 dam noter 2,5, če je 2,1 dam noter 2,3....itd. Ker sčasoma tlak pade...torej se v te pol leta kolikor imam gume gor v povprečju vedno vozim s pravilno nafilanimi gumami (Če bi že od štarta dal noter pravo vrednost bi se v povprečju vedno vozli s premalo napolnjenimi gumami).