318i E36 moj prvi avto (lepe laguna zelene barve), kritično pri tem motorju je poraba olja ki se mi je povečala na 1l na rezervoar goriva.
Po generalki na motorju pri 290.000 km sva z fotrom ugotovila problem porabe olja in sicer v teflonih, ki se strdijo in ne tesnijo več. Aja generalko sva delala glih zaradi porabe olja, ker so vsi mehaniki in "stručkoti" bli pametni da je motor fuč, no batni obročki pa .....
Ko sem jim pa pol pokazal teflon kak zgleda pa so vsi bli kaj te to je, edino oni na original servisu je bil ja to sem pa že videl ja.
No menjat je blo treba tudi jermen, ker le ta serija motora na jermen, mislim pa da ta is motor ma ketno nisem pa ziher.
Naslednji BMW je bil 318i E46, takrat sem ga kupil ko je bil še aktualen model, seveda iz uvoza, ker se pri nas še ni dal dobit rabljen. po enem letu je odletela glavna gred, na tretjem celundru nad izenačevalcem treslajev, je odpihnilo ojnični ležaj, posledica znane, zlomljena glavna gred, ojnica, in en teden podiranja in sestavljanja motorja avto se še danes vozi.
No nazaj k E36, drugih pomanjkljivosti nisem mel razen rje na zadnjih blatnikih, nad robom pri stiku z odbijačem. glede na kilometre menjava amortizerjev in gumjastih ležajev pri vpetju zadnjih amortizerjev v prtljažniku.
Če kupuješ BMW E36 ti toplo priporočam 320 motor 6celindrov, ketna,...
Če pa E46 pa tudi 318 ima tudi ketno, olja ne pije vsaj moj ni edino preveri pristnost kilometrov, da nebo grdih pokov ko se kaj zlomi v motorju. je pa ta motor 4 celinderc in 1998ccm tak da si razred višje pri cestnini. tak da komot lahko iščeš 320i ki je isti motor samo da ma mislim da v prvih serijah 136 KM.