Če je na vseh štirih gumah različno,pol verjetno ni vredu.
Koliko različen? 0.1 bar, 0.5 bar?
Vulkanizer ti da tlak na "prosti gumi", ponavadi preden jo da na centrirko če jih menjaš. Tlak je načeloma na sobni temperaturi, čeprav vemo da ko gre visok tlak (8 bar) proti nizkemu tlaku (2 bar) se zrak ohlaja, torej tehnično mora vulkanizer to upoštevat, spet poleti bolj kot pozimi, v sibiriji načeloma korekcija v minus poleti pri nas pa precej v plus.
Pa ko se odpelješ domov pa parkiraš doma na neravnini ali pa ima ena guma kamenček spodaj, ali pa rob tlakovca. Kako veš da je tlak pravi?
Drugače situacija od danes preko senzorjev na kolesih, zjutraj 2.3bar pri -1C, popoldne 2.6bar na 15C.
In spet meritve; sam imam doma na kompresorju polnilni nastavek od Metabo na kateri je Wika manometer, potem imam v predalu avta precej kvaliteten ročni checker z nekim brandname UK manometerom z opcijo izpusta tlaka (priznana offroad roba), pa zadaj v prtljažniku imam kitajski kompresor z digitalnim števcem. Na zaslonu v avtu imam pa real-time stanje z senzorjev na platiščih. Vsi pokažejo +-0.1bar točno, ampak kot rečeno "napaka" oz. realen odklon tlaka čez lep zimski dan je pa vsaj 0.3bar, na sezono pa vsaj 0.5 bar če ne celo več.