Test zimskih gum 2024 OEAMTC

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.516
4.278
113
SuV je za SUV e.
Ponavadi povečana nosilnost in trši bočni deli da lažje prenaša težo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Lahko preveris tudi ali je razlika v robu za zascito platisca, ce ga potrebujes? Kleber to ponavadi(?) oznacuje z FSL, ce model obstaja v izvedbi z ali brez.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.436
2.432
113
In kaj sedaj? Verjetno večina folka (sploh tisti, ki delajo malo kilometrov in precej sezon vozijo isto gumo) vozi s precej starimi zimskimi gumami in nekako nimam občutka, da so policaji ugotovili porast nesreč ravno zaradi gum? Torej je tale matematika AMZS eno, realen promet pa očitno kaže, da se tudi s starimi gumami da peljati v tistih mejah, ki so varne za vse. Pač vzemi to kot eno stvar, ki je voznikom telefoni še niso odvzeli in v primeru slabih voznih razmer vseeno še premorejo kanček ročne in nožne motorike, da se ne zabijejo ali ne zletijo iz ovinka :).

Jernej

Ne razumem kaj hočeš s tem filozofiranjem povedat? Hotel sem samo rečt da guma, ki je na vseh testih nova superiorna in tudi superiorno draga, da je drugo sezono po testih očitno pogrnila. In ja, delam malo kilometrov pozimi, praktično vedno manj, menjam pa zimsko gumo vedno po treh sezonah pa čeprav je vizualno in po milimetrih kot nova.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.023
1.473
113
Zakaj? A imas občutek, da so gume res tako slabe? Zmes bi morala zdržati pet let brez problema, ce vzameva v obzir malo kilometrov, brez poškodb in ok profil.
 

viki1972

Zelenc'
6. okt 2024
2
0
1
Zakaj? A imas občutek, da so gume res tako slabe? Zmes bi morala zdržati pet let brez problema, ce vzameva v obzir malo kilometrov, brez poškodb in ok profil.
Po mojem je izredno pomembno kako trgovci skladiščijo pnevmatike. Zadnjič sem videl na poti iz NM v LJ ob avtocesti ogromno skladišče gum kar na prostem in ne vem, če je to ravno pravilno skladiščenje pnevmatik. Pnevmatike so praktično zunaj na dežju in soncu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.436
2.432
113
Zakaj? A imas občutek, da so gume res tako slabe? Zmes bi morala zdržati pet let brez problema, ce vzameva v obzir malo kilometrov, brez poškodb in ok profil.
Občutek imam da guma postane trda, saj veš, ko dobiš svežo gumo se ti kar lepi po rokah, 4 leta stara pa se mi že na otip ne zdi več prožna. Morda me je zaznamovala izkušnja izpred 20+ let, kupil sem nov rabljen avto in prodajalec mi je dal zraven nove (gori je še bila barva na tekalni površini) ampak po DOT-u mislim da 4 leta stare Fulda Kristal. Pozimi namontiram in prvi problem je že bil na mini klančku pred železnico, nisem mogel speljati. Nato v rikverc, na ravnini obrnem, na poti v sosednji kraj me na ovinku polkrožno obrne. Takoj do vulkanizerja, takrat je imel mojo dimenzijo na zalogi nove Bridgestonke, nobenega problema dalje, avto šel kot tank po enaki podlagi, enak dan v enakih pogojih. Drži, morda tiste gume niso bile pravilno skladiščene ampak vseeno....
 
19. jul 2007
2.872
1.594
113
Za vse ljubitelje DOT-ov, današnja ponudba

1728245369569.png
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.050
1.001
113
Občutek imam da guma postane trda, saj veš, ko dobiš svežo gumo se ti kar lepi po rokah, 4 leta stara pa se mi že na otip ne zdi več prožna. Morda me je zaznamovala izkušnja izpred 20+ let, kupil sem nov rabljen avto in prodajalec mi je dal zraven nove (gori je še bila barva na tekalni površini) ampak po DOT-u mislim da 4 leta stare Fulda Kristal. Pozimi namontiram in prvi problem je že bil na mini klančku pred železnico, nisem mogel speljati. Nato v rikverc, na ravnini obrnem, na poti v sosednji kraj me na ovinku polkrožno obrne. Takoj do vulkanizerja, takrat je imel mojo dimenzijo na zalogi nove Bridgestonke, nobenega problema dalje, avto šel kot tank po enaki podlagi, enak dan v enakih pogojih. Drži, morda tiste gume niso bile pravilno skladiščene ampak vseeno....
No ja saj nove tud škrpljejo ko obračaš volan na mestu ..... par km,....dokler se ne "umažejo".
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.050
1.001
113
Po mojem je izredno pomembno kako trgovci skladiščijo pnevmatike. Zadnjič sem videl na poti iz NM v LJ ob avtocesti ogromno skladišče gum kar na prostem in ne vem, če je to ravno pravilno skladiščenje pnevmatik. Pnevmatike so praktično zunaj na dežju in soncu.
Če so tako več let potem verjetno ni blagodejno,....nekaj tednov ali mesecev pa verjetno ne škodi preveč.
 

viki1972

Zelenc'
6. okt 2024
2
0
1
Če so tako več let potem verjetno ni blagodejno,....nekaj tednov ali mesecev pa verjetno ne škodi preveč.
Sej ne moreš vedet kako dolgo so tako skladiščene. V vsakem primeru se boljše temu izognit. Problem vidim predvsem v notranji strani gume, ker z zunanja je nekako še narejena za različne vremenske vplive, notranja pa zagotovo ni. Mislim, da ima tam skladišče Falken, zato se jaz osebno teh pnevmatik izogibam.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.023
1.473
113
Občutek imam da guma postane trda, saj veš, ko dobiš svežo gumo se ti kar lepi po rokah, 4 leta stara pa se mi že na otip ne zdi več prožna. Morda me je zaznamovala izkušnja izpred 20+ let, kupil sem nov rabljen avto in prodajalec mi je dal zraven nove (gori je še bila barva na tekalni površini) ampak po DOT-u mislim da 4 leta stare Fulda Kristal. Pozimi namontiram in prvi problem je že bil na mini klančku pred železnico, nisem mogel speljati. Nato v rikverc, na ravnini obrnem, na poti v sosednji kraj me na ovinku polkrožno obrne. Takoj do vulkanizerja, takrat je imel mojo dimenzijo na zalogi nove Bridgestonke, nobenega problema dalje, avto šel kot tank po enaki podlagi, enak dan v enakih pogojih. Drži, morda tiste gume niso bile pravilno skladiščene ampak vseeno....

Ok, razumem. Morda si res naletel na slabo skladiščenje kompleta. Sam osebno še nisem imel tako slabe izkušnje. Je pa res, da zimske so bile vedno premija. Trenutno GY UG P3. Prva sezona top. Bomo videli, kako bo naprej. Prej imel tudi Conti, Dunlop itd. Zaenkrat brez slabe izkušnje. V povprečju neki 10000 do 15000 zimskih kilometrovi in stiri do pet sezon. Na Vranskem ucijo, da je guma ok celo do 7 sezon. Bolj me skrbijo nore dimenzije gum, bi rekel, da to bolj vpliva na zimske performance, 245+ sirine.

Imam vec slabih izkušenj z letnimi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.436
2.432
113
Misliš 10000 do 15000km v 4 do 5 sezonah? Jaz imam trenutno tudi GY UG, edino nevem kateri UG je bil 2022... In ja, jaz tudi od takrat vozim samo premijske gume, lep čas samo Michelin, nato Conti in sedaj GY. Sem pa vmes na 19tkah 255 testiral letne Sava UHP2 in jih ne morem prehvalit.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.415
398
83
Po mojem je izredno pomembno kako trgovci skladiščijo pnevmatike. Zadnjič sem videl na poti iz NM v LJ ob avtocesti ogromno skladišče gum kar na prostem in ne vem, če je to ravno pravilno skladiščenje pnevmatik. Pnevmatike so praktično zunaj na dežju in soncu.
Bartog, ne hvala...glede gum
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.999
6.879
113
pri taščici
U ti mater, polna kapa indexa v primerjavi moji ex avti.

Meriva je imela okoi 1,4T pri indexu 88, Alhambra okoli 1.7t (sedemsedezna!) pri indexu 94-97.

To se vozis lahko na dveh barih najbrž ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.925
9.493
113
Misliš 10000 do 15000km v 4 do 5 sezonah? Jaz imam trenutno tudi GY UG, edino nevem kateri UG je bil 2022... In ja, jaz tudi od takrat vozim samo premijske gume, lep čas samo Michelin, nato Conti in sedaj GY. Sem pa vmes na 19tkah 255 testiral letne Sava UHP2 in jih ne morem prehvalit.
UHP2 mam tud jest gor. Edin obrabljene so kr hitr.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek