Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Kako si uganil? Res mi gre na jetra, da plkužijo s 30-40 na uro, umaknejo se pa ne ... Ker je to slabše, kot če ne bi. Po zasneženi se da zmeraj peljat vsaj 80-100 ...
Tudi tebi bom odgovoril!
Hitrost pluženja na avtocesti ni pogojena s sposobnostmi šoferjev plugov, ampak je hitrost priporočena glede varovanja infrastrukture ob avtocesti. Pluži se nekako pri hitrosti 40 km/h, če je hitrost večja, obstaja nevarnost da se s snegom zameče in uniči prometno signalizacijo (znaki, obvestilne table, protihrupna ograja, itd.) . Pri posipanju ceste brez pluženja, pa je max. hitrost nekako 60 km/h, kajti pri večji posipalna naprava ne zmore pravilno uravnavati količine posipnega materijala.
Zadaj na kamionih sta pritrjena dva znaka: znak za zimsko službo in znak za prepovedano prehitevanje. Zakaj?
Eden pove,da je potrebno biti strpen, drugi pa da je potrebno ostati zadaj.
Pri pluženju poizkušajo vozniki plugov ostati čimbolj skupaj, da preprečijo prehitevanje avtomobilov. Avtomobil ki prehiteva spravlja v nevarnost sebe in druge, ker za kamionom ima občutek da se lahko pelje hitreje, ko pa je ob boku ali že naprej od kamiona pa pride na naplužen sneg in v velikih primerih izgubi nadzor nad vozilom ter nesreča je neizbežna.
Vemo pa, da tudi dva voznika nimata enako dobrih sposobnosti. Nismo vsi Loeb-i, da bi se znašli v vsakih razmerah na cesti in pravilno reagirali.
[/QUOTE]
Saj niso vozniki plugov krivi, da ne smejo hitreje plužit (čeprav ne vem, kakšno infrastrukturo imajo ob cesti avstrijci, ki plužijo z 80 na uro? Neuničljivo)? Ampak vsaj vsake par kilometrov naj se umaknejo, da gremo mimo. Ker če plug, ki se pelje 30, prehitim s 40 na uro, je to popolnoma nenevarno ... In tisti, ki se ne počutijo sposbne to naredit, itak ostanejo zadaj.
Sem se peljal od Brnika skoraj do Lj po AC cel čas med 30 in 40 na uro za plugi lani. Na srečo mi je useelo par km pred Lj se zgurat mimo, naprej je šlo BP stotko.