težave z naslednjimi vozili

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:


Ljudje, ne nekaj na pamet prosim. Nekatere izjave so tukaj podobne, kot ta bi jaz (ki o medicini nimam pojma) svetoval nekomu, naj si zaradi suhega kašlja da slikat levo koleno.

VAG 2.5 TDI V6 zagotovo nima težav s cinšpulami (ker jih kot vsak dizel nima), ravno tako pa nima težav z injektorji, kateri so popolnoma mehanski, gorivo jim dovaja Bosch črpalka VP44. Slednja je vsekakor pokvarljiva roba, večinoma crkuje elektronika, so pa tudi primeri z mehanskimi poškodbami. Motor ima, kot že omenjeno, tudi precejšnje težave z odmičnimi gredmi. Suma sumarum, motor odsvetujem. Na drugi strani je šibkejši, a dobro znan 1.9 TDI precej varčna bullet proof zadeva.

Opel 2.2 DTi je podobno kot vsi dizli, ki jih je Opel sam razvil, zanič. Tu ne bomo izgubljali besed.

Ford TDDi ima ravno tako problematično VP44 črpalko, TDCi je boljši motor, zgodnje verzije imajo probleme z injektorji. Velikokrat pa niso problem injektorji, ampak računalnik, kateri očitno ne jemlje Bilobila in se odloči, da ne pozna več kod injektorjev. Ponovno kodiranje ponavadi reši problem.

Laguno II (razen zadnjih dveh letnikov) bi v celoti odsvetoval, ne glede na motor, še posebej pa odsvetujem dizle. Problemi praktično povsod, podobno kot Opel.

...


Mojih 5 centov. Aja, da ne bo kdo takoj skočil v zrak - verjamem da imate doma Opel DTi ali Laguno II dCi, ki vam odlično služi že 10 let. Na žalost ste element množice z malo člani.



Ali nimajo nekateri Opli (astre) JTD mašin? Če imajo od katerega letnika dalje?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.367
5.652
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kaj mislis o bmw, 525 tds,

Ko je kolega kupoval bmw vem da se je teh TDS motorjev prav bal....pri 520 TDS treba gleda letnik in mesec izdelave..do enga mesca so full crkoval....po tem določenem mescu pa so jih porihtal (za silo)....to so uni še z bosch pumpo
bonk.gif


525 TDS predvidevam da je isto sranje
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
za poceni vozit je A6 z 1,9TDi motorjem(2,5 TDI ima pač probleme ki so bili že omenjeni-razen novejših letnikov),.
razlike med vzdrževanjem Passata praktičnoni velike, veliko delov je enakih,..je zelo trpežen avto, jaz sem z mojim preteral ca 550T km, ...menjano ni bilo nič kaj omembe vrednega razen potrošnega materijala, ima še prvo turbino, komplet prvi izspuh,...
 

B81

22. jul 2007
37.613
10.904
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
no super nasvet.

kaj kupit z 200k, da s elahko proda naprej, pa da servisi v letu dveh ne stanejo več k avto. pa da je min pasaat, 5, 6, e, avensis, vectra, omega..

Samo laguna...
smile-1.gif

Pa kako ne gredo trije zici zadaj gor? Kaj pa če se da kupit kak dvojni zic, ki je ožji.....
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kok pa je strošek odmičnih gredi v 25
kaj pa česo že zamenjani
kaj pa tiptronic, multitronic.
19 jih je izredno malo, 25 ko dreka

e kalso za 10k pa ne bom imel..to bi bil prevelik šok in nima smisla imet tri avte takih vrednosti..oz stroskov.

laguna je se zmer opcija
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
odmične se ca 800 eur se mi zdi, nove so jeklene in naj bi bile oljše kot stare litoželezne, se pa da videt brez da odpiraš motor katere so noter,..samo ta motor še ima eno par kritičnih točk ki se lahko precej drage glede na vrednost vozila,..tiptronik je ok, multitronik pa če crkne ga ponavadi ne ve nihče popravit, nov je ca 6T eur, rabljen ca 1500eur,..ni čudno da majo 1,9 ponavadi višjo ceno kot 2.5..