Citat:
The study, now in its second year, measures problems experienced during the past 12 months by original owners of vehicles in the UK after 12-36 months of ownership. J.D. Power examined 177 problem symptoms across eight categories: engine and transmission; vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and cooling (HVAC); and vehicle interior.
Eh, zdaj si pa spet nekaj povedal...Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne pozabi, da tole ni fizično štetje okvar, ampak statistika števila pomanjkljivosti (kamor sodi tudi npr "preglasen motor" ali "slaba platika"), ki jih v anketo zapišejo lastniki teh avtov. Rezultat torej ni odvisen samo od fizične kvalitete ali pravega števila pomanjkljivosti/okvar, ampak tudi od percepcije lastnikov. In potem bolj zahtevni (kar zna biti specifično za znamko, ne enako porazdeljeno med vse) javijo več pomanjkljivsti, manj zahtevni pa manj ...
Skratka, te statisteke se ne gleda kot le statistiko zanesljivosti (tu je ADAC bolj primeren), ampak tudi (ali bolj) kot statistiko zadovoljstva uporabnika z avtov.
To sicer nisi slabo povedal, ampak jaz mislim, da je treba še drugače gledat na stvar.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tukaj ima Sjtv kar prav. Razlika med kupci je.
Kupec škode, Kie, Hyundai dobi to kar plača.
Kupec svete trojice pa plača to kar upa, da je dobil.
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
To sicer nisi slabo povedal, ampak jaz mislim, da je treba še drugače gledat na stvar.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tukaj ima Sjtv kar prav. Razlika med kupci je.
Kupec škode, Kie, Hyundai dobi to kar plača.
Kupec svete trojice pa plača to kar upa, da je dobil.
Kot vemo, največ garancije in razna daljša jamstva nudijo ravno Korejci in Japonci.
In vsak, ki se tega zaveda, bo na svojem avtu iskal vsako najmanjšo napakico, samo da bo to napako v garancijskem roku še odpravil.
Torej lastniki avtomobilov, ki imajo daljšo garancijo, prav iščejo najmanjše napakice.
In nihče me ne bo prepričal, da so lastniki nemških avtov tisti, ki so, kao, bolj zahtevni.
Ravno obratno je. Ta vsesplošna ljudska zaplankana prepričanost v nemško kvaliteto je tok zakoreninjena v trdih balkanskih glavah, da lastniki teh nemških avtov "požrejo" vse hibe svoje svete naprave, samo da jim ni potrebno priznat, da so se pri svojem preplačanem nakupu zajebali.