Pa to ste vsi na pumpah al doma pred vsako vožnjo glede na režim vožnje prilagajate tlak? Recimo sedaj pozimi meni tlak niha od 2.4 do 2.8 bar, ko bo malo bolj toplo pa kakšna hitra vožnja zna prit tudi čez 2.8, ko je -10 je pa tlak lahko tudi pod 2.2 bar. En dan imam prazen avto, drug dan 12 vreč cementa, pa ja ne mislite da vmes popravljam tlak?
Guma tudi ni 100% zatesnjena in tlak uhaja, počasi ampak uhaja.Večina folka (razen alterjevcev) ne preveri tlaka niti 1x na sezono, kakšni ki vozijo celoletne gume tudi par let ne. Sam čisto razumem vulkanizerja, ki daje par decimalk višji tlak, ker ko pride stanka spet na obisk ima najbrž pa prenizkega. Povprečno je potem v tem intervalu tlak ravno prav.
Pa druga stvar je da so serijski tlaki pri vozilih napisani zelo z rezervo in ponavadi precej narobe. Vulkanizer že na tip gume ve več kot pa firma ki dela vozilo. Sodobne gume z mehkimi bočnicami (eko-logija) zahtevajo višji tlak kot je predpisan serijsko.
Sam moram gume vedno tlačit vsaj pol bara višje, drugače imam v 5000km uničene (ovinki z veliko zaviranja ali pospeševanja v zavoju). Serijsko ima avto sicer napisano 2.1bar, samo s takim tlakom meni po ovinkih postrga gume po robu. In ja vulkanizer me vedno vpraša koliko naj nafila, sam dofilam ali spustim če mi kaj ni všeč. Sicer imam pa senzorje s prikazom tlaka in se ravnam po tistem.